Grootste backstab W32? _ONE_ exposed

DeletedUser

Guest
Het verhaal:

Vaardigheden was inactief en we maakten af en toe een praatje.
Omdat hij het druk had kregen wij uiteindelijk de VV, zodat het account weer kan groeien.
Hij zou waarschijnlijk terug zijn in 2 weken.

Als de leiding dit met ons besprak konden we de VV kunnen afgeven, echter krijg ik niks te horen.

Resultaat: 30+ incomings van je eigen stamleden.

4dYgA.png


4dYwd.png


Grappige is dat de stamleden nog instemmen.. en ja de leden weten dat hij terugkomt ;)
 

DeletedUser71125

Guest
Is dat niet gewoon zijn eigen schuld doordat hij het niet even aan de leiding heeft mede-gedeeld? Je kan verwachten dat ze dit niet accepteren, zeker gezien jou ligging tov _ONE_
 

DeletedUser

Guest
Is dat niet gewoon zijn eigen schuld doordat hij het niet even aan de leiding heeft mede-gedeeld? Je kan verwachten dat ze dit niet accepteren, zeker gezien jou ligging tov _ONE_

We hebben het vanaf de eerste seconde aan de leiding laten weten;) Vonden ze oké, zoeken voor een excuus is vrij zinloos... Was ook een NAP tussen poesjestoei en _ONE_ afgesproken, dus wat heeft mijn ligging ermee te maken?

Je kon op zn MINST een kick geven zodat ik het aan zag komen. Maar goed, de treintjes komen er niet door. ;)
 
Reactiescore
31
Hmm beetje jammer.
Slechte zaak en unfair dit. Had wel beter verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Mag dan een stab zijn, aanval ziet er niet al te best uit :D
 

DeletedUser71125

Guest
We hebben het vanaf de eerste seconde aan de leiding laten weten;) Vonden ze oké, zoeken voor een excuus is vrij zinloos... Was ook een NAP tussen poesjestoei en _ONE_ afgesproken, dus wat heeft mijn ligging ermee te maken?

Je kon op zn MINST een kick geven zodat ik het aan zag komen. Maar goed, de treintjes komen er niet door. ;)

Dit heb je er niet allemaal bij verteld he ;) En aan je ligging te zien(zonder de informatie gegeven hierboven) snapte ik hun kant ook wel. Het is inderdaad flauw als het vanaf het begin af aan goed gevonden word.
 
Bovenaan