Grootste voor/nadelen van de wereld.

DeletedUser57186

Guest
Was zeker het eerste resultaat op google toen je "stoere jonge praatjes" in de zoekbalk intypte?

Neen, dat zijn zinnetjes van een liedje van 50 Cent ( een vriend van me), een speler die jou los inmaakt. :D
 

DeletedUser

Guest
Grootste nadeel van deze wereld is dat DownOnMe, dit hele forum vol spamt met gezever. Geen flauw idee wie je bent en wat je allemaal doet maar ik irriteer me zwaar aan je..
 

DeletedUser57186

Guest
Grootste nadeel van deze wereld is dat DownOnMe, dit hele forum vol spamt met gezever. Geen flauw idee wie je bent en wat je allemaal doet maar ik irriteer me zwaar aan je..

Gelukkig maar dat ik de uitnodiging van je medespeler heb afgewezen om samen een stam te maken dan.

Hiermee geef je dus toe dat je heel niet op vakantie was, maar gewoon knalhard afgemaakt werd?

Dank je Ludo.

Hhaha neen hoor je moet niet rijk of zwart zijn ( rijk is wel een voordeel). Maar om dan toch op je vraag te antwoorden: " neen dat is niet nodig, je stopt voor het minsten dus dan kan het ook"
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig maar dat ik de uitnodiging van je medespeler heb afgewezen om samen een stam te maken dan.


Iets waarvan ik niks van afweet, en mochten het daadwerkelijk serieuze gesprekken worden had ik het zeker niet laten gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig maar dat ik de uitnodiging van je medespeler heb afgewezen om samen een stam te maken dan.



Hhaha neen hoor je moet niet rijk of zwart zijn ( rijk is wel een voordeel). Maar om dan toch op je vraag te antwoorden: " neen dat is niet nodig, je stopt voor het minsten dus dan kan het ook"

Ja, ik stop als ik geen lol meer heb, ik heb namelijk niks te bewijzen, aan al je posts te lezen hier jij blijkbaar wel.

En och stoppen voor het minste, ik ben wel 1 keer gestopt vanwege een meningsverschil over stambeleid, dat is wel echt een graadmeter ja :rolleyes:
 

DeletedUser38984

Guest
Ben het dan niet vaak met Amokro eens maar hij heeft zich wel degelijk bewezen
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat hier de voor en nadelen van deze wereld werden besproken?

nu ben ik het wel eens met het feit dat die downer een halvezool is die blijkbaar denkt dat die goed is...

Maar daar gaat het hier niet over.

Het grootste voordeel is dat je nu tenminste niet word aangevallen door een noobie die denkt dat hij grondstoffen van je kan roven.
Het grootste nadeel is dat ik het andersom ook niet kan doen :D
 

DeletedUser66324

Guest
grootste voordeel: geen farmsletjes, nolifers en die shit hier, wat eerlijke wereld.

grootste nadeel: gezeur van downomme op het forum, die ik niet eens ken en denkt dat hij super uber pro is die het op deze wereld helemaal gaat maken, iedereen in gaat maken, de wereld wint en iedereen noob vind behalve zijn eigen ego.
 

DeletedUser

Guest
grootste voordeel: geen farmsletjes, nolifers en die shit hier, wat eerlijke wereld.

grootste nadeel: gezeur van downomme op het forum, die ik niet eens ken en denkt dat hij super uber pro is die het op deze wereld helemaal gaat maken, iedereen in gaat maken, de wereld wint en iedereen noob vind behalve zijn eigen ego.

waar zit de LIKE knop :D
 

DeletedUser

Guest
voordeel 1. meer vrije tijd:D niet meer 24/7 hoeven farmen.

Voordeel 2. Geen overbodige P.A. functies

Voordeel 3. speed 4

__________________________________________________________________

Nadeel 1. Seconden

Nadeel 2. DownOnMe

Nadeel 3. nog steeds noobies die je vriend willen zijn terwijl je ze niet eens kent...
 

DeletedUser

Guest
Het grootste nadeel dat je op deze wereld kan hebben is een late start :D

#Truestory... :(
 
Bovenaan