Groepssollicitaite Snow --> P.

Reactiescore
154
Beste Preau

Ik zal maar met de deur in huis vallen. Snow zou graag het Preau-collectief vervoegen.

Ik schrijf deze poging tot collaboratie uit naam van de voltallige groepering Snow. Het is dus de bedoeling dat de volledige stam hier achter staat.

Naar aanleiding van de recente join van ua1, hebben wij onze moed ook bij elkaar geschraapt, om jullie deze brief te schrijven, waarin wij vragen of wij niet naar P zouden kunnen komen, alsjeblieft? Het lijkt ons immers logisch dat, als jullie jullie imago van kwalitatieve stam toch al laten vallen hebben door ook op kwantitatief gebied in te zetten, jullie ook wel Snow kunnen opnemen in P.

Wij denken dat we een meerwaarde kunnen zijn, voor zowel de sfeer als het echte werk. Wij hebben niet zoveel ervaring, dit is overwegend onze eerste wereld, maar toch denken wij dat wij op, of juist boven het gemiddelte TW (IQ variant van het IQ, voor de nobele onwetenden) van P zitten.

Zonder zwans P, wij, Snow, willen graag P joinen, laat ons maar iets weten als je ermee akkoord gaat. Zo niet gaan wij wel op delete, we weten immers dat we kansloos zijn tegen de met kwantitatief versterkte, kwalitatief superieure geoliede machine P, en terecht.

Met een mooie buiging als afsluiter van een vrijwel zekere brief die ons toegang zal verschaffen tot de hemelen der Preaus,

Zlot, in naam van Snow.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Heb geen dictatorsrechten meer :( Wat ik wel kan doen is je een invite geven voor TN :D
 

DeletedUser75413

Guest
Hmm Robin dit na al die leuke gesprekken tussen ons?
Ik neem dan ook een aantal vriendjes mee of is dat niet goed? :p
 

Deleted User - 2242732

Guest
ja sorry ik ben kleurenblind en eet niet zo graag bloemkolen :(

Hangt er vanaf wie je wil meenemen natuurlijk :p
 

DeletedUser73224

Guest
fuseren en wereld eindigen ??? goed plan

neem hq ook nog mee dan zitten we aan 53 %
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2242732

Guest
ter discriminatie van de 13 leden die niet zouden kunnen overkomen naar TN (40 leden max) lijkt me dat niet mogelijk :(
 
Reactiescore
154
Ik wil desnoods ook wel naar TN, naar ik hoorde is dat de P van de toekomst, en daarom dus de place to be.
 

DeletedUser75413

Guest
Beste leden van Snow,

Ik heb jullie altijd gesteund en ben jullie zeer dankbaar voor al die mooie momenten die ik met jullie naabs heb mogen doorbrengen. Nu is het moment daar dat ik gevraagd ben door een elite stam.

Hierbij wil ik jullie meededelen dat ik dan ook ga overstappen.
Indien je wilt weten naar welke stam ik overstap, moet je vooral niet kijken naar de volgende afbeelding!
13zbjfl.png


Bedankt allemaal en aju paraplu.

xx
 

Deleted User - 2242732

Guest
^Iemand die tenminste beseft wat voor een uitgelezen kans hij krijgt!
 

DeletedUser37752

Guest
urghhh is snow nu beetje bang aan het worden soms nu we rimrecruits erbij hebben lol:)
als er een stam niet over recruitbeleid kan beginnen is 't snow wel.
aangezien snow nog steeds een gekkenhuis is en bij p nog steeds alles vlotjes loopt.
kwalitatief zijn we nog steeds de baas ,alleen hebben jullie geen 1000+ dorpen meer extra safe dus bij deze succes jongens..
iedereen wilt in p haha kunnen we van snow niet zeggen ;)
 

DeletedUser73224

Guest
urghhh is snow nu beetje bang aan het worden soms nu we rimrecruits erbij hebben lol:)
als er een stam niet over recruitbeleid kan beginnen is 't snow wel.
aangezien snow nog steeds een gekkenhuis is en bij p nog steeds alles vlotjes loopt.
kwalitatief zijn we nog steeds de baas ,alleen hebben jullie geen 1000+ dorpen meer extra safe dus bij deze succes jongens..
iedereen wilt in p haha kunnen we van snow niet zeggen ;)

lel 1000 extra dorpen safe , hihi

snow had mss 1000 dorpen meer , maar dat compenseerde door het dubbele front , nu is het evenwicht net iets te ver verschoven om mooie strijd te zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan