Groepssollicitaite Snow --> P.

DeletedUser75413

Guest
Er wordt geklaagd dat wij vv van frontsoelers hebben die de fronten Snow en p. Scheiden.
Maar waarom zouden wij zulke spelers nu gaan edelen als we dubbel front hebben? Snij je je eigen in de vingers...

Als jullie zo graag front willen komen jullie toch lekker?
Geen idee wie Jeroen is en dan moet die mij nog aantreffen dat ten tweede ;)
 

DeletedUser37752

Guest
ik heb john zien aanvallen ?:D
en dat leek nergens op indd en jij kent jeroen niet;)
 

DeletedUser71618

Guest
Hahaha kerel jullie deffen zelf met vv accounts dus wat kom je praten?
Jij denkt dat wij heel de wereld onder vv hebben of wat?

Houdt wel wat in trouwens dat random leden Snow meer gunt dan die arrogante p. Spelertjes die denken dat ze alles zijn ;)
En wij vrezen voor niemand.

Praatjes vullen geen gaatjes

Wollah wat kom je praten? Gast, kan je ook normale Nederlandse zinnen typen? Je hebt je topniveau weer bereikt, triestig gedoe hier. Was een leuke openingspost though, iemand die het sarcasme wel lekker erin kan gooien en intussen - denk ik - voldoende zelfspot erin verwerkt, wetende dat Snow vele malen erger is.

De enigen die P. als 'goed' of kwalitatief beter presenteren zijn de leden van Snow. Jullie hebben dat altijd zo weten te profileren, puur omdat P. uit de hoogte deed over jullie vaak achterlijke recruits. Zal ik je eens een geheimpje vertellen, P. is niet arrogant of 'de baas van TW', Snow is gewoon van zo'n ontzettend triest niveau dat P. daar bovenuit komt zonder moeite te doen. En, mijn beste, dít kan je eindelijk écht arrogant noemen.

En laat ik dat even nuanceren voor het voor altijd over één kam geschoren wordt, dat is puur mijn persoonlijke visie op Snow. Nensul willen recruiteren als jullie er niet door komen en dan Inactive verliezen, wat voor triest gedoe is daar gaande bij jullie zeg? :confusion:

waarom zou snow die accs nu al moeten internen , als ze met dubbel front zitten ? noemt men tactisch spelen.

Toch iets niet zo tactisch gespeeld dan dat jullie nu met een dubbel front zitten :D

zegt john iets over tazz zen prestaties ? en wat heb jij gepresteerd ? je hebt mijn god straks meer punten als OD :)

Volgens mij loopt die Tilo zelf maar stoer van zich af te roepen hier, dan vind ik het meer dan terecht dat Yeronimo zijn mening uit over zijn spel op deze wereld. Een beetje farmen en meer niet, dat is tenslotte wat jullie gedaan hebben.

Maarja, hij zegt zelf natuurlijk ook niks over zijn eigen spel, dus wat een goed punt heb jij daar zeg! Iets met een pot en een ketel?

nee dat deed jij ?

oja je was al oud :) wrs ben je dat al vergeten

Top comeback, geweldig.

Willen wij 1 staan? Wij kunnen makkelijk met TNP mee draaien hoor ;)
Wij zijn de vijanden ook de baas.
Zeg ik dat jij een core speler moet edelen? Je komt hier praten of je de king bent terwijl je in de rim ligt.

Ohja, "ja wij kunnen makkelijk meedraaien met TNP, maar willen niet op #1 staan. Zie ons stoer zijn, wat kom je praten". Goed argument weer. Ook nog eens een volledig irrelevant tegenargument over core spelers edelen waarbij je zijn punt volledig mist. Hij had niet meer kunnen doen dan hij nu gedaan heeft, hij heeft gewoon prima zijn rimstart overleefd naast spelers van 150K+ bij zijn eigen start en meer kon hij niet bewijzen, grotere spelers kón hij niet pakken door die ligging. Dus nee, hij zegt niet dat jij zegt dat hij een core speler moet edelen, hij zegt dat je trieste argument over zijn 'prestaties' kant noch wal raakt omdat hij perfect zijn situatie uitgespeeld heeft en niet meer kón doen met deze ligging.

