Grondstoffen levels/boerderij level

DeletedUser66999

Guest
Re: Grondstoffen levels

1-5-4, vul de volgorde zelf maar in ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Grondstoffen levels

15-16-13 vraag me niet hoeveel pa er is op gegaan
 

DeletedUser10429

Guest
Re: Grondstoffen levels

1-1-1, direct voor de stal gaan!
 

DeletedUser

Guest
Re: Grondstoffen levels

you freakin joking right? zet dit lekker neer op je massastam forum, maar zijn we nu met zn allen zo post<knip> geworden dat we eindeloos nutteloze topics blijven aanmaken? :eek:
 

DeletedUser10429

Guest
Re: Grondstoffen levels

you freakin joking right? zet dit lekker neer op je massastam forum, maar zijn we nu met zn allen zo post<knip> geworden dat we eindeloos nutteloze topics blijven aanmaken? :eek:

Lijkt me vrij nuttig? Wie ben jij om een topic als deze in twijfel te trekken? Al 35 werelden lang is er het zelfde ritueel, het AF opent en schenkt leven aan tientallen topics. Waarom zou het deze wereld plots anders zijn?
 

DeletedUser71800

Guest
Re: Grondstoffen levels

Lijkt me vrij nuttig? Wie ben jij om een topic als deze in twijfel te trekken? Al 35 werelden lang is er het zelfde ritueel, het AF opent en schenkt leven aan tientallen topics. Waarom zou het deze wereld plots anders zijn?

Laten we met z'n allen onze kop in het zand steken ja. Het gebeurt , dus laat het maar gebeuren. Wat een prachtige mentaliteit. Om duimen en vingers van af te likken.
 

DeletedUser

Guest
Re: Grondstoffen levels

Lijkt me vrij nuttig? Wie ben jij om een topic als deze in twijfel te trekken? Al 35 werelden lang is er het zelfde ritueel, het AF opent en schenkt leven aan tientallen topics. Waarom zou het deze wereld plots anders zijn?

nuttig is het niet, als je daar de discussie met me over aangaat.....
Wie ben ik, nou ik ben een speler die sinds wereld 3 roept dat dit nutteloze topics zijn en vind dat mensen niet zo post<knip> moeten zijn.

Elke wereld schenkt leven aan tientallen topics, waarvan er maar enkelen relevant en leuk zijn. Ik uit mijn mening op dezelfde manier waarop jij dat nu doet ;)

Maar goed veel plezier met het topic voor postcount ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Grondstoffen levels

wie hardcode is zegt ie :p ..... die heeft zich al bewezen hoor :D dus als hij zegt dat dit nutteloos is (wat het ook is ) dan is dat zo ... hardcode is baas :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Grondstoffen levels

Aanmerkingen op mods kunnen bij Duckje/Ramoth neergelegd worden.

Daarnaast: -> op naar gs-levels.
 

DeletedUser

Guest
Re: Grondstoffen levels

Om dan het goed voorbeeld te geven en weer on-topic te beginnen:

1-1-1

/me out of this topic
 
Bovenaan