Grondstoffen balancer script 2020

Reactiescore
170
Als ik er op klik dan gebeurt er gewoon niks, geen error, geen popup, niks. Pas als de handelaren weer terug zijn krijg ik hem weer geopend ;)
Ik bedoel een screenshot van de transport overzicht pagina op mobiel :) Ik haal die pagina op om zo de grondstoffen die onderweg zijn te berekenen :)
Ik heb geen account op .nl waar ik dit soort ding kan testen, dus hang ik volledig af van feedback zoals deze

Dus wat ik nodig heb:

Overzicht-> transporten -> inkomend, daar een screenshot van de pp/res die binnenkomt en de tekst die erbij staat. Dat is de enige manier dat ik kan een correcte dataophaling doen

Reactiescore
0
Hoort dit nog steeds te werken in de ios app? Er gebeurt bij mij namelijk helemaal niks. Via pc werkt het wel uitstekend!

Reactiescore
0
Ik zit op ios 13.4.1. Ik zou nog kunnen proberen om te updaten natuurlijk.

// Na update nog geen verbetering...

Laatst bewerkt:
Reactiescore
1
Ik zou het eigenlijk wel chill vinden als ik dorpen boven een bepaald puntenaantal kan noteren als uitgebouwd, ipv op basis vam bevolking

Reactiescore
170
Hoe bedoel je? Ik wil al m'n dorpen gebruiken, maar dorpen boven een bepaald puntenaantal hoeven geen gs meer te behouden
Ik ga in een volgende update dat proberen erin te verwerken, vraagt wat meer werk natuurlijk.

Aan allen: Ik heb net een update doorgevoerd aan het script die de berekeningen beter zou moeten maken, zodat er geen dorpen meer over zullen blijven met een overflow, omdat er teveel overschot is om efficient rond te sturen. Heb ook alerts toegevoegd die je laten weten als je een probleem hebt met je settings.

Reactiescore
170
Hoe bedoel je? Ik wil al m'n dorpen gebruiken, maar dorpen boven een bepaald puntenaantal hoeven geen gs meer te behouden

UPDATE:
Net nieuwe update doorgevoerd opnieuw.
2 nieuwe settings:

Code:
var settings = {
"isMinting": false,
"highPoints": 10000,
"highFarm": 23000,
"lowPoints": 3000,
"builtOutPercentage": 0.25,
"needsMorePercentage": 0.85
};
Je kan isMinting op "true" zetten ipv "false", zonder de "" errond dan. Dat zorgt ervoor dat het script geen alerts meer geeft als je veel inkomende grondstoffen binnen krijgt van je stamgenoten, waardoor het script 'teveel' grondstoffen heeft om effectief te kunnen balancen.

highPoints doet eigenlijk net hetzelfde als highFarm, alleen werken ze nu in tandem: als je liever je limiet instelt waarmee je een uitgebouwd dorp aanduid door het puntenaantal, kan je nu highPoints gebruiken als de bovengrens, waarna alles die groter is dan dat gebruikt wordt om andere dorpen aan te vullen.

Als je liever één van die 2 settings (highFarm, highPoints) niet gebruikt, of liever allebei niet en gewoon alles evenredig balanced, kun je die settings verwijderen uit je snellijst, of gewoon op 99999 zetten!

Reactiescore
1
UPDATE:
Net nieuwe update doorgevoerd opnieuw.
2 nieuwe settings:

Code:
var settings = {
"isMinting": false,
"highPoints": 10000,
"highFarm": 23000,
"lowPoints": 3000,
"builtOutPercentage": 0.25,
"needsMorePercentage": 0.85
};
Je kan isMinting op "true" zetten ipv "false", zonder de "" errond dan. Dat zorgt ervoor dat het script geen alerts meer geeft als je veel inkomende grondstoffen binnen krijgt van je stamgenoten, waardoor het script 'teveel' grondstoffen heeft om effectief te kunnen balancen.

highPoints doet eigenlijk net hetzelfde als highFarm, alleen werken ze nu in tandem: als je liever je limiet instelt waarmee je een uitgebouwd dorp aanduid door het puntenaantal, kan je nu highPoints gebruiken als de bovengrens, waarna alles die groter is dan dat gebruikt wordt om andere dorpen aan te vullen.

Als je liever één van die 2 settings (highFarm, highPoints) niet gebruikt, of liever allebei niet en gewoon alles evenredig balanced, kun je die settings verwijderen uit je snellijst, of gewoon op 99999 zetten!
Thanks voor de update!

Er zijn nu 2 setting-mogelijkheden zegmaar waardoor het beetje met elkaar in conflict zit denk ik... Ik heb mijn settings in het snellijstscript aangepast hoe ik ze wil, maar als ik dan het script load en op "open settings menu" klik, staan daar hele andere settings..

Reactiescore
170
Thanks voor de update!

Er zijn nu 2 setting-mogelijkheden zegmaar waardoor het beetje met elkaar in conflict zit denk ik... Ik heb mijn settings in het snellijstscript aangepast hoe ik ze wil, maar als ik dan het script load en op "open settings menu" klik, staan daar hele andere settings..
de settings in de snellijst kunnen verwijderd worden, nu word het opgeslagen in de browser zelf. Gewoon settings aanpassen in het script en op save klikken.
Heb dit vannacht rond 4.30 nog toegevoegd om zo weinig mogelijk problemen te veroorzaken

Reactiescore
708
@Shinko To Kuma is er een manier om alle variabelen achterwege te laten en gewoon alle GS evenredig verdelen - procentueel qua opslag - over de dorpen?