Grootste voor/nadelen van de wereld.

DeletedUser66324

Guest
En farmen is wie het hardste nolifed en dus het meest buitmaakt... hier heb je meer tactisch inzicht voor nodig, als je klaagt over de instelling "no-haul" zijn er een kleine 20 andere werelden waar je op proberen kan :p

+1

op w31 hadden sommigen na een paar weken ook al 1m buitgemaakt, nou sorry hoor, toen zat ik op amper 200k, terwijl mijn troepen toch regelmatig op pad waren, dus hoe erg moet je dan wel niet nolifen,

vind ik deze wereld toch een stuk beter, geen farmsletjes enzo, iedereen groeit mooi gelijk, mits je slim bouwt enzo :)
 

DeletedUser

Guest
kun je op deze wereld wel andere speler's farmen is mijn vraag
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.153
Voordeel : geen pa functies
Nadeel: limited haul was imo leuker geweest (nog steeds geen top activiteit nodig, maakt het wel tactischer)
 

DeletedUser55242

Guest
Nadeel: Je hebt van die freaks die om 3 uur opstaan voor iets in wachtlijst te zetten omdat ze anders rode gs'jes hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Nadeel: geen ridder, geen boog.
Voordeel: No haul, Pa functies.
 

DeletedUser24106

Guest
Dat mensen vermoeid raken :p

Had ik deze nacht voor,alles wat mooi gepland opeens 14% gs erbij,mocht ik tot 3uur opblijven en om 7uur er weer uit zodat gs'jes niet overliepen,Account manager vanaf dorp 1 zou handig zijn :p
 

DeletedUser65892

Guest
+1

op w31 hadden sommigen na een paar weken ook al 1m buitgemaakt, nou sorry hoor, toen zat ik op amper 200k, terwijl mijn troepen toch regelmatig op pad waren, dus hoe erg moet je dan wel niet nolifen,

vind ik deze wereld toch een stuk beter, geen farmsletjes enzo, iedereen groeit mooi gelijk, mits je slim bouwt enzo :)

Dat ligt meer aan jezelf waarschijnlijk :)
Als je gewoon een beetje weet hoe te spelen is dat goed mogelijk zonder te nolifen
 

DeletedUser

Guest
nadeel : geen buit , geen eigen markt handelaar , geen 20% extra gs , niet reduceren gebouwen , niet halveren gebouwen , geen vlaggen en alle andere PA functies ,

voordeel : maar twee dagen beginnersbescherming , 2 edels voor een dorp :eek:





edit :tongue: NOT :D
 

DeletedUser63611

Guest
nadeel : geen buit , geen eigen markt handelaar , geen 20% extra gs , niet reduceren gebouwen , niet halveren gebouwen , geen vlaggen en alle andere PA functies ,

voordeel : maar twee dagen beginnersbescherming , 2 edels voor een dorp :eek:





edit :tongue: NOT :D


Daar ben ik ook wel mee eens :)


En jou nadelen zijn mijn voordelen xD
 

DeletedUser57186

Guest
2-3 edels voor een dorp, dat is een nadeel. 3 edels voor een dorp is een voordeel. 2 edels voor een dorp is een voordeel. 2-3 is een nadeel.
 
Bovenaan