Groeiende gewassen vs Efficiente werkers

Reactiescore
0
Met het drakenevent kan ik wel wat items kiezen. Maar mijn oog viel op 2 items, Groeiende gewassen (+10% bevolking) & Efficiente werkers (+3% grondstoffen).

Nu ben ik volop aan het twijfelen welke ik zou nemen. Wat zijn jullie ideeen hieromtrent?
 
Solution
Met het drakenevent kan ik wel wat items kiezen. Maar mijn oog viel op 2 items, Groeiende gewassen (+10% bevolking) & Efficiente werkers (+3% grondstoffen).

Nu ben ik volop aan het twijfelen welke ik zou nemen. Wat zijn jullie ideeen hieromtrent?

Over het algemeen kiezen mensen trouwens voor GS pakketjes en Vlaggenboosters als items, de items die je nu noemt met name effiecente werkers zijn niet echt goed. Groeiende gewassen is wel nice, maar wel wat duur voor wat je er voor terug krijgt

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Met het drakenevent kan ik wel wat items kiezen. Maar mijn oog viel op 2 items, Groeiende gewassen (+10% bevolking) & Efficiente werkers (+3% grondstoffen).

Nu ben ik volop aan het twijfelen welke ik zou nemen. Wat zijn jullie ideeen hieromtrent?

Over het algemeen kiezen mensen trouwens voor GS pakketjes en Vlaggenboosters als items, de items die je nu noemt met name effiecente werkers zijn niet echt goed. Groeiende gewassen is wel nice, maar wel wat duur voor wat je er voor terug krijgt
 
Solution
Reactiescore
1.403
Klopt was Calamus zegt. Zeker een combinatie van die twee is straks als je dorpen wat verder zijn uitgebouwd ideaal. Als je twijfelt om de efficiente werkers te kiezen zou ik gewoon een bonus barb edelen met 30% of 100% bonus.
 
Reactiescore
306
Beste item in de game is vlaggenbooster:
vlaggenbooster + muntvlag (+ gs pakketjes) = 'gratis' treinen
 
Bovenaan