Hij komt praten alsof hij de king is? Hij komt jouw haantjesgedrag corrigeren, iets waar je blijkbaar niet tegen kan.
 

DeletedUser75413

Guest
Wanneer heb je mij zien aanvallen :eek:
Heb al even niks gedaan op tazz alleen maar farm vanwege drukte IRL

Dus als je mensen wilt vergelijken doe het goed
 

DeletedUser75413

Guest
Wollah wat kom je praten? Gast, kan je ook normale Nederlandse zinnen typen? Je hebt je topniveau weer bereikt, triestig gedoe hier. Was een leuke openingspost though, iemand die het sarcasme wel lekker erin kan gooien en intussen - denk ik - voldoende zelfspot erin verwerkt, wetende dat Snow vele malen erger is.

De enigen die P. als 'goed' of kwalitatief beter presenteren zijn de leden van Snow. Jullie hebben dat altijd zo weten te profileren, puur omdat P. uit de hoogte deed over jullie vaak achterlijke recruits. Zal ik je eens een geheimpje vertellen, P. is niet arrogant of 'de baas van TW', Snow is gewoon van zo'n ontzettend triest niveau dat P. daar bovenuit komt zonder moeite te doen. En, mijn beste, dít kan je eindelijk écht arrogant noemen.

En laat ik dat even nuanceren voor het voor altijd over één kam geschoren wordt, dat is puur mijn persoonlijke visie op Snow. Nensul willen recruiteren als jullie er niet door komen en dan Inactive verliezen, wat voor triest gedoe is daar gaande bij jullie zeg? :confusion:



Toch iets niet zo tactisch gespeeld dan dat jullie nu met een dubbel front zitten :D



Volgens mij loopt die Tilo zelf maar stoer van zich af te roepen hier, dan vind ik het meer dan terecht dat Yeronimo zijn mening uit over zijn spel op deze wereld. Een beetje farmen en meer niet, dat is tenslotte wat jullie gedaan hebben.

Maarja, hij zegt zelf natuurlijk ook niks over zijn eigen spel, dus wat een goed punt heb jij daar zeg! Iets met een pot en een ketel?



Top comeback, geweldig.



Ohja, "ja wij kunnen makkelijk meedraaien met TNP, maar willen niet op #1 staan. Zie ons stoer zijn, wat kom je praten". Goed argument weer. Ook nog eens een volledig irrelevant tegenargument over core spelers edelen waarbij je zijn punt volledig mist. Hij had niet meer kunnen doen dan hij nu gedaan heeft, hij heeft gewoon prima zijn rimstart overleefd naast spelers van 150K+ bij zijn eigen start en meer kon hij niet bewijzen, grotere spelers kón hij niet pakken door die ligging. Dus nee, hij zegt niet dat jij zegt dat hij een core speler moet edelen, hij zegt dat je trieste argument over zijn 'prestaties' kant noch wal raakt omdat hij perfect zijn situatie uitgespeeld heeft en niet meer kón doen met deze ligging.

Hij komt praten alsof hij de king is? Hij komt jouw haantjesgedrag corrigeren, iets waar je blijkbaar niet tegen kan.

Doen jullie gezellig praten in de stamchat van kom we gaan met 8000 man op AF zitten en F5 drukken? Ik weetniet waar jij wollah vandaan haalt, maar het zijn gewoon Nederlandse zinnen hoor. Dat jij je misschien irriteert op een interpunctie die niet goed staat is jouw probleem niet de mijne.

Jullie lopen zelf langs jullie schoenen hoor :eek:
P. Is alvanaf het begin bezig met P. Is geweldig dit dat of dat moet je allemaal ontgaan zijn? En anders heb je oogkleppen op. Wij komen niet door nensul dus rekruteren we hem maar :eek:

Nou dan is jouw informatiebron niet zo goed denk ik;)
Het is nog steeds tactisch gespeeld hoor.. Dat het 2efront nog niet weg is, is jammer maar er is niks aan de hand. Jullie zijn bezig met kom op met front dit dat. Jullie kunnen ook naar ons toe edelen.waarom zou ik over mijn eigen spel gaan praten? Darfoer erotica niet toe of is dat in P. Heel belangrijk ofzo?

En ja wij kunnen mee draaien met TNP doen we dat nee dat doen we niet. Heeft niks met stoer doen te maken ;) zegslieden dat we mee kunnen. Zeg ik dat hij het slecht doet in de rim? Ik zeg dat hij net alsof doet dat hij de king van 44 is... Terwijl die in de rim ligt waarover het algemeen de makkelijkere targets liggen
 

DeletedUser71618

Guest
Doen jullie gezellig praten in de stamchat van kom we gaan met 8000 man op AF zitten en F5 drukken? Ik weetniet waar jij wollah vandaan haalt, maar het zijn gewoon Nederlandse zinnen hoor. Dat jij je misschien irriteert op een interpunctie die niet goed staat is jouw probleem niet de mijne.

Jullie lopen zelf langs jullie schoenen hoor :eek:
P. Is alvanaf het begin bezig met P. Is geweldig dit dat of dat moet je allemaal ontgaan zijn? En anders heb je oogkleppen op. Wij komen niet door nensul dus rekruteren we hem maar :eek:

Nou dan is jouw informatiebron niet zo goed denk ik;)
Het is nog steeds tactisch gespeeld hoor.. Dat het 2efront nog niet weg is, is jammer maar er is niks aan de hand. Jullie zijn bezig met kom op met front dit dat. Jullie kunnen ook naar ons toe edelen.waarom zou ik over mijn eigen spel gaan praten? Darfoer erotica niet toe of is dat in P. Heel belangrijk ofzo?

En ja wij kunnen mee draaien met TNP doen we dat nee dat doen we niet. Heeft niks met stoer doen te maken ;) zegslieden dat we mee kunnen. Zeg ik dat hij het slecht doet in de rim? Ik zeg dat hij net alsof doet dat hij de king van 44 is... Terwijl die in de rim ligt waarover het algemeen de makkelijkere targets liggen

Weet je waarom ik dat erbij zet? Omdat het een typische zin is die door personen gebruikt wordt die dat woord ook gebruiken, je komt exact hetzelde over, en ja, ik zet je in datzelfde rijtje typetjes. Dus wat kom je praten? Straattaal is hier inmiddels ook het gangbare gespreksniveau geworden? Vind je het gek als niemand jullie meer serieus neemt als dergelijke types hier komen posten?

Hé, ik heb de eerste twee maanden of meer, geen idee eigenlijk, van de wereld gemist, maar als ik het goed doorkrijg van anderen was P toen amper nog bestaand als stam ook. Dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik heb in de tijd dat ik hier alles volg geen arrogantie van P gemerkt dat zij iedereen wel even over de knie zouden leggen oid, alleen maar dat jullie P profileren als dé stam omdat daar 'de elite' van de wereld zou zitten of iets dergelijks. Je mag mij vragen of dat me ontgaan is, maar ik kaats de bal wel terug, is dit je allemaal ontgaan ja?

Wat is er tactisch spelen aan een rimstam laten opkomen, over de hele wereld recruits in de core en de linies er omheen te pakken maar zometeen dus met een dubbel front te zitten? Leuk voor de groeiruimte, maar als het zo echt losbarst heb je jezelf ermee in de vingers gesneden. Hoezo kom op met dit front en weet ik veel wat? P. laat zien er zin in te hebben en richting het front te gaan omdat P. er klaar voor is en de rim volledig secure heeft, aka klaar is voor de strijd.

"waarom zou ik over mijn eigen spel gaan praten?" --> Heb ik dat gezegd dan? Lezen aub, dit is niet de eerste keer dat je het verkeerd leest.

Oh, wie heeft het ook alweer over arrogantie? Preau zou de hele wereld lang al arrogant zijn en weet ik veel wat, maar jij komt hier af dat je wel even met de #1 simpel meedraait, want dat kan jij, maar gewoon het niet doet. Nog een keertje pot en ketel? Of moet ik dat spreekwoord nog wat verder uitleggen voor jullie het begrijpen?

