Grepolis

DeletedUser34985

Guest
ik wil het zeer een keer proberen. saaier dan the west kan het bijna niet zijn ^^ het ziet tenminste heel interessant uit vind ik.

mee eens the west was super saai ik ga dit ook zeker proberen:D
 

DeletedUser

Guest
Idd, ik kijk er al zo naar uit ^^
Ik heb wel bijna geen tijd genoeg voor TW, maar toch wil ik het spelen :D
 

DeletedUser

Guest
We wachten geduldig erop.
Als iemand merkt dat het online is meteen doorgeven.
Tip. Gebruik die site als startpagina ;)
 

DeletedUser

Guest
of zet het tussen je bladwijzers, dat is ook erg makelijk...
want mijn startpagina is google al;)
en dat is veel makelijker:p
 

DeletedUser

Guest
Ach,

Gaan jullie het allemaal maar lekker spelen, ik wacht rustig af tot de eerste reacties binnen zijn. Dan wacht ik nog ongeveer een jaar en dan weet ik of het leuk is. Als het dan leuk is, dan doe ik ook mee.
 

DeletedUser

Guest
Ach,

Gaan jullie het allemaal maar lekker spelen, ik wacht rustig af tot de eerste reacties binnen zijn. Dan wacht ik nog ongeveer een jaar en dan weet ik of het leuk is. Als het dan leuk is, dan doe ik ook mee.

Of je test het gewoon zelf al als het uit is.
Anders heb je na een jaar dat iedereen al weet hoe het spel werkt en dat je daar dus eigenlijk een noob bent vergeleken met de anderen. Dat is ook zonde :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Dam kgaa spelen iedereen die tw speelt heeft een groot voordeel ^^ wordt grappig dan :p we gonna pwn then ik ga dan weer als bormsie :)
 

DeletedUser

Guest
de site is al wel geopend, maar er staat alleen: COMING SOON. dus waarschijnlijk ergens midden september zal de beta versie starten.

maar dat zegt niet dat er gelijk daarna een nederlandse versie zal komen, want zoek maar eens iemand die dat als taak op zich wil nemen, om daar hoofdmod te zijn. misschien duckje wel:p

maar goed we wachten af ben op dit moment zeer benieuwd wat het wordt, en het is altijd een verrassing hoe ze je premium dingen zullen aansmeren:p waarschijnlijk niet zoals bij The west Gold nuggets of zoiets:p
 

DeletedUser13801

Guest
Duckje? Ik denk dat duckje al gaat janken bij de gedachten al. Wat denk jij als hij iedere keer al die irritante spelers aan zijn hoofd heeft. :D
 

DeletedUser

Guest
Dam kgaa spelen iedereen die tw speelt heeft een groot voordeel ^^ wordt grappig dan :p we gonna pwn then ik ga dan weer als bormsie :)
Laat ik voor eens en altijd dit de wereld uithelpen.. jij mag je niet profileren als BoRmSiE, daarvoor heb je je te weinig bewezen.
 

DeletedUser33734

Guest
:cool:voor mij maakt de taal niet zo veel uit ik heb google transmitter ofzo geinstaleert hij zet alles in t nederland ookal is het duits ofzo zo heb ik die "duitse" pagina van inno games ook kunnen lezen even translitten en in nl
 

DeletedUser37096

Guest
tot nu toe vind ik alle spellen geslaagd van inno dus het zal wel weer goed worden :] het ziet er leuk uit
 

DeletedUser37567

Guest
lijkt me age of mithology en tribalwars gecombineerd zie er al naar uit
 

DeletedUser

Guest
Waarom is the west saai dan?

ik sta er in de top 15

Is niet zo moeilijk als je constant commando's moet geven.
Het wachten maakt het zo saai en dat je maar 1 poppetje kunt hebben :rolleyes:

Weet er iemand hier wanneer de BETA online gaat van Grepolis?
 

DeletedUser

Guest
Is niet zo moeilijk als je constant commando's moet geven.
Het wachten maakt het zo saai en dat je maar 1 poppetje kunt hebben :rolleyes:

Weet er iemand hier wanneer de BETA online gaat van Grepolis?

Ik vind dta er niets mankeerd aan the-west, ik weet bijna zeker dat Grepolis ook een groot succes zal worden.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie Grepolis wel een mooi succes krijgen in de toekomst, het ziet er zeker niet slecht uit!
 
Bovenaan