Groente & Fruit

DeletedUser

Guest
Groenten en fruit, heerlijk gewoon. Er zijn weinig dagen dat ik er geen portie van binnen heb :p

En binnenkort is het weer tijd voor schorseneren in witte saus :D
 

DeletedUser

Guest
Ik hou niet van groen..

Groenten en fruit, heerlijk gewoon. Er zijn weinig dagen dat ik er geen portie van binnen heb :p

En binnenkort is het weer tijd voor schorseneren in witte saus :D

:eek: maar dat is dan weer wel lekker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik had vorige week een potje met van die grote stukken geschilde perzik gekocht en er net weer wat van gegeten, zo ongelooflijk lekker, ga ik vaker doen. Ik bedoel dus zoiets:

1227083198_zonfruit_perzik.jpg
 

DeletedUser

Guest
We kennen het allemaal wel, 2 ons groente en 2 keer fruit per dag. Maar doen we het ook allemaal wel? Ik zelf eet bijvoorbeeld elke dag één banaan, die mijn moeder dan voor mij pelt omdat ik hem anders niet eet, want ik ben beetje een bad boy. Dan zou je zeggen, eet dan 2 bananen per dag, dan voldoe je aan de eisen in je eerste zin, maar daar krijg je dan weer harde poep van, dus 1 banaan per dag is wel een goeie.

Maar de 2 ons groente is wel erg belangrijk. Je kunt verschillende groenten eten maar ik eet het liefst Broccoli. Waarom hoor ik je zeggen? Hierom:
- Niet kanker verwekkend.
- Gezond
- Groen
- Niet paars
- Lekkah

genoeg redenen om deze delicatesse puur te eten. Ook al is het geen delicatesse.

Maar goed, welke groente en fruit eten jullie zoal? en welke prefereren jullie? Deel het hier, in het Groente en Fruit topic!

Ik ben vandaag weer eens begonnen met dit te doen ja. Heb vanmiddag bij de lunch een appel gehad en tijdens studio sport ook weer. Zo'n lekkere sappige.

Wist je trouwens dat als je 5 keer per dag aan een maand lang 80 gram sinaasappel of wortel of tomaat ofzo eet, je een natuurlijke bruine huidskleur krijgt :p.

Iig vind ik fruit altijd geweldig.

Ik kan me nog herinneren van de peuterspeelzaal :)cool:) dat je altijd een stuk fruit mee moest nemen en dat ze dat onder de kindjes gingen verdelen en ik at altijd het meest. :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou dat bluf moeten zijn?
Wortelen, prima te vreten rauw.
Champignons ook.
Sla.. :p
 

DeletedUser

Guest
Nog nooit rauw geprobeerd. Laat maar komen, zelfs als het niet smaakt. Ik ben tot veel bereid om mijn woorden waar te maken.

Schwarzwurzeln.jpg

Smakelijk :p

Zolang er een saus op zit wel :D Behalve spruitjes en tuinbonen, dat is niet te eten.

Geen spruiten of bonen? Daar ben ik verzot op. En ik hoop dat je met saus geen toestanden als mayonaise bedoeld.

Wat hou ik toch van de winter: witloof, spruiten, schorseneren en wat nog allemaal (om de goeie winterse stoemp niet te vergeten natuurlijk) :D
 

DeletedUser

Guest
Waarom zou dat bluf moeten zijn?
Wortelen, prima te vreten rauw.
Champignons ook.
Sla.. :p

Hij zegt 'geef me een groente' ofwel, wij mogen er een kiezen en hij eet hem op.

Dat is bluf.

Dat er ook groenten zijn die wel rauw te eten zijn is totaal irrelevant.
 

DeletedUser

Guest
Hij zegt 'geef me een groente' ofwel, wij mogen er een kiezen en hij eet hem op.

Dat is bluf.

Dat er ook groenten zijn die wel rauw te eten zijn is totaal irrelevant.
Alle groenten zijn rauw te eten vermoed ik. Of ze zullen smaken is een andere zaak.
 

DeletedUser

Guest
Alle groenten zijn rauw te eten vermoed ik. Of ze zullen smaken is een andere zaak.

Ja er zullen er zeker bij zijn die zo ontzettend smerig zijn dat je ze vrijwel niet naar binnen krijgt. Dus waarom zou jij ze dan eten.
 
Bovenaan