Gratis edels?

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Als je een dorp veroverd, krijg je de troepen die er op dat moment geproduceert worden.
Stel dat in een dorp dat je veroverd een edelman word geproduceert, die nog 1 uur duurt, en jij veroverd het, gaat die edel dan dood, of krijg jij hem dan gratis?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ah jammer
Wel oneerlijk in tegenstelling tot de andere troepen :(
 

DeletedUser

Guest
al eerder gesteld (by me) aardige discussie over gehad. heb het uitgetest en je krijgt idd de edel niet.
je hebt ernamleijk pakketjes of goudmunten voor geslagen ;)
 

DeletedUser25181

Guest
al eerder gesteld (by me) aardige discussie over gehad. heb het uitgetest en je krijgt idd de edel niet.
je hebt ernamleijk pakketjes of goudmunten voor geslagen ;)

dus bv. als ik voldoende goudmunten heb geslagen en je hebt er dus nog die je kan maken word alsnog die edelbouw afgebroken?
 

DeletedUser57892

Guest
Als je een dorp veroverd, krijg je de troepen die er op dat moment geproduceert worden.
Stel dat in een dorp dat je veroverd een edelman word geproduceert, die nog 1 uur duurt, en jij veroverd het, gaat die edel dan dood, of krijg jij hem dan gratis?

Mwa is toch onlogisch als er een moraalbreker / vriend bv in 20 dorpen 8 edels produceert en je edelt al die dorpen krijg je ineens overloaded veel edels xD Als je de connecties enz hebt kan je hiermee keihard boosten.
 

DeletedUser25181

Guest
Mwa is toch onlogisch als er een moraalbreker / vriend bv in 20 dorpen 8 edels produceert en je edelt al die dorpen krijg je ineens overloaded veel edels xD Als je de connecties enz hebt kan je hiermee keihard boosten.

maar wat als je de munten of de pakketjes al gemaakt hebt?
heb dit nog nooit voorgehad dus is eigenlijk wel intressant om weten :D
 

DeletedUser

Guest
maar wat als je de munten of de pakketjes al gemaakt hebt?
heb dit nog nooit voorgehad dus is eigenlijk wel intressant om weten :D

al geprobeerd werkt niet, dan zou tw met een heel script moeten gaan werken die alles goed van elkaar aftelt enzo en optrekt en wat dan ook.
 
Bovenaan