Grootmacht

Reactiescore
207
We kennen het allemaal (behalve al die BBedelaars hier)...

Je doet een nachtje door om mooie clears en treintjes te sturen.
Langzaam tikken de uren voorbij, terwijl je nagelbijtend afwacht tot het eindelijk 08.00.00 is (voor sommigen 07.59.59) en het gevecht begint.
Je begint te glunderen als je ziet hoe je plots nieuwe dorpen hebt, een tevreden blik en een goed humeur zijn het gevolg.

Iets later ga je eens kijken bij de prestaties van die dag en zie je dat je een mooie voorsprong hebt op aanvaller en grootmacht, genieten!

Maar dan in de loop van de dag merk je iets op.
Vreselijk, afschuwelijk? Nee deze woorden zijn niet sterk genoeg... het is een BBedelaar!

Je voelt hem/haar (no gender assumption here) dichter komen en plots zie je de walgelijke tekst... "gedeelde eerste plaats".
Naarmate de avond vordert merk je zelfs dat je de gouden medaille al niet meer mag delen maar gewoon moet afstaan.

(Alex vandaag)


TL;DR : Grootmacht award vanaf nu zonder BBdorpen ja/nee? Waarom? (Ik weet dat internen het dan nog kan verpesten maar dit is toch al iets...)
 

DeletedUser77113

Guest
Dus de grootmacht prestatie moet zo veranderd worden dat het aantal punten van de overgenomen dorp bij elkaar geteld de winnaar van grootmacht moet bepalen?

TL;DR : Zeg maar "Ja"

Niet akkoord, wat dan in de rim? waar de dorpen +/- 4k zijn?
dat zou dan willen zeggen dat je 2x zoveel dorpen moet edelen. iets wat eigenlijk bijna niet mogelijk is in de rim als je zelf nog druk bezig bent je dorpen te bouwen.
 
Reactiescore
88
Niet akkoord, wat dan in de rim? waar de dorpen +/- 4k zijn?
dat zou dan willen zeggen dat je 2x zoveel dorpen moet edelen. iets wat eigenlijk bijna niet mogelijk is in de rim als je zelf nog druk bezig bent je dorpen te bouwen.
Daar in tegen zal het een stuk moeilijker zijn om dorpen te pakken inde core. Dus dat balanceert zich weer mooi uit!
 
Reactiescore
207
Niet akkoord, wat dan in de rim? waar de dorpen +/- 4k zijn?
dat zou dan willen zeggen dat je 2x zoveel dorpen moet edelen. iets wat eigenlijk bijna niet mogelijk is in de rim als je zelf nog druk bezig bent je dorpen te bouwen.

Klopt dat zou een nadeel van het systeem zijn.
Optimaler zou zijn dat enkel spelersdorpen meetellen, weet echter niet of dit haalbaar is.
 
Reactiescore
5.686
Seems fair.
 
Reactiescore
3.576
Dan kan je geen grootmacht halen als je een speler kapot speelt en deze op del gaat.


Je voelt hem/haar (no gender assumption here) dichter komen en plots zie je de walgelijke tekst... "gedeelde eerste plaats".
Naarmate de avond vordert merk je zelfs dat je de gouden medaille al niet meer mag delen maar gewoon moet afstaan.

Ik vind dit trouwens van zeer weinig respect getuigen, ook gender neutrale mensen als @baspost verdienen het om aangehaald te worden.
 

Deleted User - 697374

Guest
Dan kan je geen grootmacht halen als je een speler kapot speelt en deze op del gaat.




Ik vind dit trouwens van zeer weinig respect getuigen, ook gender neutrale mensen als @baspost verdienen het om aangehaald te worden.
Ga jij eerst maar eens stoppen met je times vergeten voor je op het af komt.
 
Reactiescore
399
Meeste spelers dorpen overgenomen klinkt voor mij ook wel fair. Op basis van punten vind ik zelf minder fair met de zelfde reden als
theblackswan
 
Reactiescore
207
Of mensen moeten niet zoveel waarde hechten aan die award

Wat is het nut van een award als je hem kan "bedotten"? Als mod vind ik dit een zeer zwakke reactie. Nieuwe ideetjes van je spelers zou je toch juist moeten aanmoedigen, positieve feedback enzo?
 
Reactiescore
2.506
Wat is het nut van een award als je hem kan "bedotten"? Als mod vind ik dit een zeer zwakke reactie. Nieuwe ideetjes van je spelers zou je toch juist moeten aanmoedigen, positieve feedback enzo?

Dit is een P&P forum (die ik persoonlijk niet mod). Maar je hebt natuurlijk gelijk; als de ideeën ontstaan en een deel van de community ondersteund dit dan ben ik een van de eerste die zich hiervoor intern hard maakt. Ongeacht mijn persoonlijke mening, want een mening over iets mag ik hebben. Echter leg ik me er ook bij als een groter deel van de community hier anders over denkt.

Input op deze forums ideeënforum, vragenforum of discussieforum zullen altijd serieus benaderd worden door alle moderatoren.

Ik wil dit alleen even benadrukken; als moderator heb ik een voorbeeldfunctie en als ik een forum onder mijn beheer heb wordt er van mij geacht neutraal te blijven. Ik zal dus nooit discutabele dingen doen op dit forum of ingame. Dit neemt niet weg dat ik op forums waar ik niet actief mod geen mening of voorkeur mag hebben. Dit ter zijde, ik vind het alleen behoorlijk irritant om regelmatig te horen dat ik dit als mod (=voorbeeldfunctie) iets niet mag zeggen op een P&P forum die ik niet mod, dus eigenlijk gewoon als speler moet worden gezien. Zie dit niet als een persoonlijke aanval overigens, want zo is het niet bedoeld ;)
 
Bovenaan