Groeiende gewassen

DeletedUser82187

Guest
Bij deze een vraag over de bonus groeiende gewassen. De uitleg zegt het volgende: "Verhoogt permanent de maximale bevolking met 10% van het huidige dorp".
Online rondgezocht wat dit nu exact betekent, maar veel tegenstrijdige antwoorden gevonden.

Groeit deze 10% mee met het boerderijlevel of is deze enkel en alleen van toepassing op het huidige level?

Mvg,

Seb
 
Reactiescore
5.598
Groeit mee, dus stel je boerderij is lvl 30 zou je normaal 24000 opslag hebben en nu 26400.
Dus bij ieder level heeft je boer 10% extra dan dat je normaal zou hebben bij dat level.
 
Reactiescore
603
Hij groeit ook multiplicatief met andere bonussen. ofwel je hebt een 10% bevolkings bonus dorp + groeiende gewassen en een zwarte bevolkingsvlag.
24.000 * 1,1 * 1,1 * 1,1 = 31.944 pop o_O

1585655842448.png

kan je leuke clears mee maken idd
 
Reactiescore
1.089
Reactiescore
603
Bottle-neck je niet heel erg je kazerne met deze clears dan? 3k cav eenheden zitten ook in de meeste normale clears...

True maar bijl is wel veel sterker en als dat ding de tijd heeft dan bouw ik liever meer bijl dan lc
 
Reactiescore
603
Nog steeds een sicke clear hoor maar zou je die kata's en rammen niet minder doen?
zou zelf de kata's helemaal skippen en gewoon op 300 ram blijven denk ik.
met een offridder heb je ook nog zieke ramsterkte extra waardoor je bij een stack meteen die muur 2-3 levels omlaag gooit
 
Reactiescore
2.039
True maar bijl is wel veel sterker en als dat ding de tijd heeft dan bouw ik liever meer bijl dan lc
Op een boogwereld doet LC niet veel onder voor bijl hoor, plus hoe sneller klaar hoe vaker je kunt gooien = sws al sterker
 
Bovenaan