Groot probleem!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik heb een probleem!

Ik heb in dit laatste half uur mijn mijnen allemaal naar 1 gedaan + standbeeld gemaakt, maar ik krijg geen punten :confused: wie kan mij uitleggen hoezo dit zo is ?

Want als ik geen punten erbij krijg kan ik nooit op de eerste plaats komen :(



alvast bedankt!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een probleem!

Ik heb in dit laatste half uur mijn mijnen allemaal naar 1 gedaan + standbeeld gemaakt, maar ik krijg geen punten :confused: wie kan mij uitleggen hoezo dit zo is ?

Want als ik geen punten erbij krijg kan ik nooit op de eerste plaats komen :(



alvast bedankt!

Zodra de stats worden geupdate zul je het merken. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een probleem!

Ik heb in dit laatste half uur mijn mijnen allemaal naar 1 gedaan + standbeeld gemaakt, maar ik krijg geen punten :confused: wie kan mij uitleggen hoezo dit zo is ?

Want als ik geen punten erbij krijg kan ik nooit op de eerste plaats komen :(



alvast bedankt!

de puntenupdate is maar eens in het uur als ik het goed heb..
dus jij zal nog geen punten gehaald hebben voor de vorige puntenupdate
 

DeletedUser

Guest
In 't begin van de wereld wordt de wereld niet snel up to date gebracht, voor lag te voorkomen. Daarom duurt 't langer voordat je punten krijgt, etc. Dus niet in paniek uitbreken en topics maken(spammer), maar gewoon rustig wachten. Komt van zelf goed.
 

DeletedUser

Guest
In 't begin van de wereld wordt de wereld niet snel up to date gebracht, voor lag te voorkomen. Daarom duurt 't langer voordat je punten krijgt, etc. Dus niet in paniek uitbreken en topics maken(spammer), maar gewoon rustig wachten. Komt van zelf goed.

Dankje Mark.
 

DeletedUser34469

Guest
Ik heb een probleem!

Ik heb in dit laatste half uur mijn mijnen allemaal naar 1 gedaan + standbeeld gemaakt, maar ik krijg geen punten :confused: wie kan mij uitleggen hoezo dit zo is ?

Want als ik geen punten erbij krijg kan ik nooit op de eerste plaats komen :(



alvast bedankt!

ge moet even wachten tot de punten worden geupdated:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan