Grote Hebbert's Shutdown

  • Topicstarter Deleted User - 487945171
  • Startdatum

Deleted User - 487945171

Guest
Dag lieve lezers van het AF,

Wat is het toch weer jammer dat dit leuke spelletje niet gespeeld kan worden zonder stabs en genaai van alle kanten. In plaats van premium punten te verzamelen ben ik (IAmNoob) deze wereld serieus gestart (zonder PP abuse) in de hoop een leuke wereld te gaan hebben samen met mijn vriendjes die op het account Zoeperman spelen. Helaas is de wereld anders uitgepakt door een zeer trieste actie van de speler Grote Hebbert van de stam L.I.T.. L.I.T. werkt samen met de stam LIT en kun je als 1 beschouwen. Zo laten ze zichzelf in ieder geval zien. In deze post zal ik er alles over vertellen, inclusief alle PM’s en berichten omtrent afspraken etc. De reden dat ik dit doe is omdat ik hoop te kunnen voorkomen dat de speler Grote Hebbert nog meer stabs maakt. Tevens zou het leuk zijn om deze speler massaal te edelen of dood te kata'en (ben zelf anti kata maar tegen zulke spelers...). Geniet ervan zou ik zeggen. :p De PM's staan momenteel nog niet optimaal, echter hebben we door tijdgebrek nu even niet de tijd alle screens ed opnieuw te maken zodat het beter doorlopt. Vandaar tussen elke screen een paar enters. Dit zal asap aangepast worden, maar dit probleempje was in onze ogen niet groot genoeg om de post nog niet te plaatsen. :)
Ohja, de rapportjes staan hier niet in afbeeldingen maar met linkjes. Dit ivm de maximale toegestane afbeeldingen per post (20) waar ik zojuist achterkwam. :oops:

De verschillende personages van dit verhaal:
- IAmNoob: Het vriendje van Zoeperman, samen gestart via 'spelers uitnodigen'.
- Zoeperman: De vriendjes van IAmNoob, kennen elkaar al van een eerdere wereld en zijn dus bij elkaar gestart om samen weer te knallen.
- Grote Hebbert: De "badguy" van dit verhaal. Komt stamafspraken niet na, geeft toezeggingen en stabt vervolgens doodleuk alsof het niets is.
- Jimmy124: De leider van LIT, de speler waar ik (en account zoeperman) contact mee hebben gehad gedurende dit hele verhaal. Heeft actief gereageerd op PM's en actie ondernomen om voor zowel IAmNoob + Zoeperman als de stammen LIT en L.I.T. een zo positief mogelijke oplossing te vinden. Nogmaals dank hiervoor.
- Mephitis: Een speler bij IAmNoob en Grote Hebbert in de buurt. Geen "officieel" bewijs maar uit de aanvallen ed van de speler kun je wel afleiden dat hij een MB/helper/vriend van Grote Hebbert was.
L.I.T.: Lethal Injections, de stam waar Grote Hebbert in zit. Is één stam samen met LIT.
LIT: Lethal Intentions, de stam waar wij ons contact mee hebben gehad. Het contact met de afspraken was voor beide stammen, dit zal straks ook bevestigd worden in de PM's die ik erbij stuur.


Het verhaal zelf
Dit verhaal begint natuurlijk bij de interesse van LIT in onze diensten. Allereerst werd ons gevraagd of we geïnteresseerd waren om te joinen.
Na overleg binnen ons (IAmNoob + Zoeperman) team zijn we positief ingegaan op deze aanbieding waarop direct gemeld werd dat joinen niet meteen mogelijk was wegens het ledenlimiet en de vele aanmeldingen bij LIT.
Nu is het natuurlijk gek dat je gevraagd wordt en niet kunt joinen, door de openheid en eerlijkheid van ons contactpersoon in LIT was dit voor ons echter geen probleem. Een soort van NAP werd afgesproken waarin duidelijk werd dat we elkaar niet zouden aanvallen.
pWvKO2.jpg



H9Mg8l.jpg



NFWBpD.jpg

Zoeperman kreeg zoals afgesproken ook een PM van Jimmy124. Er werd hetzelfde verteld als aan IAmNoob. Niets geks dus.
qauUO8.jpg

Aangezien we met de leiding van LIT hebben gesproken (en dus niet L.I.T.) hebben we voor de zekerheid nog navraag gedaan of we ervan uit kunnen gaan dat zowel L.I.T. als LIT ons niet zal aanvallen. Hiervan was inderdaad sprake. Indien het toch verkeerd ging moesten we het direct laten weten. Tot nu toe leek alles nog steeds goed, de communicatie was duidelijk en eerlijk.
o7Ks23.jpg

Enkele dagen later kwamen wij (IAmNoob en Zoeperman) met het idee om de samenwerking wat te bevorderen door een eigen stam op te richten. We zouden dan de fora en edelsplanner delen zodat we niet elkaars targets edelen + we kunnen elkaar beter leren kennen. Dit voorstel is nooit aangenomen, het was nog in overleg binnen LIT tot de vervelende gebeurtenissen zich voordeden.
LBn4xb.jpg

Na deze PM-wisseling was het een dagje rustig en is er niets gebeurd qua contact tussen IAmNoob, Zoeperman en Jimmy124.

De dag daarna, 25 september, is waar alles begon. IAmNoob zat zich erg te vermaken in de spannendste les die je op school maar kunt hebben toen de telefoon lichtjes begon de geven, het leek wel een disco. Stiekem eventjes kijken en warempel, het waren TW meldingen die gingen over nieuwe incomings op wereld 70. Gelogd op IAmNoob op wereld 70, er kwamen op dat moment 6 binnenkomende aanvallen. 2 van mephitis en 4 aanvallen van Grote Hebbert (uit L.I.T.). 1 scoutaanval en 1 zwaardaanval van Mephitis en een edeltrein van Grote Hebbert werden getaggd. Raar, zo op hetzelfde moment aanvallen. Zeker omdat grote Hebbert het recht niet had om aan te vallen vanwege de eerder gemaakte afspraken met LIT
Aanvallen werden optijd gezien dus er kon actie ondernomen worden. Er werd direct contact gezocht met Grote Hebbert en Jimmy124. Bij Grote Hebbert heb ik (IAmNoob) de gemaakte afspraken met Jimmy124 nog maar eens doorgestuurd (letterlijk de PM die hier al gescreend staat tussen Zoeperman en Jimmy124, dus niet opnieuw gescreend) voor het geval hij op de één of andere manier niet op de hoogte was. Alles is mogelijk. Helaas bleek dat hij er wel van op de hoogte was. Dit werd duidelijk in de PM naar mij (IAmNoob) toe, hij zei namelijk dat hij tegen het voorstel was. Liegen kan Grote Hebbert ook nog, want in PM naar Jimmy124 beweerde hij de post niet te hebben gelezen. Gewoon stabben, dat is belangrijker. De zwaardaanval werd gedodged + edeltrein gecancelsniped. Tussendoor werd er nog een LC aanval van mephitis bijgestuurd. Geen denderende timeskills, maar wel erg toevallig net voor de edels en precies op hetzelfde moment aanvallen. Met Jimmy124 werd er gesproken over een oplossing, over hoe we het in de toekomst gaan doen. En uiteraard werd Grote Hebbert aangesproken door Jimmy124 op dit gedrag.

OK1ync.jpg

doiupI.jpg



k2tC6H.jpg



9rhNmf.jpg



2anX1N.jpg



0E3hYy.jpg



LA5uZW.jpg



lepWTC.jpg


zuhgkN.jpg



3G45sI.jpg



0OcBw3.jpg



qadmDJ.jpg



Gisterochtend, 27 september, was dan de verrassing daar. Allereerst een akkoord met LIT/L.I.T. over het toetreden van de stam. Wij zouden gaan fuseren om zo een betere positie te krijgen en zij zouden plek creëren om te zorgen dat ons main account toegevoegd kon worden. Om onze goodwill te tonen hebben we zelfs een gecleard dorpje afgestaan aan Grote Hebbert (Mepthitisalsook Slimshany. Slimshany heeft na het ontvangen van ons rapportje het dorpje in een mum van tijd overgenomen, met grote dank aan ons via zijn contactpersoon. Dit dorpje behoorde eerst toe aan Mephitis welke toevalliger wijs tijdens de eerste aanval van Grote Hebbert op de tijd nauwkeurig mee aanviel op Iamnoob.
Onze backtime op Mephitis zorgde ervoor dat zijn dorp leeg was en daarmee een makkelijk over te nemen target. Grote Hebbert heeft dit dorpje met grote dank aangenomen en heeft daarna blijkbaar gedacht dat Iamnoob ook een eenvoudig edeltarget was om over te nemen. Dit heeft hij dan ook gedaan direct met het overnemen van Mephitis. Iamnoob was hier niet tegen bestand daar de dreiging niet uit die hoek verwacht werd wegens de afspraken die gemaakt waren met onze contactpersoon van LIT.


Jammer genoeg was ik er niet bij deze ochtend om te cancelsnipen, ik was namelijk nog in dromenland na een lange nacht. :)
Na de actie van Hebbert werd er direct geschakeld naar LIT. Dit was niet volgens afspraak en zorgde er tevens voor dat de gemaakte plannen direct in de prullenbak konden. In hoeverre LIT/L.I.T. hierna kon schakelen is er direct contact opgenomen met ons contactpersoon over hetgeen gebeurde. Een stab van Hebbert omwille van de gemaakte afspraken door zijn stamleiding. Dit keer was het contact alleen gericht op de consequenties die LIT/L.I.T. zou gaan nemen tegen Hebbert.
Na uitleg en onderbouwing te hebben gehad over de manier van handelen van de leiding van LIT/L.I.T. willen wij daarover alleen melden dat er naar onze mening directer en adequater opgetreden had kunnen worden. Voor de rest treft de leiding van beide stammen geen blaam over hetgeen gebeurd is.
Deze laatste PM's zullen nog niet op het forum komen aangezien er gevoelige informatie van LIT instaat. Zij hebben ons gevraagd hier voorzichtig mee om te gaan. Aangezien de leiding ons opzich prima heeft bijgestaan gedurende deze trieste actie van Grote respecteren wij dit dan ook. Wanneer wij bevestiging krijgen dat de PM's op het AF kunnen zullen wij deze erbij plaatsen. Dit zal zijn wanneer bepaalde zaken, die genoemd zijn in desbetreffende PM's, uitgevoerd zijn. :)

Aan alle verhalen komt een eind, ook aan dit verhaal. Volgens ons is alles wel verteld en zijn alle PM's / rapportjes aanwezig. Mochten we onverhoopt toch iets hebben gemist laat dit dan zeker weten dan voegen we dat toe. Verder hopen we dat ons verhaal duidelijk is en dat er niet meer slachtoffers gaan vallen aan Grote Hebbert. Het liefste ruimen we hem zelf nog op, helaas ontbreekt de motivatie zeker gezien de gigantische achterstand die wij nu hebben opgelopen.


Met vriendelijke groet,

Dennis, Jack & Jorn
IAmNoob & Zoeperman
 

DeletedUser79340

Guest
dat je je dorp kwijt bent doordat je niet kon csnipen ;)

dat ligt aan jou vind ik als je niet op tijd een wekker zet moet je ook niet zeuren als je je dorp kwijt bent
als Herbert het niet eens was met dergelijke afspraken het gaat dan in de stam ergens fout

1. een stam belooft jou geen aanvallen te geven
2. een lid van die stam claimt het er niet mee eens te zijn en valt jou aan

dan is er in de stam ergens iets fout gegaan oftewel Herbert houd zich niet aan de regels of de stam in kwestie die
heeft jou te vroeg belooft je geen aanvallen te geven terwijl ze dat helemaal niet konden garanderen omdat niet iedereen uit de stam het ermee eens was
ik ben persoonlijk van mening dat zo'n beslissing unaniem besloten moet worden voor er over wordt gegaan tot een bg/nap en dat was niet zo want uit je eigen pm blijkt dat Herbert claimt het er niet mee eens te zijn

maar ik ben natuurlijk maar een toeschouwer van dit verhaal ;) dus ik wacht graag de uitleg/kant van het verhaal van Herbert af dat lijkt me wel zo eerlijk


met vriendelijke groet,

Niels
 

Deleted User - 487945171

Guest
Allereerst, ik moet gaan wekkeren om 7u om te kijken of er incs komen van iemand waar een afspraak mee is gemaakt? Waarbij Hebbert zelf nog eens heeft toegezegd akkoord te zijn? Als ik om 6u ga slapen en ik heb een afspraak met iemand dan mag ik er toch wel van uit gaan dat ik niet een uurtje later alweer moet wekkeren om te zien of diegene de afspraak nakomt? Het is al triest genoeg dat dat tegenwoordig wel bijna moet ja.

Dus als je als stam een afspraak maakt dan hoef je je er niet aan te houden volgens jou? Als jouw stam bijvoorbeeld een BG afsluit en iemand is het er persoonlijk NIET mee eens dan heeft hij het recht om de BG aan te vallen? Ik snap je redenatie niet.
Dat Hebbert tegen deze afspraken is kan ik me wel voorstellen, zou ik ook zijn. Houdt niet in dat deze afspraken zijn gemaakt en je je daar aan moet houden. Kijk weet je wat het is, en als je alles goed zou doorlezen had je dat wel gelezen. Alle afspraken en überhaupt het aangaan van een samenwerking heeft dagenlang op het forum gestaan. Hebbert heeft daar geeneens op gereageerd, alhans niet op mij (IAmNoob) en Zoeperman. Echter heeft hij wel op iemand anders in datzelfde topic gereageerd, nádat IAmNoob en Zoeperman er ook zijn genoemd als kandidaten. Dit kunnen zowel wij als LIT aantonen.
Daarnaast heeft Hebbert zelf ook nog eens toegezegd in PM te stoppen met aanvallen en akkoord te gaan. Ik wijs je er dan ook nogmaals op de post eens grondig te lezen want alles staat erin vermeld met screens van de PM's. Want momenteel kom je een beetje met rare redenatie, iets wat totaal niet klopt als je alle screens nauwkeurig leest. :D
 

DeletedUser79340

Guest
Allereerst, ik moet gaan wekkeren om 7u om te kijken of er incs komen van iemand waar een afspraak mee is gemaakt? Waarbij Hebbert zelf nog eens heeft toegezegd akkoord te zijn? Als ik om 6u ga slapen en ik heb een afspraak met iemand dan mag ik er toch wel van uit gaan dat ik niet een uurtje later alweer moet wekkeren om te zien of diegene de afspraak nakomt? Het is al triest genoeg dat dat tegenwoordig wel bijna moet ja.

Dus als je als stam een afspraak maakt dan hoef je je er niet aan te houden volgens jou? Als jouw stam bijvoorbeeld een BG afsluit en iemand is het er persoonlijk NIET mee eens dan heeft hij het recht om de BG aan te vallen? Ik snap je redenatie niet.
Dat Hebbert tegen deze afspraken is kan ik me wel voorstellen, zou ik ook zijn. Houdt niet in dat deze afspraken zijn gemaakt en je je daar aan moet houden. Kijk weet je wat het is, en als je alles goed zou doorlezen had je dat wel gelezen. Alle afspraken en überhaupt het aangaan van een samenwerking heeft dagenlang op het forum gestaan. Hebbert heeft daar geeneens op gereageerd, alhans niet op mij (IAmNoob) en Zoeperman. Echter heeft hij wel op iemand anders in datzelfde topic gereageerd, nádat IAmNoob en Zoeperman er ook zijn genoemd als kandidaten. Dit kunnen zowel wij als LIT aantonen.
Daarnaast heeft Hebbert zelf ook nog eens toegezegd in PM te stoppen met aanvallen en akkoord te gaan. Ik wijs je er dan ook nogmaals op de post eens grondig te lezen want alles staat erin vermeld met screens van de PM's. Want momenteel kom je een beetje met rare redenatie, iets wat totaal niet klopt als je alle screens nauwkeurig leest. :D



het gaat er niet om dat je moet wekkeren voor aanvallen van grote Herbert ;) maar in het algemeen bedoel er meer mee je moet niet gaan zeuren als je wakker wordt zonder dorp

en ik zeg niet dat je aangevallen zou moeten worden als je in een bg bent

het kan wel zijn dat grote Herbert het er niet mee eens was en zijn stam jou te vroeg een belofte heeft gedaan om je met rust te laten wat snap je niet aan die redenatie ???



met vriendelijke groet,

Niels
 

DeletedUser79340

Guest
Bekijk bijlage 15625 Zegt genoeg denk ik?
Zeggen dat hij zich aan de afspraak houdt en vervolgens toch aanvallen

Stabberdestab.

zie ook duidelijk staan i am a noob blijft een target ;)

maar zoals ik al zei ben maar toeschouwer je kan wel snel snel met stab stab stab gaan gooien maar ik oordeel niet voor ik Herbert zijn verhaal heb gehoord

de andere kant dus


met vriendelijke groet,

Niels
 

Deleted User - 487945171

Guest
het gaat er niet om dat je moet wekkeren voor aanvallen van grote Herbert ;) maar in het algemeen bedoel er meer mee je moet niet gaan zeuren als je wakker wordt zonder dorp

en ik zeg niet dat je aangevallen zou moeten worden als je in een bg bent

het kan wel zijn dat grote Herbert het er niet mee eens was en zijn stam jou te vroeg een belofte heeft gedaan om je met rust te laten wat snap je niet aan die redenatie ???



met vriendelijke groet,

Niels

Heh, weet je wel wat je zegt? Ik hoef volgens jou niet te wekkeren maar als ik gestabbed ben bij het wakker worden had ik alsnog moeten wekkeren aangezien ik niks mag zeggen. Dat is letterlijk wat jij zegt.

