Grijs

Reactiescore
736
Kwantitatieve voordeel is ook onzin als je weer dat jullie al geruime tijd onder één hoedje speelde met FVD, fvd dan op zijn beurt weer met OK (ofzo iets) en jullie dan weer met X-mas waar zoveel cv werd gedraaid door OF en fvd.

En dan niet te vergeten dat een daffy duck nog ondergedoken in een of andere random stam zat terwijl hij wel jullie leiding zaken op zich nam :redface:

Transparantie is ver te zoeken op deze wereld.

Dan heb je duidelijk de early fase van deze wereld niet gevolgd.
 
Reactiescore
676
Het is gewoon ongelofelijk naïef om zelf een BG of GAP aan te gaan (Stab en Blood) en vervolgens op delete te gaan als plannen voor een volwaardige stam hier tegenover naar buiten komen. Ik vind het erg jammer dat er zo impulsief wordt gehandeld en de wereld op die manier vergooid wordt. Had namelijk wel wat meer uitdaging verwacht vanuit het kamp Stab en Blood. Het is ook niet zoals op 79 dat FvD en OF perfecte phalanxen zouden hebben, met dikke rimsafe en alle accounts al klaar liggen. Of ook niet als 80 en 81 waarin er één partij overduidelijk een kwantitatieve overmacht heeft. Deze wereld kan nog prima verder uitgespeeld worden en hoop ook dat de desbetreffende accies hierop terugkomen.
 
Reactiescore
5.591
Ik begrijp de frustraties niet, sorry. https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flopstammen.207120/post-6548611 Hier staat een simpele uitleg wat tevens een samenvatting is van de wereld. Je kan niet eerst alles doen wat goed verboden heeft en met iedereen een samenwerking hebben maar verwachten dat daar geen reactie op komt. Ik moet zeggen, ik vind dit echt lekker gewoon.
Dus je begrijpt de frustratie wel? Aangezien deze OF/FvD een reactie is op hun samenwerkingen. Als je de frustratie niet zou snappen had je deze BG / fusie er niet tegenover gezet.

Ze komen als groepje noobs tegen een groepje pros te spelen, tuurlijk ben je dan gefrustreerd. Of de frustratie terecht is is wat anders, daar kan dan over gediscussieerd worden.
 
Reactiescore
469
Het is gewoon ongelofelijk naïef om zelf een BG of GAP aan te gaan (Stab en Blood) en vervolgens op delete te gaan als plannen voor een volwaardige stam hier tegenover naar buiten komen. Ik vind het erg jammer dat er zo impulsief wordt gehandeld en de wereld op die manier vergooid wordt. Had namelijk wel wat meer uitdaging verwacht vanuit het kamp Stab en Blood. Het is ook niet zoals op 79 dat FvD en OF perfecte phalanxen zouden hebben, met dikke rimsafe en alle accounts al klaar liggen. Of ook niet als 80 en 81 waarin er één partij overduidelijk een kwantitatieve overmacht heeft. Deze wereld kan nog prima verder uitgespeeld worden en hoop ook dat de desbetreffende accies hierop terugkomen.
1) die actie was er ook enkel omdat er al weken vv werd gedraaid door zowel fvd als x-mas bij Blood.
2) Hebben ze wel.
3) hebben ze ook.

Als je niet ziet dat 90% van de kwaliteit op deze wereld bij fvd&OF zit snap ik wel dat je niks presteert op dit spelletje.

Dan heb je duidelijk de early fase van deze wereld niet gevolgd.
Goh dat dingetje met antiek, toen jij zomaar vv ging draaien en dorpjes liet internen? want dat was natuurlijk heel netjes, zolang je het maar goed kan verkopen op het AF toch? :redface:

Daarnaast had OF een gigantisch mb leger wat gewoon ten alle tijden even groot was als Damage en weet ik veel welke stam.
 
Reactiescore
34
Is nochtans een stuk vroeger dan de eerder verkondigde: "2 weken geleden".
is alweer te zien waarom jullie als niet zo een snugger account worden gezien.
Ja zit zelfs tegen het achterlijke aan.
Wel opweg om men diploma te halen tho, mama en papa zijn trots!
 
Reactiescore
469
Blijft toch wel een negatieve tendens (waar ik zelf ook deel van uitmaak), waar letterlijk alle deftige spelers bij elkaar komen dan wel via vroege NAPS/BGs etc. Ziet er nu naar uit dat deze wereld weer makkelijk gewonnen gaat worden. Het zag er best interessant uit toen accounts als IJKYO en Daffy los van elkaar zaten.

Voor de rest is de openingspost vrij overbodig, goodwill krijg je er niet mee. Probeer dan net zoals t clubje op 81 er nog wat van te maken, kan je alleen meer beter van worden. Al snap ik deels de frustraties wel en lijkt mij dat deze OF/FvD groep deze ook wel moet kunnen begrijpen?

Zit wel een klein verschil in dat spelers zo als jij, die het liefst met een premade starten, dan wel uit gaan van eigen kwaliteiten.
Niet de wereld vervolgens zo vormen dat alle tegenstand ontlopen kan worden.
 
Reactiescore
961
Dus je begrijpt de frustratie wel? Aangezien deze OF/FvD een reactie is op hun samenwerkingen. Als je de frustratie niet zou snappen had je deze BG / fusie er niet tegenover gezet.

Ze komen als groepje noobs tegen een groepje pros te spelen, tuurlijk ben je dan gefrustreerd. Of de frustratie terecht is is wat anders, daar kan dan over gediscussieerd worden.
Neuh, wij (ik) waren niet gefrustreerd, het was zoals je zegt gewoon een reactie.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Jullie worden in iedergeval niet gemist. Was al vrij vroeg duidelijk dat Blood en Damage geen enkele samenwerking uit de weg gingen. Daarom dat accounts als Dom Perignon en Designated Survivor veel klappen early game kregen tegen een gigantische overmacht. Het is dan ook niet meer dan logisch dan niet tot recentelijk dat OF en FvD ook samen zijn gegaan. Maar ga lekker op grijs, weinig mensen die je missen met deze waardeloze mentaliteit. Hoop dat het op een casual wereld beter gaat.
 
Reactiescore
47
Zit wel een klein verschil in dat spelers zo als jij, die het liefst met een premade starten, dan wel uit gaan van eigen kwaliteiten.
Niet de wereld vervolgens zo vormen dat alle tegenstand ontlopen kan worden.
tegenstand wordt niet ontlopen, je mag en kunt ons gewoon te alle tijde aanvallen hoor? als jullie/blood dat dan doen zoals op IJKYO ligt dat niet aan ons
 
Reactiescore
490
Overigens hebben wij aan beide kampen ook contacten gelegd en zijn we uit in ieder geval 1 kamp genaamd blood ongeveer 3a4 x genaaid.

Als je dan overigens ook nog persoonlijk gaat komen fucken over pm, en negeren op discord is de goodwill wel een x op.
 
Reactiescore
399
Enige wat mij opvalt aan dit alles is dat jullie het nu volledig schuiven op OF/FVD terwijl jullie zelf ook gewoon niet altijd zuiver gespeeld hebben.
Beetje een pot verwijt de ketel verhaal lijkt het zo.
 
Reactiescore
676
1) die actie was er ook enkel omdat er al weken vv werd gedraaid door zowel fvd als x-mas bij Blood.
2) Hebben ze wel.
3) hebben ze ook.

Als je niet ziet dat 90% van de kwaliteit op deze wereld bij fvd&OF zit snap ik wel dat je niks presteert op dit spelletje.

1) dat VV'en zie ik wel vaker aangehaald worden. Van VV's tussen FvD en OF heb ik geen weet, maar tussen x-mas en OF is dit gewoon gebeurd natuurlijk. Moeten accounts dan maar volledig onbezet gelaten worden als de spelers geen tijd hebben? Verder is het hebben van BG's zoals x-mas en OF waren ook nooit verboden geweest op dit spelletje.

2 en 3) dit wordt een beetje een welles nietes verhaal, maar ik denk dat Blood/Stab best nog in een goede positie terecht kunnen komen met vooral een heleboel rimsafe. Hier tegenover moet OF/FvD ook nog grote aanpassingen door voeren om klaar te liggen voor een eindstrijd. Kansen genoeg dus.

Verder wel cute je sneer naar mij op het laatst. Niet dat het mij iets boeit of ik wel of niet presteer op TW, maar als we daar nou toch naar gaan kijken sta ik tenminste bekend als een speler die niet bij de eerste tegenslag op delete gaat :tongue:
 
Reactiescore
469
1) dat VV'en zie ik wel vaker aangehaald worden. Van VV's tussen FvD en OF heb ik geen weet, maar tussen x-mas en OF is dit gewoon gebeurd natuurlijk. Moeten accounts dan maar volledig onbezet gelaten worden als de spelers geen tijd hebben? Verder is het hebben van BG's zoals x-mas en OF waren ook nooit verboden geweest op dit spelletje.

2 en 3) dit wordt een beetje een welles nietes verhaal, maar ik denk dat Blood/Stab best nog in een goede positie terecht kunnen komen met vooral een heleboel rimsafe. Hier tegenover moet OF/FvD ook nog grote aanpassingen door voeren om klaar te liggen voor een eindstrijd. Kansen genoeg dus.

Verder wel cute je sneer naar mij op het laatst. Niet dat het mij iets boeit of ik wel of niet presteer op TW, maar als we daar nou toch naar gaan kijken sta ik tenminste bekend als een speler die niet bij de eerste tegenslag op delete gaat :tongue:


Ben zelf niet eens actief als speler aangezien ik daar geen tijd voor heb (op geen enkele wereld), wel probeerde ik een beetje een stam met beperkte ervaring in goed bannen te leiden zodat er toch een beetje tegenstand zou zijn. Echter wordt dit gecounterd door alle recente Tribalhugs praktijken; wat de laatste werelden constant terug lijkt te komen.

Het ding is gewoon als je ontkent dat 90% van de kwaliteit op de wereld niet in jullie kamp zit je wel door een heel erg roze bril kijkt ;)
Eens simpel de leden vergelijken kan iedereen toch? :redface:
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1.283
wel probeerde ik een beetje een stam met beperkte ervaring in goed bannen te leiden zodat er toch een beetje tegenstand zou zijn.

Bedoel je met “tegenstand” op grijs gaan bij de eerste minimale tegenslag?

Steek jullie schouders er eens onder en laat de wereld zien waar jullie toe in staat zijn of allerminst waar jullie naartoe willen groeien.
 
Bovenaan