Grote Hebbert's Shutdown

  • Topicstarter Deleted User - 487945171
  • Startdatum

Deleted User - 487945171

Guest
Beste AF’tjes, hier spreekt the man himself, Grote Hebbert.

Graag even een reactie vanuit mijn kamp.

Allereerst wil ik meedelen dat ik het een beetje bedroevend vind om zo snel een “stabber” genoemd te worden.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat ik tegen de BG was. Vanaf het begin heb ik aangegeven dat de speler IAmnoob een target was. Na enkele aanvallen, een backtime op mijn MB, die uiteindelijk al zijn troepen verloor, vind ik het niet meer dan logisch dat ik mijn aanvallen gewoon doorzet. Om daarna dan ook nog eens te gaan lopen dreigen dat het dorp van mijn mb geedeld gaat worden, denk ik wel dat ik het recht heb om MIJN vrienden te gaan verdedigen.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat IAmnoob een zuiver target van me was. En bovendien, vind ik he nogal zwak om zomaar met iedere speler Bg te gaan afsluiten die ook maar enig ‘gevaar’ kan gaan vormen. Als ik een “stabber” was, had ik wel even gezegd dat IAmnoob niet hoefde te vrezen voor aanvallen van mijn kant uit.

Wanneer iedere speler zomaar Bg gaat afsluiten wanneer het hem of haar past, zonder ook maar enig overleg met de speler waarvan het target is in kwestie, kan TW beter zijn regels gaan aanpassen en ons allemaal bb dorpen gaan laten edelen.

Denk er van wat jullie willen, ik vind van mezelf dat in hier geen enkele schuld tref. Als de stamleiding mij dan ook schuldig zou verklaard hebben, ga ik ervan uit dat ik al lang gekicked zou zijn uit de stam. Of zouden ze het niet doen omwille van ‘angst’?

Dit was mijn versie van de feiten, verder ga ik op deze ‘onzin’ niet meer reageren.

P.s. IAmnoob, als je het dan toch ver zou willen geschopt hebben, had ik van jou meer tegenstand verwacht. Probeer het een andere wereld nog eens zou ik zeggen. Wanneer je ooit een plaats wil verdienen tussen de top, raad ik enkel aan om hier uit te leren.

Lieve groetjes,
Grote Hebbert

Wel grappig dat je je MB er nu bijhaalt. Want toen Jimmy124 jou erom vroeg heb je er geen antwoord op gegeven en wij wisten dan ook niet dat dit officieel zo was. Verder bleef jouw MB gewoon aanvallen, wat hem goed recht is aangezien er geen enkele afspraak is gemaakt tussen mephitis en IAmNoob / Zoeperman. En daarmee is het toch ook logisch dat wij hem dan maar eens backtimen?
Verder heb je ruim NA de backtime je akkoord gegeven aan Jimmy124 en dus aan ons. Dat je het clearen van je MB nu weer aanhaalt als reden om ons alsnog te edelen is dan ook lariekoek.

Ik zou zeggen, laat wat screens zien van je verhaal als bewijs, wellicht zijn er dingen die LIT niet tegen ons heeft gezegd? Al had je hier ook eerder mee kunnen komen, ik geef je nog steeds de kans en zou het dan ook appreciëren als je dit waar maakt.

Op je allerlaatste stukje hoef ik eigenlijk geeneens te reageren. Dat jij PP en stabs nodig hebt om "in de top te komen" is dat jouw keuze. Ik speel dit spelletje nog altijd voor mijn plezier.
 
Reactiescore
55
Wel grappig dat je je MB er nu bijhaalt. Want toen Jimmy124 jou erom vroeg heb je er geen antwoord op gegeven en wij wisten dan ook niet dat dit officieel zo was. Verder bleef jouw MB gewoon aanvallen, wat hem goed recht is aangezien er geen enkele afspraak is gemaakt tussen mephitis en IAmNoob / Zoeperman. En daarmee is het toch ook logisch dat wij hem dan maar eens backtimen?
Verder heb je ruim NA de backtime je akkoord gegeven aan Jimmy124 en dus aan ons. Dat je het clearen van je MB nu weer aanhaalt als reden om ons alsnog te edelen is dan ook lariekoek.

Ik zou zeggen, laat wat screens zien van je verhaal als bewijs, wellicht zijn er dingen die LIT niet tegen ons heeft gezegd? Al had je hier ook eerder mee kunnen komen, ik geef je nog steeds de kans en zou het dan ook appreciëren als je dit waar maakt.

Op je allerlaatste stukje hoef ik eigenlijk geeneens te reageren. Dat jij PP en stabs nodig hebt om "in de top te komen" is dat jouw keuze. Ik speel dit spelletje nog altijd voor mijn plezier.

Ik begrijp je 'frustratie', verslagen worden is nooit fijn. Bovendien kan ik genoeg werelden en accounts gaan noemen die top waren, zodat je mond een tijdje open blijft staan.

Deze pm heb ik naar de leiding verstuurd, om zo mijn beklag te doen en aan te geven dat ik totaal niet akkoord was;


Grote Hebbert 26.09.19 21:19
Beste,

Graag zou ik enkele van mijn frustraties melden.

Momenteel vind ik dat iedereen maar een beetje zijn ding doet binnen de stam en op deze wereld. Er worden bg's afgesloten die zuiver targets zijn, spelers claimen overal maar dorpen waar ze denken er eentje te willen claimen.., en als laatste misschien wel mijn grootste, er is geen edelruimte meer.

Wat kunnen we hier aan doen? Graag zou ik een oplossing zien, anders zie ik mij genoodzaakt om de stam te leaven, om zo naar mijn eigen toekomst op deze wereld te kijken.

Alvast bedankt voor het bedenken van een oplossing.

Lieve groet,
Hebbert

Pauloes 26.09.19 22:04
Bedankt voor je bericht! Ik begrijo je frustraties en ik waardeer het dat je dit bij mij meldt. Ik stuur je morgen ochtend even een berichtje oke? Ben nu druk.

Grote Hebbert 26.09.19 22:06
Prima.

Pauloes 27.09.19 08:28
Beste Hebbert,

Nogmaals bedankt voor je bericht! Ik deel een gedeelte van je frustraties. Over de BG's met targets sluiten ben ik ook gefrustreerd ik ben gelukkig eind leidinggevende en heb aangeven dat ik dit niet meer wil zien, hiernaast moet ik er wel bij zeggen dat jij beslissingen van de stamleiding moet respecteren anders gaan er spanningen ontstaan en gaan dingen alleen maar stroever lopen. Echter betekent dit niet dat jij natuurlijk ook gewoon een ervaren speler bent en je eigen mening hebt en die mag he delen zoals je dat nu doet via dit bericht. Dit kan ik alleen maar respecteren.

Dan het tweede punt over de stamleden die maar wat doen. Voor een gedeelte zeker waar! Maar voor een deel ook niet. We hebben met 14 leden intensief contact ook buiten tribalwars. Ik moet hierbij wel vermelden dat het mijn doel is om uiteindelijk één stam te worden. Slechte spelers en ego trippers eruit, en de beste ervaren teamplayers allemaal in één stam.

Ik ben aan het sleutelen om dingen beter te laten lopen en steek hier veel tijd in, de komende twee weken gaat er veel veranderen, de achterblijvers worden geinternd en ik ga de onervaren spelers eruit gooien. Hierdoor zal er meer ruimte ontstaan om te edelen.

Ik hoop dat ik je een beetje duidelijkheid kan geven hiermee en het enige wat ik van je vraag is tijd en geduld de komende twee weken gaat er echt veel veranderen.

Als je verder vragen of opmerking hebt, stuur mij gerust een bericht!

Groet

Paul
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487945171

Guest
Ik begrijp je 'frustratie', verslagen worden is nooit fijn. Bovendien kan ik genoeg werelden en accounts gaan noemen die top waren, zodat je mond een tijdje open blijft staan.

Deze pm heb ik naar de leiding verstuurd, om zo mijn beklag te doen en aan te geven dat ik totaal niet akkoord was;

Je doet beklag nadat je je akkoord hebt gegeven. En buiten dat zie ik in jouw getoonde PM geen enkel woord over IAmNoob of Zoeperman. Er staat nergens dat je je afspraak alsnog niet na gaat komen. Niks, noppes, nada. Dus nogmaals, kom eens met bewijzen als je onschuldig bent ipv zo te pochen over "hoe goed je wel niet bent".

Rest van de avond ben ik sowieso niet aanwezig dus zal waarschijnlijk pas morgen ergens weer kunnen reageren. ;)
 
Reactiescore
1.278
Altijd leuk een kijkje in de keuken van de 'noob' stammen.

Voor de rest natuurlijk gewoon een stab, die veroorzaakt wordt door slecht beleid van de stam. Toch moet je als stamlid dit beleid volgen of de stam verlaten. Het is dus niet dat hebbert geen keuze had.

Grappig dat deze hebbert zich hier probeert neer te zetten als goede en ervaren speler. Ik denk eerlijk gezegd dat iedereen hier daar wel doorheen kijkt. Goede en ervaren spelers hebben namelijk dit soort spel niet nodig.
 
