[Afgekeurd] Grondstoffen vervoeren

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78932

Guest
Een paar keer per dag zullen jouw handelaren grondstoffen vervoeren van dorpen die genoeg hebben naar dorpen die hiervan kunnen profiteren.
AM


Graag zou ik kunnen instellen hoeveel keer per dag, tussen welke uren.


Groetjes nakal.
 

DeletedUser79332

Guest
Tussen welke uren zou idd wel makkelijk zijn.

Maar hoe vaak kan niet denk ik. Er staat een paar x per dag. Als jij het nu zelf kan doen zou je het in theorie dus 100x kunnen doen. Dat is niet een paar.
Misschien 4x. Eenmaal in de ochtend, middag etc.
 

DeletedUser78932

Guest
Misschien 4x. Maar op een bepaald uur dat je zelf kan instellen. Vb je zou kunnen instellen als je rovers terug komen van hun nachtelijke uitstap. Andere rovers laat je op de middag (avond, voor het slapen gaan) terug komen. Het teveel bij voorkeur naar dorpjes met muntvlag of dorpjes in opbouw.


nakal
 
Reactiescore
524
dit is tot 50 'routes' toch al mogelijk om te doen?
verder kun je dit ook redelijk evenaren als je de instellingen omtrent het balanceren een beetje beheerd.

en anders met het script
 

DeletedUser78932

Guest
Die 50 'routes' instellen is behoorlijk wat werk. Je geeft pp voor het gebruik van AM zou dan denken dat hij je wat tijd bespaard. Op meerdere door u gekozen tijdstippen de grondstoffen verstuurd naar waar nodig. Het script om grondstoffen te halen zou niet mogen bestaan. AM zou dit moeten overnemen. Zou spelers kunnen overtuigen om am te gebruiken. $$$$$$$

Nakal.
 

DeletedUser71679

Guest
je kan toch gewoon AM opslag aan zetten die doet het meeste werk al voor je
dan hoef je enkel bij dorpen waar je altijd meer wil houden even een handels route te maken

AM opslag werkt prima en is aardig in te stellen
Am opslag word 3x daags (elke 8 uur) verstuurd
als je aan geeft dat een opslag met 80% vol zit kun je er voor zorgen dat alle overige grondstoffen aan andere dorpen die minder hebben dan 80% gaan versturen
deze % getallen zijn hoe ik hem meestal zet maar is gewoon aan te passen

hoop dat je er nog wat mee kan
 
Reactiescore
2.490
Er zijn andere functionaliteiten die hetzelfde doel hebben (zoals hierboven uitgelegd). Dit is dus helaas afgekeurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan