grootste noob van W5 aliosfrodo

DeletedUser

Guest
De grootste noob van W5 is aliasfrodo.

Zijn eerste dorpje die hij nobelt was vast verlaten en minder dan 500 punten. Hij adelt hem al toen hij maar 2700 punten had in zijn dorp.

Kortom hij speelde alleen op adelshoeve..

DOM DOM DOM

DeletedUser

Guest
Dit komt me zeer bekent voor. Zo zei ook iemand eens dat Laurensco ook een "Noob" was. Maar hij staat nogsteeds in de top 10 van W3. Hoeft dus niet altijd iets slechts te zijn. Maarjah we zullen zien nietwaar waar hij staat over een paar maanden. :rolleyes:

DeletedUser

Guest

Zijn eerste dorpje die hij nobelt was vast verlaten en minder dan 500 punten. Hij adelt hem al toen hij maar 2700 punten had in zijn dorp.

DOM DOM DOM

het is pas dom als je een dorp neemt waar geen grondstoflevels inzitten ...
maar als je beter kan noblen, waarom dan niet inderdaad ...

DeletedUser

Guest
het is slecht, maar levert hem misschien wel een dorpje op:D:D;)

DeletedUser

Guest
als die ligging voor hem goed is dan is het goed voor hem he maar zo weinig punte en al een adelshoeve is wel dom

DeletedUser

Guest
Noob is wat overdreven, want hij zal in zijn buurt toch niemand hebben die hem durft aan te vallen. Wss snapt die zelf ook wel dat die 't niet slim speelt, maar is toch een leuke eer om als eerste een dorpje te adelen.

DeletedUser

Guest
Heb liever meer troepen dan een tweede dorpje eigenlijk

DeletedUser

Guest
Is altijd wel makkelijk iemand beschuldigen van noob als je er zelf niks van kent!

Neptunes volgens mij ben jij de grootste noob :rolleyes:.

DeletedUser

Guest
Op DIT MOMENT liever ff troepen dan een tweede dorp. Ga niet met een dorpje van amper 500punten een tweede dorp edelen.....

DeletedUser976

Guest
stop met spammen en zeg t gewoon, of heb t er niet over:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Je zegt wel anders als je weet wie ik in real game ben ^^

frankly i don't care

en ik denk dat dat bij veel mensen zo is.

ojah in de bijbel (een groot dik boek) staat: haal eerst de balk uit je eigen oog voordat je de splinter uit het oog van je naaste probeert te halen)

denk daar maar is over na.

wat is real game dan?
is dat een geheime server ofzo?

DeletedUser

Guest

DOM DOM DOM

Ik vind het triest om een topic aan te maken waarin je iemand belachelijk maakt omdat hij, volgens jou te vroeg, een verlaten dorp adelt. Ik ben het met je eens dat het waarschijnlijk niet slim is, maar waar maak je je druk om? Alsof het jou wat uitmaakt dat hij slecht verdedigd staat. Je komt over alsof je graag zo'n topic over jezelf aangemaakt had willen hebben.

DeletedUser

Guest

DOM DOM DOM

Als je ook maar even research gedaan had naar de omliggende dorpen,
Dan had je kunnen zien dat het grootste dorpje was in zijn omgeving.

DeletedUser

Guest
waar de hell gaat dit om. dit is echt gewoon een loze topic

DeletedUser

Guest
als je goed rond hem kijkt dan zie je ook dat hij niks beter kan pakken dus hij heeft goed gekozen

DeletedUser

Guest
Ik heb me Edel ook al bijna klaar... Dus niet iedereen is een noob. ^^

Bovenaan