[Afgekeurd] Grondstoffen ophalen

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser65747

Guest
Hallo,

Ik weet niet of het al vaker voorgesteld is maar ben wel benieuwd naar de reacties.

Zou het geen optie zijn om grondstoffen op te halen binnen je eigen dorpen? Zeg ik wil munten slaan in mijn 1e dorp en vraag alle gs vanuit mijn andere dorpen. Dan heb ik nog 200 handelaren in mijn 1e dorp staan die niets staan te doen terwijl ik een dorp heb waar 300k gs in staan met een markt op 10. Op die manier kun je als je alle gs uit 1 dorp wilt verplaatsen dit veel efficiënter doen.

Ben wel benieuwd naar de reacties.

Groeten,

Tim
 

Deleted User - 487871837

Guest
Sorry voor de vertraging, liep intern niet helemaal lekker.

Anyway: stemmen maar.
 
Reactiescore
21
Marktaanvragen
De markt heeft nu een "aanvraag" functie die je toestaat om grondstoffen van al je dorpen aan te vragen met configureerbare sjablonen.
ds_8154_02.jpg


Waarschijnlijk dank zij je verzoek ingevoerd update 8.154

Werkt zeer goed PA is nodig.

Dat ene dorpje met 10 handelaren kan je een opdracht geven om elk uur mix goederen naar je dorp met muntvlag te sturen. AM nodig. Zal dit uitvoeren telkens als er voldoende grondstoffen en handelaren zijn.
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
die functie zit er al jaren in en is ook niet wat hier werd voorgesteld.

Wat werd voorgesteld is dat de handelaren van dorp A naar dorp B kunnen lopen en dan gs uit Dorp B kunnen ophalen en meenemen naar dorp A op hun terugweg.
Bij de aanvraag functie zeg je dat de handelaren van dorp B naar Dorp A lopen met de grondstoffen van Dorp B.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan