Grijs

Reactiescore
676


Het ding is gewoon als je ontkent dat 90% van de kwaliteit op de wereld niet in jullie kamp zit je wel door een heel erg roze bril kijkt ;)
Eens simpel de leden vergelijken kan iedereen toch? :redface:

Ik zou het niet weten man, voor mij zijn het sowieso veel (voor mij) onbekende namen deze wereld en ik heb net als jij te weinig tijd om de wereld actief te spelen. Heb een beetje geholpen hier en daar en ben weer gelokt voor TBB omdat wij gevraagd werden om tegen Stab en Blood te gaan spelen. Dit leek mij in eerste instantie een prima eerlijke strijd, maar schijnbaar denken jullie er anders over
 
Reactiescore
177
1) die actie was er ook enkel omdat er al weken vv werd gedraaid door zowel fvd als x-mas bij Blood.
2) Hebben ze wel.
3) hebben ze ook.

Als je niet ziet dat 90% van de kwaliteit op deze wereld bij fvd&OF zit snap ik wel dat je niks presteert op dit spelletje.


Goh dat dingetje met antiek, toen jij zomaar vv ging draaien en dorpjes liet internen? want dat was natuurlijk heel netjes, zolang je het maar goed kan verkopen op het AF toch? :redface:

Daarnaast had OF een gigantisch mb leger wat gewoon ten alle tijden even groot was als Damage en weet ik veel welke stam.

ik kan bijna met zekerheid zeggen dat er binnen fvd geen vv van x-mas is gedraaid. De samenwerking is nooit tot stand gekomen totdat blood en damage fvd aanvielen. Wat helaas een erg magere massa was. En na een simpele aanval met geloof ik 150 clears op cdl en dabbel die overigens wel gewoon goed gedeft heeft het compleet mis ging bij cdl.

misschien zit de kwaliteit aan deze kant maar met kwantiteit zoals blood en damage hebben zouden ze deze wereld nog easy kunnen recht zetten. Het komt op mij iig over alsof er weinig strijd in zit in beide stammen. De massa die fvd kreeg van blood en damage hebben ze geen hulp of stam switch gedaan met OF. Er werd gewoon enorm slecht gegooid van beide kanten en 80 edels vanuit 4 edelaars is natuurlijk ook wel erg mager. Je had toch wel makkelijk dat x4 kunnen behalen.

maar goed hopelijk rapen jullie alles bij elkaar en proberen jullie er nog wat van te maken. Desnoods zoals op w81 die ik niet volg hoor.
 
Reactiescore
134
opgeven zonder strijd is geen strijd haha
Ja dat snap ik dus ook niet. Je zag het van ver aankomen dat dit zou gebeuren.
Damage wist dit ook al lang. Dit kan niet plots de reden zijn voor op grijs te gaan

Dat ze Blood een schop onder hun kont geven om een betere massa af te leveren en zelf een nieuw front optrekken bij CDL.
 
Reactiescore
487
Nouja weetje wat het is, los van het feit van op grijs gaan en al die shit en wat early game is gebeurd.

Als ik nu in de discord kijken van OF en FVD zie ik bijna letterlijk alleen maar bekende spelers die weten hoe dit spelletje werkt en nog 'actief' spelen. Op deze manier wereld winnen is gewoon niet echt leuk. Je weet gewoon op het moment dat jij een BG aangaat met die andere stam dat jullie letterlijk alle kwaliteit die TW nog te bieden heeft in huis hebt. Tegen stammen waarvan 99% van de wereld onbekend is.

En kom niet met de vergelijking naar w81 waar ook de beste spelers bij de Cult kant zit en wat ook nog een leuke wereld was. Aangezien daar nog decent spelers (en bekende) aan de andere kant stonden. Nu stond letterlijk alleen Fritz aan de STAB kant die bekend is van de laatste werelden. de rest nog nooit gezien.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.598
Nouja weetje wat het is, los van het feit van op grijs gaan en al die shit en wat early game is gebeurd.

Als ik nu in de discord kijken van OF en FVD zie ik bijna letterlijk alleen maar bekende spelers die weten hoe dit spelletje werkt en nog 'actief' spelen. Op deze manier wereld winnen is gewoon niet echt leuk. Je weet gewoon op het moment dat jij een BG aangaat met die andere stam dat jullie letterlijk alle kwaliteit die TW nog te bieden heeft in huis hebt. Tegen stammen waarvan 99% van de wereld onbekend is.

En kom niet met de vergelijking naar w81 waar ook de beste spelers bij de Cult kant zit en wat ook nog een leuke wereld was. Aangezien daar nog decent spelers (en bekende) aan de andere kant stonden. Nu stond letterlijk alleen Fritz aan de Blood kant die bekend is van de laatste werelden. de rest nog nooit gezien.
En w81 hadden we een significante overmacht tegenover ons, wat het had kunnen balancen. Wat je hier schetst is inderdaad wat er aan de hand is.

Eigenlijk zouden we dit stigma moeten doorbreken, maar ik ben daar ook altijd heel eerlijk in, een random start zonder premade is niet mijn ding. Hoe ga je dit dan regelen? Een Roaldje zetten , “ Challange guaranteed?” . Dit was de wereld waar het redelijk kon, FvD en OF. Al snap ik dat het lastig is, aangezien beide stammen accounts hebben die erg goede “tw vrienden” zijn met accounts van de andere stam.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
wie is fritz

nonamer random
 
Reactiescore
143
ik kan bijna met zekerheid zeggen dat er binnen fvd geen vv van x-mas is gedraaid. De samenwerking is nooit tot stand gekomen totdat blood en damage fvd aanvielen. Wat helaas een erg magere massa was. En na een simpele aanval met geloof ik 150 clears op cdl en dabbel die overigens wel gewoon goed gedeft heeft het compleet mis ging bij cdl.

misschien zit de kwaliteit aan deze kant maar met kwantiteit zoals blood en damage hebben zouden ze deze wereld nog easy kunnen recht zetten. Het komt op mij iig over alsof er weinig strijd in zit in beide stammen. De massa die fvd kreeg van blood en damage hebben ze geen hulp of stam switch gedaan met OF. Er werd gewoon enorm slecht gegooid van beide kanten en 80 edels vanuit 4 edelaars is natuurlijk ook wel erg mager. Je had toch wel makkelijk dat x4 kunnen behalen.

maar goed hopelijk rapen jullie alles bij elkaar en proberen jullie er nog wat van te maken. Desnoods zoals op w81 die ik niet volg hoor.

Allereerst wil ik wijzen op het dikgedrukte. Dit is wel degelijk gebeurd en ook bevestigd door spelers uit FvD, dit is verder niet het punt van mijn post maar wilde dat toch even opgehelderd hebben.

Daarnaast is het echt een giller dat je zegt dat jullie samenwerking pas realiteit is geworden NADAT blood en Stab iets samen probeerden te doen. Onze ''samenwerking'' met Blood is namelijk ontstaan doordat duidelijk werd dat OF en FvD al langere tijd onder één hoedje speelden en discords deelden en vv'tjes draaiden bij elkaar en van stammen waar wij mee in oorlog waren (x-mas op dat moment).

Blood en Stab waren namelijk absoluut geen vrienden van elkaar en het is zelfs zo dat Slabiack dagenlang onder aanval kwam te liggen vanuit Blood en er daarna ook veel ophef is geweest met een cf daar. Blood was destijds niet tactisch genoeg om Slabiack te kunnen breken dus na vele aanvallen over en weer zijn er gesprekken geweest en zijn we tot de conclusie gekomen dat Blood vs Stab misschien wel de verkeerde oorlog was op dit moment en zou alleen maar extra hulp zijn voor OF en FvD.

Echter deze samenwerking is ook pas zeer recentelijk gevormd en aan de ''massa'' op ijkyo was dan ook wel te zien dat we bepaald geen geöliede machine waren. TeamBigNubz had volgens mij helemaal geen edels gestuurd en Slabiack had problemen in privé waardoor z'n planning niet uitgevoerd kon worden. Vervolgens is de massa halverwege afgekapt en is er eigenlijk helemaal niks terecht gekomen van de samenwerking tussen Blood en Stab.

Om eerlijk te zijn ben ik al vanaf dag 1 van deze wereld geen fan van Blood en is deze ''samenwerking'' dus ook absoluut niet vanuit mij gekomen. Wel zag ik in dat dit nog de enige kans was om überhaupt een vuist te kunnen maken op deze wereld. Stab heeft een enorm onervaren en onbekend team en we hebben allemaal keihard ons best gedaan om skills bij te spijkeren en het OF zo moeilijk mogelijk te maken, nou ik denk dat we een leuke early tot midgame hebben weten neer te zetten.

Dan volgt het puntje accountbezetting en skill-gap met directe vijanden. Simpelweg was de accountbezetting binnen Stab één groot drama en bij lange na niet genoeg om het vanaf midgame tot de endgame te kunnen uitspelen. Tel daar nog eens bij op dat alle accounts in OF en FvD al meerdere recente werelden hebben gewonnen en dus veel meer ervaring en kwaliteit in huis hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik zag dit in eerste instantie als een leuke uitdaging. Zeker toen ik te horen kreeg aan het begin van de wereld dat FvD met hun eigen accounts voor wereldwinst wilden gaan. Echter werd al gauw duidelijk dat dit niet meer het geval was en beide stammen al langer plannen hadden om uiteindelijk samen te gaan (ook hier heb ik meerdere bevestigingen van gekregen uit beide kampen, dus dit is niet iets wat pas kort speelt).

Je moet begrijpen dat dit voor ons, als onervaren core stam, als een enorme klap aankomt als dé 2 te kloppen stammen van de wereld besluiten te gaan fuseren. Dit heeft voor ons in één klap het plezier weggehaald, we snapten gewoon letterlijk niet waarom zo'n ervaren groep van 50 tot 100 spelers samen zouden willen gaan spelen voor een makkelijke wereldwinst. Uiteindelijk is alles een optelsom van meerdere dingen die zijn gebeurd in deze wereld wat maakte dat motivatie en activiteit steeds minder werd. Toen het account CDL dan ook nog eens een enorme baaldag had en flink verzaakte en vervolgens zelf het account verliet, op enkele speler na volgens mij, is het moraal binnen Stab helemaal geknakt. De energie en tijd kon niet meer opgebracht worden om te strijden op een wereld dat al snel een recruit2win zou gaan worden.

Persoonlijk vind ik het jammer om zo mijn account te moeten achterlaten maar enigszins ben ik ook blij dat ik eindelijk dit hoofdstuk kan sluiten, want deze dingen knaagden al veel langer aan me dan vandaag. Dit was absoluut geen impulsieve beslissing. Je kan het op grijs gaan heel triest vinden, maar enigszins moet je begrijpen dat het ook een soort statement is tegen dit soort recruit2win praktijken in de hoop dat er misschien op volgende werelden eens clashes komen tussen deze stammen ipv fusies.

Voor de wereld zou ik hopen dat er nog iets bedacht kan worden zodat er nog een leuke eindstrijd kan komen voor diegene die daar nog wel tijd in willen steken. Ik kijk in ieder geval tevreden terug op mijn tijd hier en heb een hoop bij mogen leren en nieuwe mensen leren kennen.

Wens de rest hier nog het beste toe op de wereld

Houdoe
 
Reactiescore
37
Als of hebben wij toch massa s gegooid die gwn redelijk tot goed gedefd werden bij damage. 1 dorp winst nemen is niet motiverend.
Dus er zit wel kwaliteit maar bij een blitz leek de speler op challenge gwn al zijn def te waste.
Die wist duidelijk niet waar die mee bezig was. Probleem is ook dat heel wat spelers een hele grote mond hebben open gezet en cf s zetten waar en hoe ze maar wilde.
Dat challenge nu weg is is best grappig als die dan zegt van ons dat we amper kwaliteiten hebben en een hoge pet op heeft maar eerste blitz die die zelf def gewoon de mist in gaat. Wat minder ego hebben helpt wel.
 
Reactiescore
201
Naar mijn gevoel zit er gewoon voldoende kwaliteit in blood en stab om weerwerk te kunnen bieden hoor.

Early hebben jullie gewoon een prima massa op de noobs van designated opgezet met meer dorpen winst dan dat wij dat deden op jullie.

Verder gaat de strijd gewoon gelijk op leek me? En hebben ze in Stab nog het voordeel van een enorme safe, in combinatie met meer def.

Echter is met die aanvallen op CDL wel duidelijk geworden dat er een gunfactor in stab ontbreekt en er liever massaal geblockt wordt op eigen front en die -75% defbonusdorpen in het midden, dan dat je je stamgenoot gaat helpen.

