[Stam] Great Winter - Ice [400PP]

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een nieuw stamplaatje, voor de stam met de naam Great Winter, en als tag Ice. Ik ben op zoek naar het volgende, alvast bedankt!

1. De tekst: De tag, de naam, beiden. Alles mag! Elk plaatje wordt "beter" van iets anders, keuze aan de designer.
2. Kleurencombinatie(s): vanwege het thema ben ik op zoek naar een combinatie van blauw en rood. Het blauwe, als in barre, winterse kleuren. Rood vanwege de situatie en mijn eigen Algemeen Forum account.
3. Thema:
In principe moet het plaatje uiteraard barre winterse omstandigheden laten zien. Ik ben niet specifiek naar iets op zoek, het thema mag ook zelf ingevuld worden als je denkt dat je een vette stock gevonden hebt. Je kunt bijvoorbeeld zoeken naar winterse slagveld als thema, zoiets als bijvoorbeeld dit plaatje. Bij een stock graag uiteraard wel gaan voor een HQ stock. Het zou mooi zijn als een man met de USSR vlag ergens erin terugkomt, maar ik kan me voorstellen dat dat soms moeilijk is, en soms ook moeilijk erin te editen is. Zoals ik al zei: andere thema's mogen ook, ik ben gewoon op zoek naar hét plaatje waarvan ik denk: dat is 'm.
4. Plaatje(s) om te gebruiken:
Zie boven, ik denk genoeg info gegeven!
5. Deadline:
Geen.
6. Prijs/gift: 4
00 PP.

Ik denk dat het thema moeilijk is, vandaar ook deze hoge gift. Ik ben wel echt op zoek naar een plaatje dat voor een langere tijd, en niet slechts één wereld meegaat. Ik behoud me daarom ook het recht om geen plaatje te kiezen.

Ik hoop dat mensen het wel een leuke uitdaging vinden, en ik hoop dat er wat uitkomt. Mocht er niks uitkomen, probeer ik iets in de toekomst met een andere stamnaam. Alvast bedankt nogmaals, moge het wat leuks worden!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
5.595
Niet te geloven dit
 
Reactiescore
2.433
rip u vrouwke
 
Reactiescore
1.918
veel succes met je examen morgen zidane
 
Reactiescore
2.368
Ik kijk later deze week voor iets.
 
Reactiescore
464
hymIp5t.png


Iets aangepast:
DlX3Wlz.png
 
Reactiescore
5.595
Hard
 
Reactiescore
5.595
Namens conceived by communism een nieuwe voorbeeldstock gevonden:

D00F371A-44BA-423E-8739-4D36AABA404B.jpeg
 
Reactiescore
973
Toch al 2 plaatjes die de zware winterse omstandigheden weergeven, in tegenstelling tot de eerste 2 plaatjes van tanks met flinke verwarming van binnen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
moet ik alweer een stam leiden met jou jordi?

pfff ok
 
Reactiescore
973
Met Rob als leider zijn barre winteromstandigheden dus wel echt relevant dan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bovenaan