Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
stamgenootje, deel 1

Salah-Ed-Din op 22.01. om 10:21 uur
[player]KoshalemA[/player],

Is alleen in jullie stam gekomen voor bescherming, ik ben niet zo verheugd met het feit dat uw stam hem heeft toegelaten. Ik zou graag zien dat hij gekickt wordt en in een bb veranderdt.

Groet,
[player]Salah-Ed-Din[/player]
heeser van [coord]584|237[/coord]

Salah-Ed-Din op 22.01. om 19:53 uur
ik wil graag dat jij doet wat ik jou opdraag.

wernex vandaag om 10:27 uur
Mag ik zeggen dat ik je wel wat ongeduldig vind??

wernex vandaag om 10:28 uur
En wat wou je doen??

Ik ben heel erg pro in dit spel...

Salah-Ed-Din vandaag om 11:33 uur
jij :')

wernex vandaag om 13:23 uur
ja, ik weet dat het niet lijkt.

ik had 5 dorpen, 23.000 punten...

check maar op:
www.google.nl
zoeken: twstats.nl
klik de bovenste aan.
selecteer wereld 9.

klik op Archive
en dan:
wernex

en dan bij:
meeste dorpen,


en

meeste punten...

Salah-Ed-Din vandaag om 13:27 uur
5 dorpen!!!!
23.000 punten!!!
Pro!!!
(wat ben jij noob -.-)

wernex vandaag om 13:28 uur
Hey,
punten zeggen niks over pro,
en welke ervaring heb jij??

wernex vandaag om 13:29 uur
Ik check het gwn,
dus laat jou wereldje maar zien

Salah-Ed-Din vandaag om 13:31 uur
:')

wernex vandaag om 13:31 uur
Nou???

Niks dus.

Salah-Ed-Din vandaag om 13:34 uur
nee hoor 5 dorpen zijn me teveel
Noob
Noob
Noob
Noob
NNNNOOOOOBBBB

(Kick die gozer nu maar)

wernex vandaag om 13:37 uur
hmm...

Wereld 12, 3.000

Nog BETER!!
139 op wereld 13!!!

350 op w14

he he, een goede, 32.000, 4 dorpen op W16

W18: 78, nog beter!

zo zo.

das 1tje meer.

Mijn broer had: 50.000
neef: 300.000
andere neef: 1.000.000

T zit in de familie.

Salah-Ed-Din vandaag om 13:40 uur
Echt, ik speelde onder andere namen, king srthur de grote etc.
T zit in de familie gozer.....

wernex vandaag om 13:40 uur
geef voorbeelden van familieleden dan.

wernex vandaag om 13:40 uur
dan is het pas echt familie.

Salah-Ed-Din vandaag om 13:42 uur
Je bent pas echt familie als je noob bent en je familieleden minder noob...

wernex vandaag om 13:43 uur
Ow jah.

Wereld 18.
Ik heb een speler overwonnen van...
ehm...

110.000 punten overleefd, hij wou me edelen.
En dat noem ik wel pro ja.

wernex vandaag om 13:43 uur
Dus jij noemt jezelf noob???

wernex vandaag om 13:43 uur
want het zit toch in de familie???

wernex vandaag om 13:44 uur
NOOB!!!

Ik ben echt wel slim hoor.
Vertrouw me maar.
Ik ben samen met mijn andere andere neef de beste
samenwerking ooit.

No way dat je ons zomaar vernietigd.

Salah-Ed-Din vandaag om 13:45 uur
...
Ik wil jllie niet vernietigen ik wil dat jij die gozer kikct...

wernex vandaag om 13:47 uur
En hem vernietigen, want je wilt dat hij BB wordt,
en dan is ie dood/vernietigd.

Maar 1 van ons, is ons allen.

wernex vandaag om 13:47 uur
Dus alweer:

NOOB!!!

Salah-Ed-Din vandaag om 13:50 uur
omg,
Wat is dodgen, backtimen, snipen, sitten pm me back als je we:
NOOB
 

DeletedUser

Guest
stamgenootje, deel 2 te lange tekst :D

wernex vandaag om 13:58 uur
Hier heb je het, en nog meer, om te bewijzen dat ik dit
spel gewoon snap:

- Backstabben

Backstabben is letterlijk vertaalt iemand van achter in de rug steken. En het komt er dus op neer om je tegenstander plotseling te verrassen. Deze tactiek kun je gebruiken als je door hebt dat er een edeltreintje aankomt in een van je dorpen. Als je dat weet dan kun je je eigen ondersteuning 1 seconde voor de laatste edel van de tegenstander timen. Op die manier denkt de tegenstander dat hij het dorp gaat overnemen alleen dan lukt de laatste edel niet… Maar deze tactiek kan alleen uitgevoerd worden in dorpen met volledige toestemming.


