Grappige IGM's

DeletedUser57892

Guest
john15 aug 18,2012 13:06
ik wort door iemand in de 5 mil aangevallen in dorp 1 binnen 75 uur heb ik os nodig kan jij alsjeblieft even tijdelijk wat stuuren

Wereld bestaat bijna 2 jaar en still it does excist :eek:
 

DeletedUser57892

Guest
ik ben geen noob aug 18,2012 13:52
geachte ezel,

ik vind jou een homo, je pa een stinksmurf en je ma alberto stegeman je broer robert m en je zusje salam kadhafi.

ik hoop dat ik je nu genoeg informatie heb gegeven over je familie ik zou het nu zeer op prijs stellen als je mij je gebruiksnaam en je wachtwoord geeft want dan ga ik je hacken.

Met Aids Piemel Groet,

[player]ik ben geen noob[/player]

@

King of the Village aug 12,2012 15:01
jij heet jeroen ik heet jeroen
ik hoop maar niet dat je verachtelijk op mij neer kijk

Insane In The Membrane aug 12,2012 20:26
Alle jeroen zijn bazen no worries

King of the Village aug 13,2012 09:04
helemaal gelijk

King of the Village aug 13,2012 09:06
King of the Jeroen en Insane in the Jeroen
maarre wat btekent het eigenlijk

King of the Village aug 17,2012 18:55
ik ben vandaag jarig jeroen is 11 jippie

Insane In The Membrane aug 17,2012 19:54
11 zo jong :eek:

King of the Village aug 18,2012 13:28
hoezo

Insane In The Membrane aug 18,2012 13:58
ik ben 18

King of the Village aug 18,2012 13:59
ja ok maar hoe onderhoud je al die 1388 dorpen

Insane In The Membrane aug 18,2012 13:59
Gewoon elke dag 4 uur tijd besteden.

King of the Village aug 18,2012 14:00
jemig maar werk je dan niet of zo

Insane In The Membrane aug 18,2012 14:00
Nee ik heb een ww uitkering

King of the Village aug 18,2012 14:01
o ik werk wel en verdien meer dan 40 euro in een morgen

Insane In The Membrane aug 18,2012 14:02
Ik verdien 50 euro in een gisteren

King of the Village aug 18,2012 14:03
o dan verdien je ook wel aardig ja
maarre kun je antwoord geven op mijn vriendsschapverzoek

Insane In The Membrane aug 18,2012 14:04
hoe doe je dat?

King of the Village aug 18,2012 14:06
hih de beste speler te wereld die dat niet weet
sorry maar dat vind ik grappig
nou onderaan je beeld scherm staat Forum - Hulp - Blog - Supportaanvraag - Vrienden - Spelers uitnodigen
daaruit kies je vrienden en dan sttaat er een vrienden lijst en vriendsschapverzoeken dan klik je of je ze aanneem of niet

Insane In The Membrane aug 18,2012 14:12
Ah dat wist ik niet thx


Pret met een flat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Er draait een server op mijn mooie computer, waar mensen gewoon voor betalen.
Heb ik met een paar vrienden opgezet voor schoolproject eens ^^
 

DeletedUser61134

Guest
Haha, nee geen minecraft >.> te eentonig :p
Maar ik ga niet adverteren ^^
 

DeletedUser

Guest
Hoe diplomaten soms kinderachtig kunnen zijn :p

boembastik 22.08.12 12:36
hey

ik wilde even kennismaken met the V.

ik ben BOEM van BWR.

het is mijn bedoeling om even te kijken hoe jullie in deze wereld staan. hebben jullie vijanden , bondgenoten enz. het is nogal moeilijk om deze gegevens uit jullie profielen op te maken . daarom deze vraag.

hopelijk kan ik van jou of eventueel een andere praatpaal wat info verzamelen.

tot snel

BOEM

-Turgon- 22.08.12 14:32
Goede middag [player]Boembastik[/player],

Aangenaam kennis te maken.

Diplomatieke pacten en andere stamzaken kun je beter zolang mogelijk binnen de stam houden en enkel uitspelen wanneer dit nodig is. Vanwaar de interesse?

Met vriendelijke groeten,
-Turgon-

boembastik 22.08.12 16:23
de zone tussen jullie front en ons front is zo goed als op gesoupeerd.
met andere woorden , er moet gepraat worden of de voor de hand liggende confrontaties kunnen niet uitblijven.

naar ik hoorde zeggen zijn jullie ook bondgenoten van out , de smurf en dergelijke stammen. het lijkt er sterk op dat heel de wereld tegen BWR tekeer gaat, wat we uiteraard alleen maar plezant vinden. maar daarom mijn directe vraag hoe het met jullie bg's gesteld is. indien ik van jou een bevestiging krijg dat jullie inderdaad ook tegen bwr zijn , weet ik genoeg en zal onze diplomatieke opdracht snel afgelopen zijn.

BOEM

-Turgon- 22.08.12 19:06
Met alle respect Mr Boem maar met van horen zeggen en de mededeling dat er gepraat moet worden sla je als diplomaat in ieder geval een modder figuur.

Ik zal je precies vertellen hoe het er hier voor staat uit pure irritatie.

