Grondstoffen balancer script 2020

Reactiescore
784
Bump

Reactiescore
170
@Shinko To Kuma is er een manier om alle variabelen achterwege te laten en gewoon alle GS evenredig verdelen - procentueel qua opslag - over de dorpen?
Niet ingebouwd nee, maar je kan dat wel bereiken door de settings op een bepaalde manier in te stellen:

Het script balanceerd alles gewoon evenredig tussen 'prioritise', en de twee settings 'Finished villages' en 'High farm'. Door deze op het uiterste te plaatsen, gaat het script in principe alles balanceren naar het gemiddelde.
Enige waarde die dan wel nog impact heeft op het script, is de laatste. Als het gemiddelde hoger is dan de capaciteit van een dorp, zal het percentueel naar die hoeveelheid van het warenhuis gaan.

Merk wel, het script weigert grondstoffen weg te sturen van een dorp dat het als gebalanceerd beschouwt. Daardoor zal je soms merken dat als je dorpen ERG ongebalanceerd zijn, er een paar dorpen zullen zijn die niet onmiddelijk goed bedeeld zullen worden, omdat de handelaren van de dorpen met een veel hogere gs-hoeveelheid aanwezig dan andere, die niet in 1 keer kunnen afvloeien.

Als het script meerdere malen per dag gebruikt word, werkt het optimaal, omdat er dan veel minder bewegingen nodig zijn, waardoor alles net iets makkelijker gaat.

Voorbeeld van mijn .net account:

Reactiescore
0
Is er de mogelijkheid om het script niet in het zwart te hebben, maar gewoon met TW kleuren?
Zoals in de video :)

Reactiescore
170
weet ik ondertussen al. Is ook tijdelijk geupgrade nu naar pro totdat ik een andere oplossing vind qua hosting, want zie het niet echt zitten om 120 euro jaarlijks te betalen.

Had niet echt 100k downloads per dag verwacht ooit te halen, dus tot op dat punt was dropbox zeker deftig :p

Reactiescore
30
weet ik ondertussen al. Is ook tijdelijk geupgrade nu naar pro totdat ik een andere oplossing vind qua hosting, want zie het niet echt zitten om 120 euro jaarlijks te betalen.

Had niet echt 100k downloads per dag verwacht ooit te halen, dus tot op dat punt was dropbox zeker deftig :p
Is in dat geval ook zeker een pluspunt. Goed bezig dus.
120 euro is volgens mij ook niet nodig, dat betaal ik en ik heb wel echt een te brute server voor wat ik ermee doe.

Ik zal eens kijken of ik nog ideeën heb qua hosting.

Zag dat hij het inmiddels weer deed. Danku zeer :)