grootste noob van W5 aliosfrodo

Reactiescore
276
Ben nog lang niet toe aan een Edelman, maar als hij dat fijn vind moet hij het lekker zelf weten. Ik zou het zo iig niet doen :)

DeletedUser343

Guest
Het kan voordelig zijn, op deze manier kan hij 2x zoveel troepen en gebouwen bouwen en stijgt hij dus nog sneller. Als 1000ste speler een dorpje van 400p adelen is niet slim, als 1ste is het veel minder erg, hij zal nu sneller groeien dan de rest (tot zij ook dorpjes overnemen). Ook kan hij nu veel meer grondstoffen krijgen door in zijn 2de dorpje daar veel aan te doen. Je hoeft daar bijvoorbeeld niet echt naar techs of troepen toe te denken zolang je in je hoofddorp maar genoeg bouwt. Dit geeft een groot voordeel.

PS: Is het eigenlijk wel mogelijk om grondstoffen van je eigen dorp naar een ander dorp van jezelf te sturen of telt dat nog steeds onder vrij versturen? En waarom is eigenlijk uitgeschakeld dat je wel grondstoffen naar je stamleden kan versturen? In andere werelden kon het de eerste paar weken toch wel met stamleden?

DeletedUser

Guest
Hij is niet de grootste!! dat ben ik :D

het is idd een domme zet van hem... je moet minstens een dorp van 601 ptn pakken :rolleyes: *kuch*

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon wat ik ervan denk:

Hoe hoger je 2de dorp, hoe rapper je 3de dorp zal komen :rolleyes:

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2487

Guest
Ik vind het triest om een topic aan te maken waarin je iemand belachelijk maakt omdat hij, volgens jou te vroeg, een verlaten dorp adelt. Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet slim is, maar waar maak je je druk om? Alsof het jou wat uitmaakt dat hij slecht verdedigd staat. Je komt over alsof je graag zo'n topic over jezelf aangemaakt had willen hebben.

Iedereen heeft wel eens aandacht nodig..

De een doet het op deze manier, de ander op z'n eigen manier.

On-topic: Het LIJKT idd niet zo slim van hem, maar er kan ook een reden zijn (Hij heeft alleen maar verlaten dorpjes om zich heen, hij heeft amper gs levels nodig om aan grondstoffen te komen.

DeletedUser

Guest
ik voel mezelf geroepen om hier te antwoorden aangezien ik de "grootste noob" van W5 ben

als eerste toch even vermelden dat ik het een eer vind om naast het feit dat ik als eerste een tweede dorp heb ook nog eens tot grootste noob verkozen te worden

ten tweede: en dan?! wat weet jij nu van mijn situatie

als je eens bij de statistieken kijkt kun je zien dat er al 5 onderleiders zijn + de tweede die een dorp heeft ingenomen heeft een dorp van 267 punten

waarmee ik dus al direct de prachtige stelling weerleg dat ik de grootste noob ben

en omdat je het zo vriendelijk vraagt zal ik nog eens een beetje dieper ingaan op mijn situatie
ik zit in een buurt waar veel verlaten dorpen zitten (hoofdzakelijk doordat ik nogal graag ga farmen), ik haal de laatste dagen ongeveer 40k binnen aan farmen alleen en ik heb nog gng vrienden in de buurt voor een eventueel noodgeval waarbij ik hulp nodig heb

zo dom is het dus helemaal niet om nu al een dorp over te nemen

het dorp waarover we spreken was trouwens helemaal niet verlaten
de vorige eigenaar hield zich gewoon bezig met een muur en schuilplaats bouwen tegen mijn raids aangezien de soldaten die hij af en toe eens bouwde werden afgeslacht telkens ik langskwam

waarom wou ik dan dat dorp?
het ligt gewoon 3 velden boven mijn ander dorp, het is toch al een beetje ontwikkeld en het is makkelijk te verdedigen door de muur die al aan een redelijk lvl zit

nu heeft dit weinig punten maar over een kleine week kan dat dorp volledig concureren met m'n eerste en dan kan ik bij m'n volgende overname uit 2 dorpen werken die dicht bij elkaar liggen en waaruit ik met meerdere edelmannen kan gaan aanvallen tegen spelers met een groter leger

verdere bedenkingen mag je trouwens ook altijd naar mijn inbox sturen
me gwn voor het grote publiek proberen zwart te maken is erg makkelijk maar heeft weinig effect bij mij

greetz
frodo

DeletedUser

Guest
Goed geantwoord Frodo!!

Gelijk heb je. En gefeli met je tweede dorp. En dat al eerste van W5:)

DeletedUser

Guest
ook gefeliciteerd met je 2e dorp, en eerste overgenomen dorp van deze nieuwe wereld!!

DeletedUser

Guest
Ik vind het triest om een topic aan te maken waarin je iemand belachelijk maakt omdat hij, volgens jou te vroeg, een verlaten dorp adelt. Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet slim is, maar waar maak je je druk om? Alsof het jou wat uitmaakt dat hij slecht verdedigd staat. Je komt over alsof je graag zo'n topic over jezelf aangemaakt had willen hebben.

lunch ik vind dat inderdaat netjes gezecht.
@ iedereen: laat dan maar zien hoe het wel moet !!! ;)

DeletedUser

Guest
Was hij eerste? Eerste van K55 wel ja maar ik denk niet dat hij eerste van w5 was..

DeletedUser

Guest
Tot zover ik alles gevolgd heb, was hij de eerste met 2 dorpen!!!
:)

DeletedUser

Guest
Een noob ben je niet als je nu al een dorpje hebt, maar er wordt nu gedaan alsof je een held bent als je de eerste bent die een dorpje adelt. Het is maar waar je voor kiest. Ik kies zelf ervoor om eerst een fatsoenlijk dorpjes te hebben voordat ik ga adelen.

DeletedUser

Guest
Een noob ben je niet als je nu al een dorpje hebt, maar er wordt nu gedaan alsof je een held bent als je de eerste bent die een dorpje adelt. Het is maar waar je voor kiest. Ik kies zelf ervoor om eerst een fatsoenlijk dorpjes te hebben voordat ik ga adelen.

Dat is idd een keuze.............
Maar OF het NU al slim is....... Maar ja zit niet bij hem in de buurt.

DeletedUser

Guest
als je naar zen gebied kijkt kan je het begrijpen...

@ mensen die hem noob noemen : voelen jullie je daardoor stoer en groot of vinden jullie het gewoon gezellig om mensen noob te noemen?
(gericht naar neptunus3 en co.)

DeletedUser1986

Guest
je hebt gelijk, hij is alleen is minder sllim bezig, dat is alles: :eek: cool:

DeletedUser

Guest
het was rohald
niet ronald
het is trouwens die kerel die een dorp van 267 heeft ingenomen

DeletedUser

Guest
... goed bezig mensen

de tweede 'hij is noob topic'

nu hebben we twee noobs :) overload & aliasfrodo nou het zijn allebei noobs :)

en wat hebben we hier nou weer mee bereikt

goed zo helemaal niks dus ...

Bovenaan