[Geen Bug] Grijze pijltjes

Discussie in 'Bugs, Fouten & Serverproblemen' gestart door Tripswitch, 11. jan 2017.

Deel Deze Pagina

1. Tripswitch

Tripswitch

Lid geworden:
    28. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    29

Ik weet niet of het normaal is, maar op bovenstaande afbeelding zijn de twee pijltjes grijs. Normaal valt dit enkel voor als er geen dorpen meer in de huidige groep zitten. Echter was dit hier niet het geval. Er zaten meerdere dorpen in de groep. Dus tenzij er nog een andere reden is lijkt dit me een bug? Ik loop er regelmatig tegenaan en is vrij irritant.

2. Moonlight

Moonlight Tribal Wars Team Forum Mod Script Mod

Lid geworden:
    13. mei 2012
    Leuk Bevonden:
    141
    Land:
    Staan al je scripts uit?

En kun je eens een voorbeeldje geven wanneer dit voorkomt? Misschien ook eventueel een printscreen waar je de grijze knopjes en de dorpen van die groep ziet? :)

3. Roald97

Roald97

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    203
    Als je in een groep zit met één dorp, waardoor je dus niet van dorp kan wisselen, kleuren de pijltjes grijs. Is geen bug ;)

4. Tripswitch

Tripswitch

Lid geworden:
    28. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    29

Zoals je kunt zien zijn er meerdere dorpen in de dynamische groep, en toch grijze pijltjes. Al mijn scripts uitgezet in dit voorbeeld.

5. Roald97

Roald97

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    203
    Is het het losse 'volgende-vorige' script of die ingebouwde van bijv sangu package?

6. .Sambuca

.Sambuca

Lid geworden:
    10. nov 2016
    Leuk Bevonden:
    38
    Lees de tekst even goed bij zijn afbeelding.

7. Pimsie.

Pimsie.

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    897
  8. Moonlight

Lid geworden:
    13. mei 2012
    Leuk Bevonden:
    141
    Land:
    Probeer eens om je cache en cookies te wissen en eventueel een andere browser te gebruiken.

Kun je de situatie even beschrijven zodat ik deze situatie zelf kan proberen na te bootsen?

9. Tripswitch

Tripswitch

Lid geworden:
    28. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    29
    Cache en cookies gewist en andere browser geprobeerd. Nog steeds hetzelfde probleem. Je kan het makkelijk reproduceren als je een farmgroep maakt waarbij bijvoorbeeld 100 lc thuis een parameter is. Dan met die hele groep farmen tot er geen meer staan in je dynamische groep. Als je dan even wacht en er komen 2 of meer dorpen in de lijst wanneer je ververst krijg je grijze pijltjes, ook wanneer je op 1 van de dorpen klikt die in de groep terecht gekomen zijn.

10. *Exclusive

*Exclusive

Lid geworden:
    26. sep 2011
    Leuk Bevonden:
    36
    Land:
    Ik heb hetzelfde regelmatig voor bij het farmen, ik gebruik google chrome en mijn extenties staan altijd aan.
    Ik kan bevestigen dat het niet correct is wat er gebeurd maar waaraan het ligt weet ik niet, het kan eventueel afkomstig zijn door een combinatie van extenties.
    Wanneer dit gebeurd en er zijn meerdere dorpen in de groep helpt verversen ook niet dus daar ligt het niet aan, heb ook verschillende dorpen al geselecteerd in de groep om te zien of het probleem opgelost is dan maar dat werkt ook niet.
    Enige oplossing die telkens werkt bij mij is altijd terug te keren naar de groep waar alle dorpen inzitten en dan terug de farmgroep selecteren, dan is het wel terug naar normaal.

EDIT: en de situatie doet zich altijd random voor dus de situatie proberen nabootsen gaat moeilijk zijn, heb het wel enkel voor als ik actief farm en de groep dus altijd weinig dorpen heeft staan in de lijst

Laatst bewerkt: 12. jan 2017
  11. Tripswitch

Tripswitch

Lid geworden:
    28. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    29
    Zoals in mijn post staat beschreven kan je deze situatie wel reproduceren. Normaal gezien ligt niet aan extensies of scripts, aangezien ik de situatie ook kon nabootsen zonder gebruik hiervan.

12. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    136
    Land:
    Ik heb het daarstraks geprobeerd en kreeg het niet, zo makkelijk is die dus zeker niet na te bootsen ;)

13. Tripswitch

Tripswitch

Lid geworden:
    28. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    29
    Vreemd, heb het net nog eens geprobeerd en het lukte me opnieuw om het na te bootsen. Of het makkelijk is laat ik in het midden, maar bij mij is het in ieder geval na te bootsen.

14. Moonlight

Lid geworden:
    13. mei 2012
    Leuk Bevonden:
    141
    Land:
    De bug kan browser/pc/account/wereld gerelateerd zijn. Mij is het tot nu toe ook nog niet gelukt om dezelfde situatie te simuleren. Ik zie wel dat er meerdere hetzelfde probleem ondervinden. Morgen nog eens proberen dus.

15. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    163
    Land:
    Als je het reproduceert: probeer eens naar het dorpsoverzicht van 1 dorp te gaan dat net in de lijst gekomen is (Zodat je dus 2 dorpsoverzichten manueel bezoekt). Is het probleem daarna verholpen?

Moonlight vindt dit leuk.
  16. Tripswitch

Tripswitch

Lid geworden:
    28. mei 2015
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb het net geprobeerd en het loste het probleem niet op, volgens mij is dat is net het irritante aan het probleem. Ik kan telkens terug naar het overzicht gaan en de andere dorpen binnen die groep selecteren maar steeds blijven de grijze pijltjes staan.

17. Pimsie.

Pimsie.

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    897
  18. Duckje

Duckje Tribal Wars Team Community Manager

Lid geworden:
    16. nov 2006
    Leuk Bevonden:
    163
    Land:
    Lead the way ;)

Pimsie. vindt dit leuk.
  19. Pimsie.

Pimsie.

Lid geworden:
    17. feb 2016
    Leuk Bevonden:
    897
    Door deze post krijg je weer een klein beetje respect van me daamn

20. sammie

sammie

Lid geworden:
    4. mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je zeker dat je niet in een ander tabblad iets doet waardoor de voorwaarden van de groep niet meer kloppen en daarna in het tabblad van je voorbeeld op f5 (refresh) drukt?