GrepoCraft (True Minecraft)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63924

Guest
Banner%20GrepoCraft.png



Hallo Iedereen,

Vanaf vandaag 3 Oktober wil ik, Odypous, GrepoCraft officieel openen voor TribalWars! Ik wil iedereen van harte welkom heten op deze gezellige Minecraft Sever. Daarnaast wil ik een aantal mensen van te voren bedanken met het opzetten van deze server, zij hebben hiervoor een Moderator Rank verdiend op de server, toon dus respect voor ze:

- jasper512 (Voor het maken van de SPAWN)
- Joel (voor het maken van de eerste PVP map)

:speer: De server uit meerdere werelden. Er is een planning die hier binnenkort op komt te staan en die laat zien wat er die dag wordt aanbevolen. Het is niet verplicht, maar er zullen op andere werelden veel minder mensen zijn.

Planning:

Binnenkort.

:speer: Als je iets liever anders hebt aan de planning zet het dan hieronder in een reactie.

Hamachi

Om te kunnen joinen heb je nog steeds hamachi nodig. Maar hopelijk mag dat geen probleem zijn. Hier is een korte instructie hoe je het moet installeren (Als je als je al Hamachi had spring dan direct naar het * in de handleiding):



* De netwerken:

GrepoCraft15/5
GrepoCraft25/5
GrepoCraft33/5
GrepoCraft43/5

The%20Battle.png

Binnenkort wordt er een week gehouden met alleen maar bouw wedstrijden. Er zal een Toernooischema komen en de winnaar zal een VIP-Rank krijgen.

Planning.png


:speer: Een week loopt bij GrepoCraft van Zaterdag tot Vrijdag omdat dit handig uitkomt met het weekend. Vaak begint het al op vrijdag middag

06-10 / 12-10Normaal
13-10 / 19-10Normaal
20-10 / 26-10Mod Week! (Tekkit)
27-10 / 2-11Mod Week! (Tekkit)

Normaal

Dit is een normale week volgens de standaard planning.

Mod Week!

Dit is een, zoals de naam al zegt, een Modpack week. Er wordt een modpack geinstaleerd en je zult het dat dus ook moeten hebben geinstalleerd om mee te kunnen spelen. Er kan tot nu toe de keuze worden gemaakt uit de volgende packs:

- Tekkit
- Hack/Mine

:speer: Tenzij iemand een andere leuke vindt of zelf een goedwerkende combinatie weet te maken, blijft het bij deze twee.

Title%20The%20Dwarves.png


Zoals sommigen van jullie misschien al weten is The Dwarves voorlopig het hoofdproject van GrepoCraft. Het wordt daarom ook 3x per week gedaan. De map is gebaseerd op het boek De Dwergen van Markus Heitz. Als je nieuwsgierig bent en houdt van LotR stijl dan is deze serie zeker aan te raden. Het doel is om er een Adventure Role-Play map van te maken. Ik wil deze graag aan een 2 bekende Youtube Channels aanbieden of aan een bekend duo Channel zoals Yogscast. Er zal dus uiteindelijk iets ontstaan dat je kunt vergelijken met The Shadow of Israphel. Ik wens jullie allemaal veel succes met bouwen van mooie dingen!
:speer:Tips op Youtube voor Inspiratie

- FyreUK
- The Yogscast
- The Voxelbox
Plugins.png

Als je je afvraagt welke plugins GrepoCraft gebruikt, dan is hier de lijst:

-AntiCheat
-jCommands
-MultiVerse 2.4
-NullTerrain
-PermissionsEx
-SimpleAutoAnnouncer
-VoxelSniper 5
-VoxelUpdate
-WorldEdit

(OUD)

Als er iemand is die goed is in Java (en misschien ook in Bukkit-pluginsschrijven) en dat ook graag vrijwillig een keer doet, dan krijg ik graag een berichtje van die persoon :p


Ranks

Guest:

  • Toegang tot Creative Wereld 'Nurael' (Kan niet bouwen)
  • Toegang tot SPAWN

Builder-Angel/Demon

  • Toegang tot alle werelden (Via portalen)
  • Kan in bijna alle werelden bouwen
  • Kan Home instellen
  • Kan een toolkit gebruiken (alleen in RPG en Survival)

VIP-Angel/Demon

  • Toegang tot alle werelden
  • Is LightSniper (VoxelSniper Plugin)
  • Kan TNT en Lava plaatsen
  • Wordt vaak uitgenodigd om mee te helpen met dingen voor GrepoCraft
  • Kan alles van een Builder

Mod-Angel/Demon

  • Teleporteer naar andere spelers zonder '/tpa' (Gewoon '/tp')
  • Kan Creative krijgen in de SPAWN
  • Is een baas van de server, dit houdt in:
  • Kan /kill [speler] doen
  • Kan inventaris van andere spelers bekijken
  • Kan spullen SPAWNEN
  • Is SNIPER (VoxelSniper Plugin)
  • Kan WorldEdit Gebruiken
  • En veel Meer!!!

Admin-Balance

  • KAN ALLES!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Persoonlijk lijkt het me een goed idee om ook daadwerkelijk een topic te sluiten als je met veel bombarie aankondigt een topic te sluiten
 

DeletedUser56218

Guest
Dit soort evenementen hebben individueel toestemming nodig van het Community Management om ook effectief uitgevoerd te worden, zoals hier gebeurd is. Zo ver ik weet is die voor dit event niet gegeven, en gaat dit topic op slot.

Contacteer aub even Duckje en Ramoth wanneer je toelating wenst voor je toernooi.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan