Grijs

Reactiescore
490
Reactiescore
134
Je moet toch ergens 8 leden vandaan toveren.

Verder kunnen we hier allemaal wel over en weer schrijven, boeit toch niks. Damage staat grotendeels op del, zien wel wat er over blijft.

Houdoe.

Vind wel dat deze toverspreuk in het rijtje van de onvergeeflijke vloeken past
 
Reactiescore
27
Dabbel ik wil graag weten hoe jij aan de info komt dat er vanuit FvD vv is gedraaid? Ik zie namelijk van het kanaal waar jij de screen van hebt dat er letterlijk niemand van FvD zegt ja geef die vv maar doe ik wel? Daarbij heb je dus ook weer een punt jullie krijgen screens van andere stammen en maken hier gebruik van om vervolgens niet eens de gene te geven wie het gedaan heeft? Ik zou hier zelf iig nooit gebruik van maken en zodra ik die screens krij direct contact opnemen met de stam waarvandaan de screens komen maar goed zo ben ik.

Dat van Troya is een bericht die gister is gemaakt want er was onenigheid tussen een paar accounts en dit wilde de leiding oplossen door een gesprek te voeren. Als de gene waar Troya speelt (ik heb zo me vermoedens) zonder enige reactie of iets direct naar het forum stapt zonder eerst netjes te antwoorden zegt dat ook wel weer genoeg denk ik.

En ik snap het hele gebeuren hoor dat er wordt gedacht dat OF en FvD al heel lang samen spelen maar dit is niet het geval. De discord van 50 man zitten wij nog niet zo heel lang in. Ik ben ook voor de rest niet op de hoogte wanneer er gesprekken hier over zijn begonnen speel namelijk op een simpel mb accountje deze wereld.

Daarnaast begreep ik dat FvD in gesprek was met Nubz/Blood stam en dat er tijdens deze besprekingen ineens een massa werd gegooid vanuit Damage en Blood wat we wel verwachte maar niet tijdens een gesprek is dat toch ook niet helemaal netjes wel?

Ik weet dat IJKYO iig was begonnen met de ambitie de wereld solo te winnen waar ik overigens nog steeds van overtuigd ben dat het kan maar goed dat gaat enorm veel tijd kosten en inzet van de spelers hierop en zoals TAS al eerder aangaf iedereen wordt ouder en heeft meer tijdsgebrek dus logisch dat hier niet voor gekozen is. Toch ben ik van mening dat er te snel met de handdoek wordt gegooid jullie hadden enorm veel gebruik kunnen maken van de kwantiteit kijk alleen al de rim die nog open ligt bij damage en blood.

Ik sta er zelfs voor open om in damage te komen spelen indien dat de wereld zou redden!

Gaat niet op onze beslissing teruggekomen worden, gaat tussen jullie en Blood gaan.
 
Reactiescore
524
Carlo is en blijft de beste ja
 
Reactiescore
143
Achteraf gezien lijkt het nu heel makkelijk voor ons, maar de kaarten waren tot een week geleden natuurlijk wel veel voordeliger voor jullie, een samen werking met LT en met BLOOD, ondanks dat jullie dit niet wilden (Wat ik volkomen begrijp).

wit: OF/FvD
zwart: LT, STAB! & BLOOD

Zal hier in vast een paar vergeten zijn maar hierin zijn de mb stammen van STAB! nog niet in mee genomen.
En hier is in de laatste week natuurlijk CDL half weg gespeeld dus de aansluiting van FVD op OF was er nog niet eens.

Maar hierin creëren wij niet een significante overmacht, misschien in kwaliteit maar dat kan je van te voren niet weten.

Wij hebben nooit een samenwerking gehad met LT, ik vond dat sowieso al een raar geval omdat die al super lang helemaal verweven lagen in Daffy zijn cluster dat ik eerder dacht dat die bij jullie hoorden. Maargoed CDL had volgens mij persoonlijk contact met ze gewoon als buurman en buurman en toen het acc brak en de hoofdspelers er niet meer waren is er uit wanhoop volgens mij aan Fluffy gevraagd om te VV'en om nog enigszins wat bezetting erop te krijgen.

En je bent inderdaad wat vergeten op het kaartje, namelijk de 4 miljoen aan mb/du legers van OF die daar nog de hele rim bezetten op noord. Zover ik weet had Damage geen mb stammen meer alleen nog persoonlijke mb's van het account Unknown waar wij verder niet zoveel mee te maken hadden.

Je zegt ook dat de kaarten er voor ons tot een week geleden beter uitzagen, maar nogmaals was de wanhoopspoging om een BG aan te gaan met Blood als reactie op het feit dat OF en FvD samen werkten, anders was ik hier never nooit mee akkoord gegaan zelfs. Dus je kan beter stellen dat we nog geprobeerd hebben om onze situatie er beter te laten uitzien, maar dat het eigenlijk al hopeloos eruit zag gezien jullie zelf al first hand meegemaakt hebben dat een samenwerking met blood niet de makkelijkste was.