Tja, ik zal het nog maar een keertje zeggen dan aangezien lezen moeilijk is. Hebbert wist dat er plannen waren met IamNoob en Zoeperman en ook welke. Deze zijn intern besproken, Hij had het toen al kunnen melden, dan had LIT ook geen stappen ondernomen om ons te contacteren over een samenwerking. Ik gok dat je nu zal zeggen dat Hebbert het niet heeft gezien. Ook dat is niet waar (en heb ik al gezegd). Want Hebbert heeft wel degelijk gereageerd op het topic, nadat de plannen over IAmNoob en Zoeperman waren genoemd.

Dus als ik het goed begrijp vind jij dat het prima is om een belofte te maken 'voor iemand' zoals jij het noemt en het vervolgens niet na te komen? Hoe je dat ook wendt of keert, Hebbert komt zijn afspraken niet na die 1) de stam gezamenlijk heeft gemaakt 2) Die hij zelf heeft beloofd.
 
Reactiescore
1.167
De stam L.I.T weer betrokken bij een stab? Verassend... na Mo Bamba nu Hebbert.

Where does it stop?
 

DeletedUser79340

Guest
Heh, weet je wel wat je zegt? Ik hoef volgens jou niet te wekkeren maar als ik gestabbed ben bij het wakker worden had ik alsnog moeten wekkeren aangezien ik niks mag zeggen. Dat is letterlijk wat jij zegt.

Tja, ik zal het nog maar een keertje zeggen dan aangezien lezen moeilijk is. Hebbert wist dat er plannen waren met IamNoob en Zoeperman en ook welke. Deze zijn intern besproken, Hij had het toen al kunnen melden, dan had LIT ook geen stappen ondernomen om ons te contacteren over een samenwerking. Ik gok dat je nu zal zeggen dat Hebbert het niet heeft gezien. Ook dat is niet waar (en heb ik al gezegd). Want Hebbert heeft wel degelijk gereageerd op het topic, nadat de plannen over IAmNoob en Zoeperman waren genoemd.

Dus als ik het goed begrijp vind jij dat het prima is om een belofte te maken 'voor iemand' zoals jij het noemt en het vervolgens niet na te komen? Hoe je dat ook wendt of keert, Hebbert komt zijn afspraken niet na die 1) de stam gezamenlijk heeft gemaakt 2) Die hij zelf heeft beloofd.


waar zeg ik dat je niet hoeft te wekkeren ??? ik vind het juist noob als je dat niet doet

staat verder helemaal los van een BG er liggen nog meer spelers op de wereld dan Grote Herbert xd
dus dat je wakker wordt zonder dorp of het nou Herbert is of iemand anders dat ligt aan JOU

of het eerlijk is dat hij jou aanvalt staat los van het hele wekkeren zeg alleen dat je niet zielig moet doen dat je zonder dorp wakker werd want iemand anders had jou net zo goed een trein kunnen sturen ;)


met vriendelijke groet,

Niels
 
Reactiescore
967
Tbh als je een verhaal ter grote van de van Dale schrijft, is niet meer dan logisch dat er wat screens gemist worden.

Daarbij zegt Niels gewoon dat wekkeren bij TW hoort, waar ik het mee eens ben :).
 

Deleted User - 487945171

Guest
waar zeg ik dat je niet hoeft te wekkeren ??? ik vind het juist noob als je dat niet doet

staat verder helemaal los van een BG er liggen nog meer spelers op de wereld dan Grote Herbert xd
dus dat je wakker wordt zonder dorp of het nou Herbert is of iemand anders dat ligt aan JOU

of het eerlijk is dat hij jou aanvalt staat los van het hele wekkeren zeg alleen dat je niet zielig moet doen dat je zonder dorp wakker werd want iemand anders had jou net zo goed een trein kunnen sturen ;)


met vriendelijke groet,

Niels

Blijkbaar snap je geeneens waarom wij deze post hebben geschreven. Wij zijn hier niet aan het klagen omdat wij ons dorp kwijt zijn, wij klagen over het feit dat Grote Hebbert vies spel toont en dat anderen daarvoor moeten oppassen. Dus zoals de tijd al heb je echt waardeloze posts imo. Je zou de openingspost eens moeten lezen voordat je nog een reactie typt, want om eerlijk te zijn deze discussie met jou is complete onzin. Je mag van mij rustig een andere mening hebben hoor, echter moet je dan met goede argumenten komen en niet met "argumenten" die letterlijk in de openingspost al ontkracht worden. :confused:
 

Deleted User - 487945171

Guest
Tbh als je een verhaal ter grote van de van Dale schrijft, is niet meer dan logisch dat er wat screens gemist worden.

