Grego: het zwarte blad uit het grote Dei sprookjesboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61903

Guest
Helaas , achja dan hoef je geen spijt te hebben dat je weg bent gegaan ...
 

DeletedUser

Guest
oela, das lang gelede :)
ik wil gewoon effe zegge dat je de kleur van robbie 59 mss best een beetje veranderd, ik zie het nogal moeilijk.

en jep, dei en grego gaat nooit goekomen zeker, al probeer ik wel tegen iedereen vriendelijk te doen.
 

DeletedUser

Guest
oela, das lang gelede :)
ik wil gewoon effe zegge dat je de kleur van robbie 59 mss best een beetje veranderd, ik zie het nogal moeilijk.

en jep, dei en grego gaat nooit goekomen zeker, al probeer ik wel tegen iedereen vriendelijk te doen.

ik ben meestal vrij vriendelijk hoor :eek:
 

DeletedUser36068

Guest
Deze wereld zal nooit veranderen eh? :eek:

Gewoon allen op barbaar gaan, is alles opgelost :D
 
Reactiescore
786
Bitches Please :eek:

We sluiten af met een gedicht
Jeroen het is je plicht
Dit geklaag moet hier stoppen
Kom nu maar op de proppen
Geef hier en daar een ban
En zet er een slotje op dan.
Het gedicht is nu gedaan.
En ook dit topic is nu van de baan!

Bump My Own Post :cool:
 

DeletedUser21830

Guest
Kennen jullie het spelletje Risk?
Wie durft het aan? Het spel heet Risk a Ban.

_________________
ps. deze post is topic-gerelateerd, wan ik vraag nogmaals om een slotje. Aan de andere kant is het wel een indirecte dubbelpost. Maar misschien ook niet, gezien het spelletje Risk a Ban. Of misschien juist weer wel, want de vraag is gesteld om een slotje. Mmmmn ik kom er niet uit. Wat zal de grote TLD beslissen? Of schittert ie door afwezigheid? Of is ie er wel, maar kijkt hoever wij durven gaan? Vragen, vragen tollen door mijn hoofd. Wie is de volgende :p?
 

DeletedUser

Guest
oela, das lang gelede :)
ik wil gewoon effe zegge dat je de kleur van robbie 59 mss best een beetje veranderd, ik zie het nogal moeilijk.

en jep, dei en grego gaat nooit goekomen zeker, al probeer ik wel tegen iedereen vriendelijk te doen.

En wie is uw dan....
 

DeletedUser64408

Guest
Zo vaak komt hij niet op het af.. en ik ook niet.Ik weet ook niet alle af namen.En sommige willen ze nog wel eens wijzigen..

tja de speler van gr4v heet jordyzzzz dus dacht misschien leg je die link wel :eek:
 

DeletedUser58575

Guest
Ik heb me zojuist kromgelachen om enkele posts hier, met name Wobkovitz.

Om de vraag te beantwoorden: Ja ik schitterde door afwezigheid.

Zoals algeheel geweten heb ik mijn ontslag als moderator al ingediend, en in de tijd die jullie moeten wachten tot mijn opvolger het komt overnemen, vrees ik dat jullie het met een uiterst inactieve mod moeten doen. Niet dat ik denk dat jullie dat nu zo vreselijk erg vinden :p

Slotje in ieder geval:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan