Groepen: Spoilers

Discussie in 'Ideeën' gestart door bleubone, 16. jun 2017.

Deel Deze Pagina

?

Goed idee?

Deze opiniepeiling zal sluiten op 7. jul 2017 om 09:22.
  1. Ja

2. Nee

Results are only viewable after voting.
  1. bleubone

bleubone

Lid geworden:
    8. apr 2010
    Leuk Bevonden:
    8
    We weten allemaal hoe de spoilers op de stammenforums; berichten en ook hier op het forum werken. Het zorgt voor overzicht en neemt niet zo veel plaats in beslag. Graag had ik een optie erbij gehad waar je een spoiler tussen je groepen kon instellen zodat je die dan maar hoeft open te klappen en zo de juiste groep te selecteren. Ik denk dat zo de groepen wat meer geordend kunnen zijn.

Hopelijk begrijpt iedereen een beetje wat ik er mee bedoel :D

2. Moonlight

Moonlight Tribal Wars Team Forum Mod Script Mod

Lid geworden:
    13. mei 2012
    Leuk Bevonden:
    133
    Land:
    Stemmen maar!

3. bleubone

bleubone

Lid geworden:
    8. apr 2010
    Leuk Bevonden:
    8
    Relatief weinig animo :D

4. bloemkool4life

bloemkool4life

Lid geworden:
    22. jul 2010
    Leuk Bevonden:
    146
    Is het geen beter idee om groepen te kunnen selecteren en deselecteren? Zoals je ze ook op de kaart kan selecteren en deselecteren. Of wijk ik dan heel erg af van wat jij bedoelt?

5. bleubone

bleubone

Lid geworden:
    8. apr 2010
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap niet echt wat je wil zeggen; maar leg het gerust wat verder uit :D ?

6. Serratus Anterior

Serratus Anterior

Lid geworden:
    11. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat hij bedoelt dat je je ingame groepen kunt verdelen in subgroepen. Stel je voor je hebt 8 groepen (even wat random groepen)--> 1 deff mobiel 2 off mobiel 3 deff front 4 off front 5 deff safe 6 off safe 7 deff niet uitgebouwd 8 off niet uitgebouw.

Dan is de bedoeling dus nu dat ipv dat dit onoverzichtelijk staat je 2 groepen krijgt off en deff waarin deze groepen weer zitten. Dus als je dan op off klikt krijg je groep 2,4,6,8, te zien en als je op deff klikt groep 1,3,5,7. off en deff zijn in dit geval een soort mapjes waarin alle deff en off groepen zitten.

Als je heel veel groepen hebt kan dit zeker handig zijn! Ik ben voor.