- Backtimen

Backtimen is een dorp tijdelijk opofferen om de tegenstander grote verliezen toe te brengen. Dat doe je zo:
Als je weet dat een dorp van je geedelt gaat worden dan haal je de troepen uit dat dorp weg.
Als de troepen dan weg zijn dan laat je drie edels in je eigen dorp aankomen. Dan wordt de toestemming met ongeveer 75% afgenomen. (en als je heel ongelukkig bent met 100%)
Na deze drie aanvallen zet je de troepen terug in het dorp.
Vervolgens komen de aanvallen binnen. Eerst de clears die je troepen slopen…
Dan komt de eerste edel binnen die als het goed is het dorp edelt.
Van de 4 edels uit een edeltreintje zijn bij de eerste drie meestal offensieve troepen meesgestuurt. Dus als de eerste of de tweede edel het dorp overneemt dan komen de 2 en/of derde edel aan bij een dorp wat verdedigd word met offensieve troepen…
Aangezien offensieve eenheden niet goed kunnen verdedigen zullen deze troepen makkelijk vernietigd worden. En zal het dorp eventueel overgeedelt worden.
Als de laatste edel met defensieve troepen aankomt dan moeten deze defensieve eenheden aanvallend vechten tegen de offensieve verdedigers.
Op deze manier zullen er aan beide kant veel verliezen leiden.
Dan blijft het dorp zwak achter in de handen van de vijand en zo zal jij het makkelijk met 1 edel terug kunnen edelen. En zo houd jij je dorp en breng je je tegenstander veel verliezen toe.


- Clearen

Clearen is het ontruimen van een dorp. Een clear zelf is een aanval die het dorp zal ontruimen.


- Dodgen

Dodgen is het ontlopen van een aanval. Om te dodgen moet je je troepen tijdelijk buiten het dorp hebben als er een aanvals binnen komt. Ze mogen ook reizen, ze hoeven niet in een ander dorp te staan. Maar kijk wel uit. Als je een clear dodged waar rammen in zitten ben je je muur kwijt. En je moet ook niet edels gaan dodgen. 1 kan opzich wel maar niet 4…


- Faken

Faken is de kunst van het gek maken van de tegenstander. Je stuurt aanvallen die bestaan uit slechts een paar eenheden. In bijna elke fake zit een ram. Er zijn mensen die clearen zonder rammen… (niet slim) Die mensen sturen geen rammen mee wanneer je een clear faked. Voor alle andere mensen bevat iedere fake een ram. Het doel van faken is om te zorgen dat je de ondersteuning van de speler naar dan dorp laat toegaan. In de tussentijd kan je een ander dorp edelen omdat daar dan minder verdediging is…


- Farmen

Met grote of kleine hordes troepen dorpjes plunderen en de grondstoffen gebruiken om je eigen dorp sneller te laten groeien. Het principe is dat je met precies genoeg troepen alle grondstoffen uit de barbarendorpen haalt. Het allerbelangrijkste is dat je meer winst uit je farm haalt dan er aan grondstoffen verspilt raakt door gesneuvelde troepen. Ook kun je spelers farmen hier geldt het bovenstaande helemaal. Maar je moet wel uitkijken dat de speler niet steeds je troepen dodged en dan dus intussen een goede defence opbouwd en daarna ineens je farms te pletter laat lopen.


- Scatteren

Scatteren is een speciale techniek die gebuik maakt van vele dingen. Daarom is deze techniek ook een techniek voor alleen ervaren spelers. Je voert deze techniek altijd uit met meerdere mensen. Je neemt een tegenstander met minimaal tien goed uitgebouwde dorpen. En vervolgens ga je met 2 of meer spelers gedurende een bepaalde tijd gewoon aanvallen uitvoeren. Op ieder dorp ongeveer evenveel. Dus je stuurt fakes, scouts, edels, clears gewoon op de tegenstander. Vooral veel fakes. Als de tegenstander dan inlogt ziet hij ineens dat er bijvoorbeeld 74 aanvallen binnen komen op 15 dorpen. Dan is het voor hem moeilijk te zien waar edels komen en waar fakes... Zo kun je de tegenstander gek maken en kan deze niet optimaal verdedigen. Zo kun jij makkelijker dorpen veroveren.


- Taggen

Taggen, als je inlogt en je ziet een aanval, dan kun je taggen. Als je tagt dan kijk je naar de afstand en de reistijd. Dan kun je berekenen welke eenheden er in de aanval is door middel van je kennis over de loopsnelheid van eenheden.


- Timen

Timen is het zodanig coördineren van aanvallen waardoor je het de tegenstander nog moeilijker maakt. Om te timen zorg je dat je 4 edels hebt. En eventueel enkele clear troepen, offensieve troepen. Ga naar het dorp dat je wil edelen. Dan komt het belangrijkste houdt SHIFT ingedrukt en druk 4 keer op Troepen sturen, 5 keer als je een clear aanval er bij wil sturen. Als dat goed is gegaan zul je 4 schermen hebben waar je je troepen kunt sturen om te aanvallen. Selecteer de troepen die je wilt sturen en druk op Aanvallen ( nog niet verder klikken dan, voordat je dat bij ze allemaal hebt gedaan). Vervolgens krijg je het scherm te zien waar je definitief je troepen weg stuurt met OK. Zorgen dat je de 4 schermen langs elkaar hebt staan zodat je in 1 - 2 seconden de aanvallen kunt sturen.
LET OP ! . Zorg wel dat je de clear aanval als eerste hebt staan !
Bij je verzamelplaats zal het er dan zo ongeveer uitzien:
0:50:33 Clear
0:50:34 Edel
0:50:34 Edel
0:50:35 Edel
0:50:35 Edel

- Internen

Internen is het binnen de stam overnemen van spelers die te laag zijn of stoppen. Als je spelers intern dan neem je de dorpen gewoon over zonder ze te hoeven clearen aangezien de speler meestal zijn troepen voor je weghaalt als deze geïnternt word.

- Sitten


Sitten is het vakantie vervangen van een andere speler.



En ik geef toe:
ik weet niet wat snipen is, maar ik denk dat jij hier ook
wat van kan leren...

OF NIET?
NOOBIE

wernex vandaag om 15:21 uur
Nog argumenten???

En ow ja.

Moet je weer je maatje erbij halen?
Ik ben niet bang, ook al had ie 9mil.

Hier ben ik hem het dubbele, op w9 speel ik al 2 jaar
niet meer.

Salah-Ed-Din vandaag om 15:26 uur
welk maatjhe, ik hoef niet betekenis van woorden uit tribalwars te halen wat letterlijk in het handboek van tribalwars staat, gozer pas het dan tenminste aan.

Noobs rule :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Damm, echt het slechtste gesprek die ik ooit heb gezien....


Weet je wat?
Ik ben pro omdat mijn neef pro is, en mijn andere neef is nog meer pro, dus daarom ben ik ook pro! ^^
Ghehe xD

Had 4 dorpjes op W19:rolleyes:

N00b


Ik vond het wel lachen ;)
Vooral het eerste deel

"Ik ben pro, ik heb ooit 23.000 punten gehaald!" :D

Die stamgenoot van je is ook een stuk verdriet.
 

DeletedUser

Guest
Damm, echt het slechtste gesprek die ik ooit heb gezien....


Weet je wat?
Ik ben pro omdat mijn neef pro is, en mijn andere neef is nog meer pro, dus daarom ben ik ook pro! ^^
Ghehe xD

Had 4 dorpjes op W19:rolleyes:

N00b



Die stamgenoot van je is ook om te huilen.....

Dat hebben ze inderdaad de hele tijd tegen elkaar gezegd :D
En ik ben die stam gejoind om een beetje te lachen, niet om er ver mee te komen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb er nog een "iets" betere liggen :D:D:D

aq123 vandaag om 09:45 uur
stop eens met aanvallen van mn stad blijft niks meer over

Rens. vandaag om 09:46 uur
tip: begin overniuew, dan heb je nergens meer last van ;)

aq123 vandaag om 09:48 uur
heb ik al gedaan
in een andere wereld

aq123 vandaag om 09:48 uur
valt gij iedereen zo lastig

Rens. vandaag om 09:49 uur
dan kun je hier ook nog op account wissen drukken, dan kun je nog wel in de andere wereld doorspelen en word je dorp hier barbaar, die groeit dan zonder er iets voor hoeven te doen ;)

Rens. vandaag om 09:49 uur
En tuurlijk val ik iedereen lastig, moet tog wat te doen hebben in m'n tw tijd :)

aq123 vandaag om 09:51 uur
speel je dan aleen op tw nooit op iets anders call of duty misschien?

aq123 vandaag om 09:52 uur
van dat barbaar dorp he kun je dan op je acount nee toch

Rens. vandaag om 09:52 uur
Jonguh, ik houd ervan om noobs te pesten :)

aq123 vandaag om 09:53 uur
waarom

Rens. vandaag om 09:53 uur
Dan krijg je leuke Pm's van die noobs terug.

aq123 vandaag om 09:54 uur
wat bedoel je pm's?grondstoffen

Rens. vandaag om 09:56 uur
Bent ge noob ofzo?
:D
 

DeletedUser

Guest
jordjuhh vandaag om 20:54 uur
Beste.

Ik zag dat jij al een aardig grote speler bent voor dit stadia van het spel. Ik heb geen zin om erover heen te praten, dus zal maar direct met de deur in huis vallen. Als jij zo door gaat, dan zou je wel eens een wereldtopper kunnen worden met een gigantisch account. Vroeg of laat is het dan handig als je een CO aanneemt op je account, zodat het minder wrk kost, de gedachtes met zijn tweeën kunnen worden uitgewisseld enz...

Bij deze wil ik mij dus hiervoor aanbieden.

Wat voel jij voor dit voorstel? Is er iets waardoor ik je kan overtuigen?

Jord

anoli vandaag om 20:55 uur
anoli is er vanavond niet.

Groeten van zijn co :)


xD
 
Bovenaan