Grepolis

DeletedUser26945

Guest
Wellicht zal het de bezoekers van de innogames website al opgevallen zijn dat er naast de ridder van tribal wars en de Indiaan van the west een derde figuur was bijgekomen (zie spoiler)

Verwacht was dus dat innogames aan het werken was aan een nieuwe game die zich zo te zien in de Grieks-Romeinse tijd zou afspelen.

En dat is nu dus officieel, innogames komt met een nieuwe browsergame, grepolis. Hij zal zich zoals verwacht afspelen in de oude Griekse tijd.In september start er een gamma testversie met een 1000tal spelers.

De site: http://www.grepolis.de/ maar daar is nu nog nouwelijks iets te zien.
En hier valt nog wat te lezen (wel in het Duits) http://www.innogames-blog.de/?p=24

Nog wat screenshots:

Benieuwd wat jullie ervan vinden;)
 

DeletedUser

Guest
ik wil het zeer een keer proberen. saaier dan the west kan het bijna niet zijn ^^ het ziet tenminste heel interessant uit vind ik.
 

DeletedUser

Guest
lijkt mij wel geinig, nu voor het eerst de eerlijkste start die ik heb meegemaakt. elke keer nieuwe wereld en spelers hebben dan bakken met ervaring uit andere werelden gehaald, dat werd een beetje saai :D
 

DeletedUser

Guest
die eilandjes zien er idd een beetje uit zoals Ikariam, verder weet ik er niet veel meer van, vond het niet echt interessant, onderzoeken duurden te lang :p
 

DeletedUser

Guest
ziet er leuk uit, maar ik denk dat het nog wel even duurt voordat het gaat starten en voordat er een nederlandse versie is
 

DeletedUser26945

Guest
inderdaad, nu staat hun site klaar voor de .de, andere zijn er blijkbaar nog niet. En begin september start een testversie, eer dat ze daar en deftig beeld van hebben en de bug's er grotendeels uitzijn zitten we al een tijd verder. Maar toch, het lijkt me zeker de moeite waard om het eens te proberen.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt wel een soort God Of War online in combinatie met Tribalwars.
Kan niet veel worden maar ik ga het binnenkort wel uitproberen, ik ben het met Kaneel eens : Saaier dan The West kan het niet zijn =D
 

DeletedUser17653

Guest
Het ziet er behoorlijk ingewikkeld uit. Maar ik zal het zeker en vast eens testen ;) Alhoewel ik The West achter 2 maand spelen beu was, wil ik het langer volhouden.
 

DeletedUser21510

Guest
ik wil het zeer een keer proberen. saaier dan the west kan het bijna niet zijn ^^ het ziet tenminste heel interessant uit vind ik.

+1

hopen dat het niet leuker is als TW, dan kan er nog iets gaan gebeuren hier ;)
 

DeletedUser

Guest
het ziet er uit als ikariam :p en dat slangen mens komt ook in age of the mythology voor:p
 
Bovenaan