Reactiescore
3.457
0C1E6F5C-947E-4C92-880B-CC78E580604D.jpeg
Deze pm heb ik naar de leiding verstuurd, om zo mijn beklag te doen en aan te geven dat ik totaal niet akkoord was;


Dus in Pm geef je aan dat je wel degelijk akkoord bent ,en op het moment van schrijven wist je al dat je de afspraak niet zou nakomen?
 
Reactiescore
142
Als ik even zo vlug meelees dan zit grote Hebbert in een stam, maar doet gewoon zijn eigen ding en houd zich niet aan afspraken die door de stamleiding met derden worden gemaakt. Mwah, zo n speler heb je dan in je stam. Ben je lekker mee...... heb om minder een stam uit elkaar zien vallen
 

DeletedUser79340

Guest
Dat zegt hij een dag voordat hij beloofd om zich toch aan de afspraak te houden?
Als ik even zo vlug meelees dan zit grote Hebbert in een stam, maar doet gewoon zijn eigen ding en houd zich niet aan afspraken die door de stamleiding met derden worden gemaakt. Mwah, zo n speler heb je dan in je stam. Ben je lekker mee...... heb om minder een stam uit elkaar zien vallen

dan zou zijn stam hem nu moeten kicken ?

ik zie dat dat nog niet het geval is


met vriendelijke groet,

Niels
 
Reactiescore
142
dan zou zijn stam hem nu moeten kicken ?

ik zie dat dat nog niet het geval is


met vriendelijke groet,

Niels

opzich begrijp je er vrij weinig van, jij kunt beter gaan farmen:p
 
Reactiescore
2.191
Beste AF’tjes, hier spreekt the man himself, Grote Hebbert.

Graag even een reactie vanuit mijn kamp.

Allereerst wil ik meedelen dat ik het een beetje bedroevend vind om zo snel een “stabber” genoemd te worden.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat ik tegen de BG was. Vanaf het begin heb ik aangegeven dat de speler IAmnoob een target was. Na enkele aanvallen, een backtime op mijn MB, die uiteindelijk al zijn troepen verloor, vind ik het niet meer dan logisch dat ik mijn aanvallen gewoon doorzet. Om daarna dan ook nog eens te gaan lopen dreigen dat het dorp van mijn mb geedeld gaat worden, denk ik wel dat ik het recht heb om MIJN vrienden te gaan verdedigen.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat IAmnoob een zuiver target van me was. En bovendien, vind ik he nogal zwak om zomaar met iedere speler Bg te gaan afsluiten die ook maar enig ‘gevaar’ kan gaan vormen. Als ik een “stabber” was, had ik wel even gezegd dat IAmnoob niet hoefde te vrezen voor aanvallen van mijn kant uit.

Wanneer iedere speler zomaar Bg gaat afsluiten wanneer het hem of haar past, zonder ook maar enig overleg met de speler waarvan het target is in kwestie, kan TW beter zijn regels gaan aanpassen en ons allemaal bb dorpen gaan laten edelen.

Denk er van wat jullie willen, ik vind van mezelf dat in hier geen enkele schuld tref. Als de stamleiding mij dan ook schuldig zou verklaard hebben, ga ik ervan uit dat ik al lang gekicked zou zijn uit de stam. Of zouden ze het niet doen omwille van ‘angst’?

Dit was mijn versie van de feiten, verder ga ik op deze ‘onzin’ niet meer reageren.

P.s. IAmnoob, als je het dan toch ver zou willen geschopt hebben, had ik van jou meer tegenstand verwacht. Probeer het een andere wereld nog eens zou ik zeggen. Wanneer je ooit een plaats wil verdienen tussen de top, raad ik enkel aan om hier uit te leren.

Lieve groetjes,
Grote Hebbert

Stabber
 
Reactiescore
1.278
dan zou zijn stam hem nu moeten kicken ?

ik zie dat dat nog niet het geval is


met vriendelijke groet,

Niels

Hoeft niet perse. Er kunnen in dit verhaal ook twee partijen fout zitten. Een stabber en een stam die de stabber een hand boven het hoofd houdt.

De IG gevolgen die er aan een actie zitten bepalen natuurlijk niet altijd of de actie nu uiteindelijk juist was of niet.

Ben wel met je eens dat, al zou deze stam iets van normen en waarden hebben, een kick zeer op zijn plaats zou zijn. Met zo'n speler wil je niks te maken hebben.
 

DeletedUser79340

Guest
I know maar meer om aan te geven dat het niet vanzelfsprekend is dat stammen meteen over gaan naar een kick :)

sure maar daarom misschien vind zijn stam leiding het wel helemaal geen stab...

met vriendelijke groet,

Niels
 

DeletedUser79340

Guest
Hoeft niet perse. Er kunnen in dit verhaal ook twee partijen fout zitten. Een stabber en een stam die de stabber een hand boven het hoofd houdt.

