Gratis gs techniek

Reactiescore
30
Misschien maak ik een denkfout, maar waar het om gaat is dat spelers die veel PP spenden aan het kopen van GS op een gegeven moment de enigen zijn die PP bijkopen. De overige spelers zien hun PP-''stack'' gestaag groeien door het verkopen van GS aan deze spelers. Wat je krijgt is dat er meer PP gekocht wordt dan dat er ''op gaat'' naar Innogames, zoals dat met gewoon PA en FA gaat. De hoeveelheid PP in omloop neemt daardoor toe, en wordt dus steeds minder een gewild betaalmiddel. Op deze manier daalt de waarde van één premiumpunt steeds verder.
 
Reactiescore
1.145
d175483139.jpg
:rolleyes2::rolleyes2::Embarrassment:
 

DeletedUser44415

Guest
Ik bood me aan als moraalbreker op W38, tussendoor verkocht ik overbodige grondstoffen & gaf ik pa aan de moraalheer... Zo kan spelers het tactisch ook uitvoeren voor gratis pa te verkrijgen :p.
 

DeletedUser

Guest
Ik bood me aan als moraalbreker op W38, tussendoor verkocht ik overbodige grondstoffen & gaf ik pa aan de moraalheer... Zo kan spelers het tactisch ook uitvoeren voor gratis pa te verkrijgen :p.

Wauw, zo mag je ook wel mijn MB worden hoor^^ :D
 

DeletedUser73678

Guest
Misschien maak ik een denkfout, maar waar het om gaat is dat spelers die veel PP spenden aan het kopen van GS op een gegeven moment de enigen zijn die PP bijkopen. De overige spelers zien hun PP-''stack'' gestaag groeien door het verkopen van GS aan deze spelers. Wat je krijgt is dat er meer PP gekocht wordt dan dat er ''op gaat'' naar Innogames, zoals dat met gewoon PA en FA gaat. De hoeveelheid PP in omloop neemt daardoor toe, en wordt dus steeds minder een gewild betaalmiddel. Op deze manier daalt de waarde van één premiumpunt steeds verder.

Inflatie:p

Desondanks toch een nuttige tip van de topicstarter. Altijd mensen die hier wat aan hebben ;)
 

DeletedUser53131

Guest
ik had iets soortgelijks idd al weekje terug gepost inverband met reduceren. maar het kan idd op alle gebouwen gebruikt worden zodra ze wat hoge lvls zijn
 

DeletedUser51839

Guest
Zucht ... men kan als men echt zin heeft ook in begin gs kopen voor grote aantalen aan 1pp via derde op account.
Dan na paar keer zet je 1 gs tegenover al die pp die je had gegeven je hebt al je pp terug.
Nu zelf doe ik daar niet aan mee maar hoop dat tw hier kan op controleren. Voor het spel een beetje eerlijk te houden.
 

DeletedUser53131

Guest
er zou gewoon een regeling op moeten zitten, bijvoorbeeld je kan maar max x aantal PP per acc uitgeven, dus buiten de normale PP functies dat je nog maar 500PP max kan verhandelen per maand. Dan krijgen de grondstofkopers wel een voorsprong maar belange zo groot niet
 
Reactiescore
372
Zucht ... men kan als men echt zin heeft ook in begin gs kopen voor grote aantalen aan 1pp via derde op account.
Dan na paar keer zet je 1 gs tegenover al die pp die je had gegeven je hebt al je pp terug.
Nu zelf doe ik daar niet aan mee maar hoop dat tw hier kan op controleren. Voor het spel een beetje eerlijk te houden.

Dit bedoel je? Volgens mij valt dat helemaal niet op bij de mods. Tenminste, niet als je de premium punten via een omweggetje weer overzet. Normaal krijgen de mods een melding als er iets niet klopt, maar ik denk niet dat zoiets door het systeem eruit gehaald kan worden
 

DeletedUser

Guest
als je nadenkt zijn er echt nog wel meer manieren om aan die pp te komen.
ik ga het alleen niet vertellen , als je het niet weet denk dan maar goed na ikzelf heb er 1000 pp bespaart
 
Bovenaan