Daarbij zegt Niels gewoon dat wekkeren bij TW hoort, waar ik het mee eens ben :).

Wekkeren hoort zeker bij TW dat ben ik met je eens. Doe ik ook vaak genoeg. Maar zoals ik ook al tegen Niels zei, dat heeft echt niets te maken met het feit dat Grote Hebbert vies spel speelt. Ookal was ik online en cancelsnipete ik de trein, dan nog kwam Hebbert de afspraken (voor de 2e keer) niet na.
 

DeletedUser79340

Guest
Tbh als je verhaal ter grote van de van Dale schrijft, is niet meer dan logisch dat er wat screens gemist worden.

Daarbij zegt Niels gewoon dat wekkeren bij TW hoort, waar ik het mee eens ben :).


dat is mijn punt ook niet zeuren dat je wakker wordt zonder dorp ;)
Blijkbaar snap je geeneens waarom wij deze post hebben geschreven. Wij zijn hier niet aan het klagen omdat wij ons dorp kwijt zijn, wij klagen over het feit dat Grote Hebbert vies spel toont en dat anderen daarvoor moeten oppassen. Dus zoals de tijd al heb je echt waardeloze posts imo. Je zou de openingspost eens moeten lezen voordat je nog een reactie typt, want om eerlijk te zijn deze discussie met jou is complete onzin. Je mag van mij rustig een andere mening hebben hoor, echter moet je dan met goede argumenten komen en niet met "argumenten" die letterlijk in de openingspost al ontkracht worden. :confused:


ik snap best waarom je de post geschreven hebt maar punt is jij vind het een stab

en ik zeg alleen misschien is het een stab misschien ook wel helemaal niet

en wat het wekkeren betreft xd al had je dat gedaan had je je dorp nog ;)
en volgens mij gaat tw erom je dorpen behouden stab of geen stab


met vriendelijke groet,

Niels
 
Reactiescore
55
Beste AF’tjes, hier spreekt the man himself, Grote Hebbert.

Graag even een reactie vanuit mijn kamp.

Allereerst wil ik meedelen dat ik het een beetje bedroevend vind om zo snel een “stabber” genoemd te worden.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat ik tegen de BG was. Vanaf het begin heb ik aangegeven dat de speler IAmnoob een target was. Na enkele aanvallen, een backtime op mijn MB, die uiteindelijk al zijn troepen verloor, vind ik het niet meer dan logisch dat ik mijn aanvallen gewoon doorzet. Om daarna dan ook nog eens te gaan lopen dreigen dat het dorp van mijn mb geedeld gaat worden, denk ik wel dat ik het recht heb om MIJN vrienden te gaan verdedigen.

Vanaf het begin heb ik aangegeven dat IAmnoob een zuiver target van me was. En bovendien, vind ik he nogal zwak om zomaar met iedere speler Bg te gaan afsluiten die ook maar enig ‘gevaar’ kan gaan vormen. Als ik een “stabber” was, had ik wel even gezegd dat IAmnoob niet hoefde te vrezen voor aanvallen van mijn kant uit.

Wanneer iedere speler zomaar Bg gaat afsluiten wanneer het hem of haar past, zonder ook maar enig overleg met de speler waarvan het target is in kwestie, kan TW beter zijn regels gaan aanpassen en ons allemaal bb dorpen gaan laten edelen.

Denk er van wat jullie willen, ik vind van mezelf dat in hier geen enkele schuld tref. Als de stamleiding mij dan ook schuldig zou verklaard hebben, ga ik ervan uit dat ik al lang gekicked zou zijn uit de stam. Of zouden ze het niet doen omwille van ‘angst’?

Dit was mijn versie van de feiten, verder ga ik op deze ‘onzin’ niet meer reageren.

P.s. IAmnoob, als je het dan toch ver zou willen geschopt hebben, had ik van jou meer tegenstand verwacht. Probeer het een andere wereld nog eens zou ik zeggen. Wanneer je ooit een plaats wil verdienen tussen de top, raad ik enkel aan om hier uit te leren.

Lieve groetjes,
Grote Hebbert
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan