grootste noob van W5 aliosfrodo

DeletedUser1527

Guest
haha, hoezo geen goede dorpjes :rolleyes:.

Alles ligt mooi bij elkaar en je kunt echt niet verwachten dat men nu al dorpen gaat adelen van boven de 1500 punten. :D.

Ik vind de ligging prima en er zijn goede mogelijkheden om uit te breiden.

Met een goede defens is dit een ideaal plaatje :)

groet,
marcel1969

DeletedUser

Guest
over noobs gesproken.
600 plus punten en geen muur.
is nu mijn farm:)

DeletedUser

Guest
Marcel gefeliciteerd met het bereiken van 3 dorpen in zo'n korte fase. :)

DeletedUser343

Guest
Wil jij ook een lollie ofzo :p?

Een muur 19 is nergens voor nodig in mijn omgeving. Ik moet echt moeite doen om nog iemand met troepen te vinden.

DeletedUser

Guest
Wil jij ook een lollie ofzo :p?

Een muur 19 is nergens voor nodig in mijn omgeving. Ik moet echt moeite doen om nog iemand met troepen te vinden.

Ken het probleem. Ik ben nog echt niet bezig met m'n defense. Is toch niemand in de buurt die me gaat aanvallen. Dus lekker offense poepen en lekker snel dorpjes overnemen :D

DeletedUser343

Guest
Nou, een probleem kan ik het niet noemen, eigenlijk kan ik gewoon zeggen dat het mijn eigen schuld is dat er nergens meer troepjes staat (op een aantal dorpjes na die ik met rust laat voor het adelen natuurlijk, die laat ik nu nog lekker groeien). Je muur niet op 19 hebben is echter iets anders dan neit aan je verdediging werken. Eigenlijk denk ik dat ik een van de beste defences heb in de omgeving (laten we zeggen de 100 vakjes om me heen).

DeletedUser

Guest
Nou, een probleem kan ik het niet noemen, eigenlijk kan ik gewoon zeggen dat het mijn eigen schuld is dat er nergens meer troepjes staat (op een aantal dorpjes na die ik met rust laat voor het adelen natuurlijk, die laat ik nu nog lekker groeien). Je muur niet op 19 hebben is echter iets anders dan neit aan je verdediging werken. Eigenlijk denk ik dat ik een van de beste defences heb in de omgeving (laten we zeggen de 100 vakjes om me heen).

Op dit moment bouw ik m'n muur niet aangezien ik die tijd beter kan besteden aan mijn hout/klei/ijzer

DeletedUser4771

Guest
Bij mij in de buurt is het druk zat.. Er zijn redelijk wat sterke dorpen met 2000+ ik heb wel 2 perfecte farms waar ik nooit verliezen lijdt:D

DeletedUser

Guest
De grootste noob van W5 is aliasfrodo.

Zijn eerste dorpje die hij nobelt was vast verlaten en minder dan 500 punten. Hij adelt hem al toen hij maar 2700 punten had in zijn dorp.

Kortom hij speelde alleen op adelshoeve..

DOM DOM DOM

Iedereen moet eens goed nadenken!

Je inkomsten verdubbelen/worden groter en dus kan je jezelf ook nog naast twee legers te hebben sneller ontwikkelen. Ik heb maar 3k punten en ik adel vannacht waarschijnlijk nog een village erbij van 1.4 of 1.6k punten..
Dan sta ik wel qua punten in de top 20 én ik heb een groot leger+veel gs..

DeletedUser

Guest
Code:
Dorpen	     Coordinaten	Punten
TerdaMalys	448|412           2.799
Terdazil	   448|413           79

Dit is nou noob :')

DeletedUser

Guest
Ik heb nu echt zin om die gast een kaartje en een teddy te sturen met; Gecondoleerd..

DeletedUser

Guest
Huh..? Waarom staat W5 ineenkeer bovenaan de forumlijst?:O

Bovenaan