De IG gevolgen die er aan een actie zitten bepalen natuurlijk niet altijd of de actie nu uiteindelijk juist was of niet.

Ben wel met je eens dat, al zou deze stam iets van normen en waarden hebben, een kick zeer op zijn plaats zou zijn. Met zo'n speler wil je niks te maken hebben.


klopt inderdaad kijk einde dag is dit wat i am a noob doet het enige wat hij eraan kan doen

als hun vrolijk verder spelen en er geen aandacht aan besteden is iedereen het over 3 weken weer vergeten


met vriendelijke groet,

Niels
 
Reactiescore
1.454
Beste AF’tjes, hier spreekt the man himself, Grote Hebbert.

Graag even een reactie vanuit mijn kamp.

Allereerst wil ik meedelen dat ik het een beetje bedroevend vind om zo snel een “stabber” genoemd te worden.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat ik tegen de BG was. Vanaf het begin heb ik aangegeven dat de speler IAmnoob een target was. Na enkele aanvallen, een backtime op mijn MB, die uiteindelijk al zijn troepen verloor, vind ik het niet meer dan logisch dat ik mijn aanvallen gewoon doorzet. Om daarna dan ook nog eens te gaan lopen dreigen dat het dorp van mijn mb geedeld gaat worden, denk ik wel dat ik het recht heb om MIJN vrienden te gaan verdedigen.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat IAmnoob een zuiver target van me was. En bovendien, vind ik he nogal zwak om zomaar met iedere speler Bg te gaan afsluiten die ook maar enig ‘gevaar’ kan gaan vormen. Als ik een “stabber” was, had ik wel even gezegd dat IAmnoob niet hoefde te vrezen voor aanvallen van mijn kant uit.

Wanneer iedere speler zomaar Bg gaat afsluiten wanneer het hem of haar past, zonder ook maar enig overleg met de speler waarvan het target is in kwestie, kan TW beter zijn regels gaan aanpassen en ons allemaal bb dorpen gaan laten edelen.

Denk er van wat jullie willen, ik vind van mezelf dat in hier geen enkele schuld tref. Als de stamleiding mij dan ook schuldig zou verklaard hebben, ga ik ervan uit dat ik al lang gekicked zou zijn uit de stam. Of zouden ze het niet doen omwille van ‘angst’?

Dit was mijn versie van de feiten, verder ga ik op deze ‘onzin’ niet meer reageren.

P.s. IAmnoob, als je het dan toch ver zou willen geschopt hebben, had ik van jou meer tegenstand verwacht. Probeer het een andere wereld nog eens zou ik zeggen. Wanneer je ooit een plaats wil verdienen tussen de top, raad ik enkel aan om hier uit te leren.

Lieve groetjes,
Grote Hebbert

Sorry maat, maar dit is echt hilarisch.

Jij stabt dus iemand. Je stam heeft afspraken en of je er nou voor of tegen bent, dat maakt niet uit, je hebt er maar mee te doen. Wil je die afspraak niet, moet je de stam leaven. Wat je hebt laten zien is dus triest stabbers gedrag wat minimaal een kick verdient! Het is dan ook niet vreemd dat je een stabber wordt genoemd, want dat ben je nou eenmaal.

Zeggen dat je de actie goedkeurt, omdat hij je MB heeft gebacktimed, is al een bekentenis van schuld he, want waarom heeft iets een goedkeuring nodig, als er al correct gehandeld is? Ook is het onzin dat dit je toestemming geeft om verder de afspraken te breken, IAmNoob reageert gewoon op je stab, en dit vind ik nog een hele gepaste manier.

Het feit dat je nog niet gekicked bent heeft blijkbaar meer te maken met het incapabele gedrag van de leiding dan dat jouw geen schuld treft. Niemand kan de stam nu ook nog enigzins serieus nemen en als ze nog een beetje naam willen houden kicken ze je direct! Ik weet wel dat wanneer je dat in mijn stam zou flikken, je er onmiddelijk uit gegooid zou worden zonder NAP en dan kon je verwachten dat je de volgende dag geen dorpen meer had!

Jouw versie van de feiten, laat alleen maar zien dat je geen flauw benul hebt van de term stabber.

Dus even een oproep naar de leiding van L.I.T en LIT, kick deze idioot!
 

DeletedUser78003

Guest
Stabberssss, niet te doen. En daarna nog leuk komen verdedigen hahahahahah.
 
Bovenaan