Grote Hebbert's Shutdown

  • Topicstarter Deleted User - 487945171
  • Startdatum
Reactiescore
44
Even de leden gaan kicken om dan meteen te gaan aanvallen. Dat is inderdaad hilarisch. Wat mij betreft is het woord ‘stabber’ hier enkel maar een camouflage voor hun onkunde in het spel te verbergen.
 
Reactiescore
579
Even de leden gaan kicken om dan meteen te gaan aanvallen. Dat is inderdaad hilarisch. Wat mij betreft is het woord ‘stabber’ hier enkel maar een camouflage voor hun onkunde in het spel te verbergen.
Nou, dat vind ik niet. Als een speler heeft gestabbed in mijn stam... dan heeft men de optie om excuses aan te bieden en het geheel weer netjes in orde te maken of ontslag en we edelen die speler -als stam- direct weg.

Dus ik denk dat de spelers in kwestie, hun fout/vuil spel niet wilde herstellen en dan heb je als leiding -tenminste als je serieus tegen vuil spel bent- geen andere keuze.

Jouw arrogante houding in je 'verdedigingspost' zou voor mij al genoeg aanleiding zijn, om je op te ruimen.

Het stambelang gaat altijd voor het persoonlijk belang. Als ik dat principe niet zou huldigen had ik nu 12-13 dorpen in plaats van 5.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Even de leden gaan kicken om dan meteen te gaan aanvallen. Dat is inderdaad hilarisch. Wat mij betreft is het woord ‘stabber’ hier enkel maar een camouflage voor hun onkunde in het spel te verbergen.

Boontje komt om zijn loontje, knul.

Je hebt bewust gestabt, en daar hangen consequenties aan vast. Ga dus niet zielig doen hier en je stam beschuldigen van een stab omdat ze uitschot dat eigen belang boven stambelang zet, dat de regels van de stam aan zijn laars lapt en duidelijk weinig respect hadden voor de rest van de stam, dat zich gewoon prima voelt met het plegen van een stab, uit de stam kicken.

Triador is nog veel te lief in mijn opinie, een excuus is niks waard uit jouw mond. Hopelijk wordt je dan ook ASAP weggeedeld en zien we je nooit meer terug op dit spel.
 
Reactiescore
399
Mooie post geworden met duidelijke uitleg. Vind het goed van je dat je een wereld start zonder PP te abuse. Jammer dat het zo gelopen is door iemand die aan zich zelf denkt en niet met de stam regels mee gaat. Ik vind het ook een terechte keuze van de leiding van LIT om Hebbert uit de stam te verwijderen.
 
Bovenaan