En misschien was de samenwerking tussen OF en FvD nog niet in de meest concrete vorm, maar wat wel al duidelijk was dat jullie al vanaf begin van de wereld in een gedeelde discord zaten waarbij alles werd gedeeld. Hoe je dat ook went of keert, dat geeft al een signaal af naar de buitenwereld dat er een kliekje is van spelers die een oorlog met elkaar liever uit de weg gaan.

Dabbel ik wil graag weten hoe jij aan de info komt dat er vanuit FvD vv is gedraaid? Ik zie namelijk van het kanaal waar jij de screen van hebt dat er letterlijk niemand van FvD zegt ja geef die vv maar doe ik wel? Daarbij heb je dus ook weer een punt jullie krijgen screens van andere stammen en maken hier gebruik van om vervolgens niet eens de gene te geven wie het gedaan heeft? Ik zou hier zelf iig nooit gebruik van maken en zodra ik die screens krij direct contact opnemen met de stam waarvandaan de screens komen maar goed zo ben ik.

Dat van Troya is een bericht die gister is gemaakt want er was onenigheid tussen een paar accounts en dit wilde de leiding oplossen door een gesprek te voeren. Als de gene waar Troya speelt (ik heb zo me vermoedens) zonder enige reactie of iets direct naar het forum stapt zonder eerst netjes te antwoorden zegt dat ook wel weer genoeg denk ik.

En ik snap het hele gebeuren hoor dat er wordt gedacht dat OF en FvD al heel lang samen spelen maar dit is niet het geval. De discord van 50 man zitten wij nog niet zo heel lang in. Ik ben ook voor de rest niet op de hoogte wanneer er gesprekken hier over zijn begonnen speel namelijk op een simpel mb accountje deze wereld.

Daarnaast begreep ik dat FvD in gesprek was met Nubz/Blood stam en dat er tijdens deze besprekingen ineens een massa werd gegooid vanuit Damage en Blood wat we wel verwachte maar niet tijdens een gesprek is dat toch ook niet helemaal netjes wel?

Ik weet dat IJKYO iig was begonnen met de ambitie de wereld solo te winnen waar ik overigens nog steeds van overtuigd ben dat het kan maar goed dat gaat enorm veel tijd kosten en inzet van de spelers hierop en zoals TAS al eerder aangaf iedereen wordt ouder en heeft meer tijdsgebrek dus logisch dat hier niet voor gekozen is. Toch ben ik van mening dat er te snel met de handdoek wordt gegooid jullie hadden enorm veel gebruik kunnen maken van de kwantiteit kijk alleen al de rim die nog open ligt bij damage en blood.

Ik sta er zelfs voor open om in damage te komen spelen indien dat de wereld zou redden!

Oh ik heb de info niet van die screen verkregen hoor. Dat werd mij gewoon verteld in een vriendelijke chat met iemand uit FvD, je mag me best disc'en als je daar bewijs van wilt, maar lijkt me beetje onnodig om daar zover op in te gaan. Want feit is dat er VV's zijn gedraaid bij x-mas en destijds was FvD = OF. Het extra jammere hieraan was dat de leiding van OF ons die week ervoor nog doodleuk zei dat ze geen fan waren van VV's draaien bij vijanden van de ander, omdat dat ook gewoon not done is. Het is zelfs zo ver doorgegaan dat er een recruit heeft plaatsgevonden en die vervolgens heel x-mas heeft geinternd om dan nu weer alle dorpjes aan UM en TBB te moeten afstaan, nou mooi geregeld hoor :redface:

Ik had inderdaad vernomen van Tim (ijkyo) dat BLOOD jullie aan het lijntje hield vlak voor de massa. Toen ik dit te horen kreeg heb ik ook gelijk tegen Tim gezegd dat ik dit zeer triest vond en dat ik het in onze groep zou gooien. Dit heeft er dan ook zeker aan meegespeeld dat ik zelf als account de massa halverwege heb stopgezet, maar ook omdat BLOOD zelf nauwelijks iets deed die dag en was ik er gauw klaar mee.

Het laatste wat je zegt vind ik dan wel erg schrijnend. Je hebt een ambitie om de wereld solo te winnen, maar vervolgens ga je met 16 man fuseren tot een stam van 8 spelers overblijft.
 
Reactiescore
37
Geen mb stam ?
challenge had een mb stam van 850k punten. Wat gewoon groter was dan hemzelf die tijd best triest.
Dan maar alles internen challenge heeft niks anders gedaan deze wereld.
Dan zo een hoge dunk hebben ja dan denk je dat je er iets van kan niet dus.
 
