Grondstoffen balancer script 2020

Reactiescore
145
Goedgekeurd ticket nr. t13702508 op 2020-02-19 13:34:35

Hoi iedereen

hierbij stel ik m'n nieuwe resource balancer voor. Deze is sinds deze middag legaal op de .nl server.

Wat het doet:
1) probeert je gs te balancen over je huidige groep dorpen. Prioriteert de kleinste dorpen (punten).
2) Aanpasbare prioriteitsettings: Stel in welke dorpen( tot een bepaalde grootte) extra grondstoffen moeten ontvangen, en vanaf wanneer een dorp als "afgewerkt" word gezien, en er minder grondstoffen achtergelaten worden. Aanpasbaar hoeveel er achtergelaten of gestockeerd word.
3) Houdt rekening met reeds inkomende grondstoffen in ieder dorp. Zo word er veel efficienter gebalanced en kun je ook overflow vermijden. Zelfs als er meer gs inkomen dan je warenhuis aankan zal het script proberen ruimte vrij te maken door zoveel mogelijk weg te sturen.
4) HET IS NIET IRRITANT OM TE GEBRUIKEN, GEEN DUIZEND TABS MEER. Klik individuele zendingen aan of houd ENTER ingedrukt!

Screenshots:
PC:
AyZRUTw.png

Mobiele app:

iMMNtS9.png

Video:

Script:
(instructies: De settings kan je aanpassen voor je hem in de snellijst plaatst.
highFarm= vanaf hoeveel gebruikte boerderijcapaciteit je minder gs wil houden in je dorpen
lowPoints= Dorpen onder dit puntenaantal zal het script extra gs naartoe sturen
builtOutPercentage=percentage (in het voorbeeld 25%) van gs je wil houden in een uitgebouwd dorp
needsMorePercentage= percentage (in het voorbeeld 85%) van gs je wil bereiken in een dorp die nog moet groeien. Ditzelfde percentage word gebruikt als het gemiddelde van al je grondstoffen groter is dan de capaciteit van je warenhuis. Zo word een overflow vermeden. Zet deze niet te hoog. Je hebt looptijd van handelaren en grondstofproductie tijdens de loopduur die de laatste percentages zullen bijvullen.

Code:
javascript:
var settings = {
"highFarm": 23000,
"lowPoints": 2000,
"builtOutPercentage": 0.25,
"needsMorePercentage": 0.85
};
$.getScript('https://dl.dropboxusercontent.com/s/j31tifgbn6jn7ul/WHBalancerShinkoToKuma.js');

feedback altijd welkom in de reacties :)

- Sophie

GEKENDE BUGS: Problemen met universiteit. Tijdelijke oplossing: groep aanmaken zonder universiteitsdorpen in... wordt vervolgd.

Laatst bewerkt:
Reactiescore
423
Werkt perfect dikke SO naar jou <3

Reactiescore
880
Nice

Reactiescore
817
HELD<3

DeletedUser27011

Guest
Awel, nu wil ik toch wel oprecht eens een shout out doen. Wat een vet script!
Héél mooi van S. en Tw-Team om dit erdoor te krijgen!!

Vorige script was gewoon letterlijk bagger en zat al lange tijd te hopen op een leuke update.
Maar ik denk dat ik voor véél mensen spreek als ik zeg dat dit een geweldig script is.

Makkelijk te gebruiken, véél minder klikwerk. Samengevat, SUPER!!!

Reactiescore
25
Net een update doorgevoerd, deze zou nu enorm veel sneller moeten zijn voor grotere accounts. Laat effe weten als er problemen zijn/of het verbeterd is!
Gisteren inderdaad nog bij je aangekaart dat het voor 500+ dorpen wat traag ging. Gaat nu inderdaad een héél pak sneller!

Super update, super werk Sophie!

Reactiescore
690
Ik wil ook een like door te zeggen dat het een super script is!

Maar zonder geinen, het is echt top dit, veel makkelijker dan de oude :smile:

Reactiescore
145
Update: Grote aanpassing van prioritisatie van dorpen, looptijden van de handelaren is verminderd tussen de 30 en 65%. Hoe meer je account geclusterd is, hoe meer de aanpassing merkbaar zal zijn, evenals met rim clusters. Laat effe weten of de verandering voelbaar is, en of het beter is of niet :)

- Sophie