Nee, je zegt niet dat hij het slecht doet, je hebt het over 'als' situaties en vervolgens dat Yeronimo doet alsof hij 'de king' is terwijl hij je drog argumenten alleen maar aantoont. En wijt het aan zijn rim ligging dat hij niet mag doen alsof hij de king is oid, dat is wat je indirect zegt, en dus dat hij niks gepresteerd heeft. Dus ik laat je even duidelijk zien dat die stelling nergens op slaat. Hij doet ten eerste niet alsof hij de king is, en ten tweede slaat het nergens op dat je dat linkt aan zijn ligging en daarmee prestaties.
 

DeletedUser34772

Guest
nou P is ook geweldig ze hebben mij

verder je ligt zelf ook rim dus mondje dicht?
 
Reactiescore
154
Wat een debiele discussie zeg. Ik dacht, we doen het eens ludiek en houden het eens gezellig, maar moddergooien is hier duidelijk een kunst.
 

DeletedUser75413

Guest
We houden de gezelligheid wel voor ons zelf :)

Iemand die gefrustreerd raakt en mensen weg gaan zetten als soort van buitenlander, omdat ze in zijn ogen 'straattaal' gebruiken (facepalm)
Echt je kent mij niet eens en je zet me weg al straatjochie? Vooral als je nooit op straat hangt of gehangen hebt :eek:
Waarom moet altijd alles zo serieus zijn? Dit is een spelletje hoor dat doe je voor je lol of jouw leven moet ervan af hangen? Maar denk niet dat dat zo is?

''Heb ik dat gezegd dan? Lezen aub, dit is niet de eerste keer dat je het verkeerd leest.'''
Of jij beschrijft het niet goed?

Oh, wie heeft het ook alweer over arrogantie? Preau zou de hele wereld lang al arrogant zijn en weet ik veel wat, maar jij komt hier af dat je wel even met de #1 simpel meedraait, want dat kan jij, maar gewoon het niet doet. Nog een keertje pot en ketel? Of moet ik dat spreekwoord nog wat verder uitleggen voor jullie het begrijpen?
Er wordt vanuit jullie kant gezegd dat wij al lang op nummer 1 moeten staan en dergelijke. Ik geef alleen aan dat we mee kunnen draaien, ik zeg niet dat wij dat gaan doen ;)

verder je ligt zelf ook rim dus mondje dicht?
Zoiets heet naar de rim toe gegroeid?
 

DeletedUser76315

Guest
Jezus stelletje mieren neukers, stop eens met janke iedereen met een beetje inzicht weet dat dit een recruit was voor de winst.

En de rim gasten moeten niet zo mans doen want die zullen met geluk een VV'tje kunnen draaien op een front account om maar een glimp van de actie mee te kunnen krijgen :eek:
 

DeletedUser37752

Guest
we krijgen maar 1 safe account hier de rest gaat gewoon front krijgen hoor maak jullie maar zorgen over jullie rimaccounts die van ons worden tenminste niet zo snel kapot gebashed als die van jullie..:D
 

Deleted User - 2242732

Guest
@snow: ga vooral meer huilen en mijn post negeren ;)
 

DeletedUser76315

Guest
we krijgen maar 1 safe account hier de rest gaat gewoon front krijgen hoor maak jullie maar zorgen over jullie rimaccounts die van ons worden tenminste niet zo snel kapot gebashed als die van jullie..:D

Nu heb je nog geen front, ik zie je het ook niet binnen nu en een maand krijgen dus stop maar met je mans gedrag.
 
Reactiescore
154
@Preau: Dit topic was niet echt als serieuze aankaarting bedoeld, eerder ludiek. Als jullie hier serieuze discussies willen voeren, ga je gang, maar daar heb ik geen zin in.
 

DeletedUser75413

Guest
@Preau: Dit topic was niet echt als serieuze aankaarting bedoeld, eerder ludiek. Als jullie hier serieuze discussies willen voeren, ga je gang, maar daar heb ik geen zin in.

Alles moet serieus hier :eek:
 
Bovenaan