Reactiescore
1.476
En je bent inderdaad wat vergeten op het kaartje, namelijk de 4 miljoen aan mb/du legers van OF die daar nog de hele rim bezetten op noord. Zover ik weet had Damage geen mb stammen meer alleen nog persoonlijke mb's van het account Unknown waar wij verder niet zoveel mee te maken hadden.

Het laatste wat je zegt vind ik dan wel erg schrijnend. Je hebt een ambitie om de wereld solo te winnen, maar vervolgens ga je met 16 man fuseren tot een stam van 8 spelers overblijft.
Je maakt een grapje?
Antiek
Rommel
Peppa pig
Sesamstraat
True
In productie

Zijn allemaal MB-stammen behalve In productie.

Stab is gewoon zwak dat ze op delete gaan.
OF en FVD zijn zwak omdat ze net als Stab zoveel samenspelen.
Daffy duck is zwak omdat hij zijn stam in de steek laat en voor de makkelijke weg kiest.
Met mijn maximaal 60k punten sta ik de hele wereld al in de top 30 odd. Weten jullie wat dat betekend?
Dat behalve de top 10 odd vrijwel niemand van de 'top'spelers een serieuze aanval heeft kregen. Ga wat nuttigs doen in plaats van elkaar te knuffelen en stammen kapot te rekruteren.
 
Reactiescore
143
Geen mb stam ?
challenge had een mb stam van 850k punten. Wat gewoon groter was dan hemzelf die tijd best triest.
Dan maar alles internen challenge heeft niks anders gedaan deze wereld.
Dan zo een hoge dunk hebben ja dan denk je dat je er iets van kan niet dus.

Als je de discussie volgt dan zie je dat ik reageer op het moment van de kaart die gepost werd. dat CDL goed was in internen wisten we al langer ja.

@potje op oost lagen idd nog wat verdwaalde spelers waar ik geen eens een idee van heb waarom die nog in het stamclustern lagen. Maar de helft van die stammen die je noemt ken ik geen eens en is ook absoluut geen samenwerking mee geweest
 
Reactiescore
470
Ik ben wel erg benieuwd wie dit geweest is dan, van de main spelers weet ik 100% zeker dat die vv niet gedraaid is. Verder zie ik ook geen bewijs dus loopt dit snel uit op een welles nietes spelletje waar niemand behoefte aan heeft denk ik zo.

verder hebben wij ook echt weinig vv's gedraaid in OF, enkel dat ene uurtje wat eerder al aangehaald was. Deze werd door mij gedraaid en op dat moment zijn er ook gewoon 2 dorpen verloren #flop. Ik heb jou zelfs nog een pm gestuurd dus het was ook zeker geen geheim. In dat stadium hadden we het wellicht ook voor jou gedaan als je naar ons toe gekomen was, nog nodig was. Dit was toen niet met de intentie voor een samenwerking in ieder geval.

Dan ben je blijkbaar niet erg op de hoogte.
SorryMIEN.PNG

Hier wordt letterlijk in een externe discord toegegeven dat er wel degelijk vv's gedraaid, zo zijn er nog wel enkele voorbeelden van mensen die zomaar iets laten vallen en toegeven dat er met man en macht volk werd opgetrommeld om te komen vv'en.
 
Reactiescore
676
Je maakt een grapje?
Antiek
Rommel
Peppa pig
Sesamstraat
True
In productie

Zijn allemaal MB-stammen behalve In productie.

Stab is gewoon zwak dat ze op delete gaan.
OF en FVD zijn zwak omdat ze net als Stab zoveel samenspelen.
Daffy duck is zwak omdat hij zijn stam in de steek laat en voor de makkelijke weg kiest.
Met mijn maximaal 60k punten sta ik de hele wereld al in de top 30 odd. Weten jullie wat dat betekend?
Dat behalve de top 10 odd vrijwel niemand van de 'top'spelers een serieuze aanval heeft kregen. Ga wat nuttigs doen in plaats van elkaar te knuffelen en stammen kapot te rekruteren.

potje top, rest van de wereld flop!
 
Reactiescore
736
Dan ben je blijkbaar niet erg op de hoogte.

Hier wordt letterlijk in een externe discord toegegeven dat er wel degelijk vv's gedraaid, zo zijn er nog wel enkele voorbeelden van mensen die zomaar iets laten vallen en toegeven dat er met man en macht volk werd opgetrommeld om te komen vv'en.

Vgm slaat dat niet op een VV bij x-mas, niet dat het verder iets boeit tho.
 
Reactiescore
470
Vgm slaat dat niet op een VV bij x-mas, niet dat het verder iets boeit tho.

"stam die damage aanviel" dus als het niet x-mas is betekent het dat jullie nog meer vv's deden bij stammen? :redface:
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.918
1643227432347.png
 
Bovenaan