- Reactiescore
- 1.846
Bump
Niet ingebouwd nee, maar je kan dat wel bereiken door de settings op een bepaalde manier in te stellen:@Shinko To Kuma is er een manier om alle variabelen achterwege te laten en gewoon alle GS evenredig verdelen - procentueel qua opslag - over de dorpen?
Hoezo zo racistisch?Is er de mogelijkheid om het script niet in het zwart te hebben, maar gewoon met TW kleuren?
Zoals in de video![]()
Is er de mogelijkheid om het script niet in het zwart te hebben, maar gewoon met TW kleuren?
Zoals in de video![]()
weet ik ondertussen al. Is ook tijdelijk geupgrade nu naar pro totdat ik een andere oplossing vind qua hosting, want zie het niet echt zitten om 120 euro jaarlijks te betalen.Link van je script is door dropbox gedeactiveerd. (In die zin is Dropbox dus eigenlijk onhandig)
Info: https://help.dropbox.com/files-folders/share/banned-links
Is in dat geval ook zeker een pluspunt. Goed bezig dus.weet ik ondertussen al. Is ook tijdelijk geupgrade nu naar pro totdat ik een andere oplossing vind qua hosting, want zie het niet echt zitten om 120 euro jaarlijks te betalen.
Had niet echt 100k downloads per dag verwacht ooit te halen, dus tot op dat punt was dropbox zeker deftig![]()
Gewoon dezelfdeIs er ook een versie voor classic?
Zal vast vooruitlopend zijn op de nieuwe scriptregels.Klopt het dat ik niet meer kan enteren met het script?
Klopt het dat ik niet meer kan enteren met het script?
Dit zou moeten gefixed zijn, en het script zou ook wat sneller moeten zijn nu. Had met een TW update te makenZal vast vooruitlopend zijn op de nieuwe scriptregels.