Grondstoffen balancer script 2020

Reactiescore
132
Moeten we het nieuwe script handmatig opnieuw toevoegen of is de update al automatisch doorgevoerd?

Reactiescore
11
Ja ik heb het gelezen. Maar het scheelt zoveel in tijd om je grondstoffen naar je dorp met muntkosten verlaging te sturen. Wat is de reden waarom het hier niet is gekeurd? Willen ze van hun spelers af?

Reactiescore
1.008
Ja ik heb het gelezen. Maar het scheelt zoveel in tijd om je grondstoffen naar je dorp met muntkosten verlaging te sturen. Wat is de reden waarom het hier niet is gekeurd? Willen ze van hun spelers af?
Je kan bij marktplaats met 2 kliks de GS uit alle dorpen naar 1 dorp trekken?

Reactiescore
11
Je kan bij marktplaats met 2 kliks de GS uit alle dorpen naar 1 dorp trekken?
Nee dat kan je niet. Dit is niet wat ik zou willen ook.
Het script berekend netjes de verhouding die je nodig hebt voor munten te slaan en dit voor elk dorp in de groep.
Dan moet je voor elk dorp op verstuur grondstoffen klikken. (of iets dat er op trekt)

Daar staat het perfect uitgelegd.

Vertaald door Google. uit bovenvermelde link.
Goedgekeurd op .net! ticket nr. t13653312 AFGEKEERD
OP .NL! IK WEET DAT JULLIE HIER OP DE PLAATS ZIJN, GEBRUIK HET NIET OP .NL!

Reactiescore
473
Nee dat kan je niet. Dit is niet wat ik zou willen ook.
Het script berekend netjes de verhouding die je nodig hebt voor munten te slaan en dit voor elk dorp in de groep.
Dan moet je voor elk dorp op verstuur grondstoffen klikken. (of iets dat er op trekt)
Er is al een legaal script waarmee je in de eerste 'klik' de aanvraagpagina van GS opent + in alle dorpen van de betreffende groep de GS in verhouding geselecteerd wordt en je met de tweede 'klik' alles aanvraagt.

Het enige wat dit .NET-script toegevoegd is dat je het ook naar andere spelers in verhouding kan sturen maar dat zie ik niet als iets positiefs voor op de .NL-server.

Reactiescore
1.052
Er is al een legaal script waarmee je in de eerste 'klik' de aanvraagpagina van GS opent + in alle dorpen van de betreffende groep de GS in verhouding geselecteerd wordt en je met de tweede 'klik' alles aanvraagt.

Het enige wat dit .NET-script toegevoegd is dat je het ook naar andere spelers in verhouding kan sturen maar dat zie ik niet als iets positiefs voor op de .NL-server.
Heb je die ook voor me?

Reactiescore
11

Kan je de link naar dat script posten? Of is het privaat? Het script van @Shinko To Kuma kan ook een percentage van de grondstoffen thuis laten. Dit voor dorpen die nog uitgebouwd worden of troepen nodig hebben. Ook handig.

Edit;

Ik heb het gevonden. Staat op het forum.

Laatst bewerkt:
Reactiescore
55
@Shinko To Kuma Ik zie dat je de lay-out wat gepimped hebt, mooi.

Maar kan het zijn dat hij iets trager verstuurt of voorheen?
Medespeler zei met dat deze middag en heb nu inderdaad dezelfde indruk.

Reactiescore
170
@Shinko To Kuma Ik zie dat je de lay-out wat gepimped hebt, mooi.

Maar kan het zijn dat hij iets trager verstuurt of voorheen?
Medespeler zei met dat deze middag en heb nu inderdaad dezelfde indruk.
Er is niks veranderd aan het versturen, is nog altijd even traag/snel. Op z'n hoogst kan ik hem een paar milliseconden sneller doen werken per versturing, maar voor het extra werk vind ik het niet waardt. Zeker omdat ik het nooit sneller dan 5 acties per seconde~ kan laten werken dankzij de serverlimiet

Reactiescore
3
Top script! 1 dingetje: als je het script op je telefoon gebruikt (heb zelf iPhone) dan wilt die hem niet openen als je pp hebt verkocht op de beurs en de handelaren lopen nog.

Reactiescore
170
Top script! 1 dingetje: als je het script op je telefoon gebruikt (heb zelf iPhone) dan wilt die hem niet openen als je pp hebt verkocht op de beurs en de handelaren lopen nog.
Wat staat er op mobiel juist op .nl als je pp koopt/verkoopt? dit is een vertalingsprobleem, staat gehardcode in m'n script momenteel als 'System'/'Premium exchange'. Als je me een screenshot kan geven van hoe zowel de aankoop/verkoop van pp op .nl gebeurt dan kan ik dit zo fixen :)

Reactiescore
3
Wat staat er op mobiel juist op .nl als je pp koopt/verkoopt? dit is een vertalingsprobleem, staat gehardcode in m'n script momenteel als 'System'/'Premium exchange'. Als je me een screenshot kan geven van hoe zowel de aankoop/verkoop van pp op .nl gebeurt dan kan ik dit zo fixen :)
Als ik er op klik dan gebeurt er gewoon niks, geen error, geen popup, niks. Pas als de handelaren weer terug zijn krijg ik hem weer geopend ;)