Verder ontbreekt het in Stab aan een ervaren en solide leiding met empathie, die in staat is om te relativeren.
Kijk naar jullie individuele clusters, hoe wil je daarmee in godsnaam op lange termijn wat mee gaan doen.
Dat het fout zou lopen dat had je al voor kerst kunnen zien aankomen
 
Reactiescore
961
Naar mijn gevoel zit er gewoon voldoende kwaliteit in blood en stab om weerwerk te kunnen bieden hoor.

Early hebben jullie gewoon een prima massa op de noobs van designated opgezet met meer dorpen winst dan dat wij dat deden op jullie.

Verder gaat de strijd gewoon gelijk op leek me? En hebben ze in Stab nog het voordeel van een enorme safe, in combinatie met meer def.

Echter is met die aanvallen op CDL wel duidelijk geworden dat er een gunfactor in stab ontbreekt en er liever massaal geblockt wordt op eigen front en die -75% defbonusdorpen in het midden, dan dat je je stamgenoot gaat helpen.

Verder ontbreekt het in Stab aan een ervaren en solide leiding met empathie, die in staat is om te relativeren.
Kijk naar jullie individuele clusters, hoe wil je daarmee in godsnaam op lange termijn wat mee gaan doen.
Dat het fout zou lopen dat had je al voor kerst kunnen zien aankomen
Bijna alle snipes (zijn er best veel geweest) zijn door CDL's buurman Dabbeljoe gedaan. Heb je toevallig wel enig idee waar je t over hebt?

Daarnaast werden er rode fake bijlen en tevens ook clears gegooid op dabbel met fake edels van Nameless. Echte target was CDL, deze ging trouwens extreem nat en kon ook de activiteit niet opbrengen. Dit account heeft 80% van de tijd onder vv gestaan en hebben er wel bonobos gedeffed. Er kwam deff vanuit de stam, deze heeft echter weinig de dorpen gehaald die ze wilde halen omdat deze dorpen door IJKYO werden overgenomen, deze deff dorpen gingen retour.

Ik snap wel dat je dan uiteindelijk ervoor kiest om je deff thuis te houden anders ga jij ook als buurman flink in de problemen komen. Je onderschat naar mijn mening ook de core ligging die stab had, early game was dit nog goed te doen maar uiteindelijk ben je de pineut.
 

DeletedUser84257

Guest
Nouja weetje wat het is, los van het feit van op grijs gaan en al die shit en wat early game is gebeurd.

Als ik nu in de discord kijken van OF en FVD zie ik bijna letterlijk alleen maar bekende spelers die weten hoe dit spelletje werkt en nog 'actief' spelen. Op deze manier wereld winnen is gewoon niet echt leuk. Je weet gewoon op het moment dat jij een BG aangaat met die andere stam dat jullie letterlijk alle kwaliteit die TW nog te bieden heeft in huis hebt. Tegen stammen waarvan 99% van de wereld onbekend is.

En kom niet met de vergelijking naar w81 waar ook de beste spelers bij de Cult kant zit en wat ook nog een leuke wereld was. Aangezien daar nog decent spelers (en bekende) aan de andere kant stonden. Nu stond letterlijk alleen Fritz aan de STAB kant die bekend is van de laatste werelden. de rest nog nooit gezien.

Eens, daarom spelen wij in 210% anti loonie waar 70% van onze stamleden hun eerste wereld speelt
 
Reactiescore
490
Allereerst wil ik wijzen op het dikgedrukte. Dit is wel degelijk gebeurd en ook bevestigd door spelers uit FvD, dit is verder niet het punt van mijn post maar wilde dat toch even opgehelderd hebben.

Ik ben wel erg benieuwd wie dit geweest is dan, van de main spelers weet ik 100% zeker dat die vv niet gedraaid is. Verder zie ik ook geen bewijs dus loopt dit snel uit op een welles nietes spelletje waar niemand behoefte aan heeft denk ik zo.

verder hebben wij ook echt weinig vv's gedraaid in OF, enkel dat ene uurtje wat eerder al aangehaald was. Deze werd door mij gedraaid en op dat moment zijn er ook gewoon 2 dorpen verloren #flop. Ik heb jou zelfs nog een pm gestuurd dus het was ook zeker geen geheim. In dat stadium hadden we het wellicht ook voor jou gedaan als je naar ons toe gekomen was, nog nodig was. Dit was toen niet met de intentie voor een samenwerking in ieder geval.

Dan volgt het puntje accountbezetting en skill-gap met directe vijanden. Simpelweg was de accountbezetting binnen Stab één groot drama en bij lange na niet genoeg om het vanaf midgame tot de endgame te kunnen uitspelen. Tel daar nog eens bij op dat alle accounts in OF en FvD al meerdere recente werelden hebben gewonnen en dus veel meer ervaring en kwaliteit in huis hebben. Begrijp me niet verkeerd, ik zag dit in eerste instantie als een leuke uitdaging. Zeker toen ik te horen kreeg aan het begin van de wereld dat FvD met hun eigen accounts voor wereldwinst wilden gaan. Echter werd al gauw duidelijk dat dit niet meer het geval was en beide stammen al langer plannen hadden om uiteindelijk samen te gaan (ook hier heb ik meerdere bevestigingen van gekregen uit beide kampen, dus dit is niet iets wat pas kort speelt).

Je moet begrijpen dat dit voor ons, als onervaren core stam, als een enorme klap aankomt als dé 2 te kloppen stammen van de wereld besluiten te gaan fuseren. Dit heeft voor ons in één klap het plezier weggehaald, we snapten gewoon letterlijk niet waarom zo'n ervaren groep van 50 tot 100 spelers samen zouden willen gaan spelen voor een makkelijke wereldwinst. Uiteindelijk is alles een optelsom van meerdere dingen die zijn gebeurd in deze wereld wat maakte dat motivatie en activiteit steeds minder werd. Toen het account CDL dan ook nog eens een enorme baaldag had en flink verzaakte en vervolgens zelf het account verliet, op enkele speler na volgens mij, is het moraal binnen Stab helemaal geknakt. De energie en tijd kon niet meer opgebracht worden om te strijden op een wereld dat al snel een recruit2win zou gaan worden.

Ook hier wil wel even op reageren, want als jullie echt zo onervaren zijn als jullie zeggen vind ik de opmerkingen die op het forum en/of in de pm's geplaats worden nogal bijzonder. 9/10 gasten die we spraken in pm die hadden het namelijk al helemaal uitgevonden. Wisten precies wat ze deden en zouden bijv. TBN wel even van de kaart spelen. Nog een klein voorbeeld, CDL had nog 90% van zijn troepen en zal alles wel even op snipe en recap ok zetten.

De P&P hier op het AF was ook niet denderend. Het was meer schreeuwen en modder gooien dan dat er daadwerkelijk gereageerd werd op de inhoud van de posten. En nu puntje bij paaltje komt en jullie 1 wave krijgen gooien jullie de handdoek in de ring onder het mom van een R2W.

Zoals eerder ook al is gezegd zijn wij ook zeker de minsten niet en valt er best wat te regelen. jullie hebben (samen met blood) behoorlijk wat accounts die eventueel kunnen fuseren. Je hebt het AF nog waar je beroep op mensen kan doen. al met al is er best nog wat van te maken.

nee heb je ja kun je krijgen ;)
 
Reactiescore
280
Ik heb niets van deze wereld gevolgd dus misschien roep ik hele domme dingen. Ik zie echter dat de kwaliteit vooral aan 1 kant speelt en dat de kwaliteit/kwantiteit op dit moment niet echt goed is verdeeld. Als jullie allemaal uitdaging willen: waarom dan überhaupt samenwerken? Waarom gooi je alle diplomatie niet in de prullenbak en ga gewoon 1v1v1v1 spelen?
 
Reactiescore
961
Nouja weetje wat het is, los van het feit van op grijs gaan en al die shit en wat early game is gebeurd.

Als ik nu in de discord kijken van OF en FVD zie ik bijna letterlijk alleen maar bekende spelers die weten hoe dit spelletje werkt en nog 'actief' spelen. Op deze manier wereld winnen is gewoon niet echt leuk. Je weet gewoon op het moment dat jij een BG aangaat met die andere stam dat jullie letterlijk alle kwaliteit die TW nog te bieden heeft in huis hebt. Tegen stammen waarvan 99% van de wereld onbekend is.

En kom niet met de vergelijking naar w81 waar ook de beste spelers bij de Cult kant zit en wat ook nog een leuke wereld was. Aangezien daar nog decent spelers (en bekende) aan de andere kant stonden. Nu stond letterlijk alleen Fritz aan de STAB kant die bekend is van de laatste werelden. de rest nog nooit gezien.
Wij hebben echt geprobeerd om OF te ontwijken in deze kwestie, zoals Roell ook al heeft geprobeerd uit te leggen. Wij probeerde het met BLOOD in eerste instantie, maar daar zijn wij vaak door gestabt, voor gelogen en bedrogen. Het is echt veel te makkelijk voor een outsider om ons hierop aan te spreken of wat dan ook.

Door het gedrag van BLOOD kunnen ze van mij aannemen dat ik er alles aan doe om dat vieze spelletje af te leren. Hadden ze dit niet gedaan, zag de wereld er heel anders uit.
 
Reactiescore
143
Ik ben wel erg benieuwd wie dit geweest is dan, van de main spelers weet ik 100% zeker dat die vv niet gedraaid is. Verder zie ik ook geen bewijs dus loopt dit snel uit op een welles nietes spelletje waar niemand behoefte aan heeft denk ik zo.

verder hebben wij ook echt weinig vv's gedraaid in OF, enkel dat ene uurtje wat eerder al aangehaald was. Deze werd door mij gedraaid en op dat moment zijn er ook gewoon 2 dorpen verloren #flop. Ik heb jou zelfs nog een pm gestuurd dus het was ook zeker geen geheim. In dat stadium hadden we het wellicht ook voor jou gedaan als je naar ons toe gekomen was, nog nodig was. Dit was toen niet met de intentie voor een samenwerking in ieder geval.

We gaan het inderdaad niet op een welles nietes spelletje gooien omtrent de VV's en ik ga hier ook geen screens plaatsen van desbetreffende gesprekken. Dus dan zal het altijd een kwestie van eerlijkheid en vertrouwen blijven, iets wat sowieso het VVs draaien/floaten buiten de stam aangaat, omdat dit nooit te controleren valt door de stam aan de andere kant.

Het gaat ook niet persé om de kwantiteit van de VV'tjes die werden gedraaid, het ging meer om het signaal wat daarmee werd afgegeven early game. En ja, dat je nu zegt ook voor ons die VV had willen draaien daar kan ik niet zoveel meer mee ofc.

Het feit is dat jullie al veel langer het plan hadden om samen te gaan en dat is niet pas ontstaan sinds 2 weken nadat Blood en Stab een speldenprikje probeerden uit te gaan delen.


Ook hier wil wel even op reageren, want als jullie echt zo onervaren zijn als jullie zeggen vind ik de opmerkingen die op het forum en/of in de pm's geplaats worden nogal bijzonder. 9/10 gasten die we spraken in pm die hadden het namelijk al helemaal uitgevonden. Wisten precies wat ze deden en zouden bijv. TBN wel even van de kaart spelen. Nog een klein voorbeeld, CDL had nog 90% van zijn troepen en zal alles wel even op snipe en recap ok zetten.

De P&P hier op het AF was ook niet denderend. Het was meer schreeuwen en modder gooien dan dat er daadwerkelijk gereageerd werd op de inhoud van de posten. En nu puntje bij paaltje komt en jullie 1 wave krijgen gooien jullie de handdoek in de ring onder het mom van een R2W.

Wat heeft slechte P&P en grootspraak met wel of geen speelervaring te maken? Een beginnende speler kan toch ook een grote mond geven en zeggen dat hij jou wel nat laat gaan om vervolgens zelf in een moestuin wakker te worden.

Tot slot wil ik nog even herhalen dat deze quit een optelsom is van een hele hoop dingen die zijn gebeurd, zowel intern als extern. Mijn spelplezier kreeg al veel eerder flinke klappen en een paar spelers uit OF en FvD heb ik hier ook uitvoerig over gesproken. Daarom lijkt het nu misschien alsof alles op het recruit2win aspect wordt gegooid, maar dat kun je beter zien als de druppel voor mij om definitief geen energie meer te steken in deze wereld. Je kan niet ontkennen dat jullie het onwijs makkelijk voor jezelf maken als ik lees wat er in die screens staan die gister geplaatst werden door Troya.
 
Bovenaan