Wij zijn onafhankelijk gebleven bij de strijd tussen de 2 blokken BWR en anti BWR. Er is nog geen keuze gemaakt en ik betwijfel of die keuze er wel gaat komen.

We hebben momenteel een eigen oorlog met Para. en deze loopt al tijden. Verder zijn we met verschillende [ally]*L*[/ally] spelers in contact en die helpen we af en toe een handje.

Als je jezelf iets beter had geinformeerd had je kunnen weten dat Para en wij in ieder geval geen koek en ei zijn.

Als jullie ons als vijand erbij plezant vinden dat lijkt verder praten mij echter niet nodig. Ik snap niet hoe je met zoon instelling uberhaupt een diplomatiek gesprek kunt beginnen. Zo van we hebben jullie helemaal niet nodig en jullie zijn onbelangrijk maar toch kom ik even met jullie kletsen...

boembastik 22.08.12 23:35
mr turgon

mijn excuses dat ik niet per direct een vlinderdas heb aangetrokken om met jou over TW te praten. mijn aktentasje was ik ook vergeten ( ;

bij deze ga ik niet uitweiden over uw capaciteiten als diplomaat. uw eerste 2 zinnen slaan werkelijk alles als je het over diplomatie hebt.

maar het lijkt me dat u niet zo positief in het leven staat. u bent zeer bekwaam om teksten in een negatief daglicht te interpreteren. de minachting tegenover jouw stam kan ik na het herlezen niet zien.

ik wed dat je hebt gestudeerd maar nooit je diploma hebt behaald. daarom ga je stiekem oorlogsspelletjes spelen en proberen de frustraties kwijt te raken door de grote meneer uit te hangen tegen kinderen van 10 tot 18 jaar, de hoofddoelgroep van TW. (( :

ik bedoel maar, lullen en elkaar een beetje afzeiken kan iedereen.
langs de andere kant kan ik je bericht zeker pruimen en zie ik ook wel de humor ervan in.

toch ben ik tevreden over de info die je me gegeven hebt .
ook ben ik van mening dat we best nog wat kunnen doorkletsen zonder elkaar in de haren te vliegen .

ik weet niets van jullie bedoelingen rond het einde van het spel en in dat opzicht, met het einde in zicht, wilde ik eens rondhoren wat andere stammen van plan zijn.

een welgemeende vriendelijk groet
BOEM

-Turgon- 23.08.12 12:15
Ik had van de "oh zo grote" nummer 1 wel wat meer professionaliteit verwacht en een betere benadering als het gaat om diplomatieke contacten. Als je niet van een aktetasje en een vlinder das houd had je beter een plekje in het BWR café uit kunnen zoeken.

Mijn capaciteiten als diplomaat zijn prima, dankjewel. Ik weet inmiddels wat ik moet doen als er weer zoon arrogante bal over de vloer komt van een mega stam die denkt dat hij ons wel even kan benaderen en wat informatie kan inwinnen zonder fatsoenlijk bericht en goede manieren. Even de diplomaat aan de andere kant onder tafel praten, zo komt je bericht over. Je bericht is uit de hoogte en met een nare bijsmaak.

Author zei:
naar ik hoorde zeggen zijn jullie ook bondgenoten van out , de smurf en dergelijke stammen. het lijkt er sterk op dat heel de wereld tegen BWR tekeer gaat, wat we uiteraard alleen maar plezant vinden. maar daarom mijn directe vraag hoe het met jullie bg's gesteld is. indien ik van jou een bevestiging krijg dat jullie inderdaad ook tegen bwr zijn , weet ik genoeg en zal onze diplomatieke opdracht snel afgelopen zijn.

Dit stuk daar doelde ik op. de smurf en dergelijke stammen alsof het het niet waard is om ze te benoemen. Vervolgens insinueer je dat de "hele wereld" waar wij dus ook onder vallen (voor het geval je dat nog niet gemerkt had) tegen jullie aanvalt en dat jullie daar vrolijk van worden. Ofterwijl het kan jullie eigenlijk geen ruk schelen wat wij en andere stammen doen en jullie hebben niet eens de moeite gedaan om even uit te vissen hoe het er aan deze kant van de wereld voor staat.

Het lijkt jou dat ik niet positief in het leven sta? grapjas :p Er zat in jou tweede bericht geen positief punt om te behandelen. Geen vriendelijk woord, geen vriendelijke vraag en enkel de mededeling dat jullie informatie willen hebben. Hoe kun je dan van mij verwachten dat ik vrolijk terug schrijf? Ik heb me afwachtend opgesteld en je de mogelijkheid gegeven je verhaal te doen maar het verhaal was gewoon belabberd.
Heb je ons iets aangeboden? Behalve dan het verkapte dreigement dat als we uitspreken tegen BWR te zijn dat jullie dan de diplomatiek meteen in de koffer stoppen?

Author zei:
indien ik van jou een bevestiging krijg dat jullie inderdaad ook tegen bwr zijn , weet ik genoeg en zal onze diplomatieke opdracht snel afgelopen zijn.

Hoe kan ik dit anders opvatten dan als een dreigement? Een constatering? das grappig.... want die constatering is zo vanzelfsprekend dat je hem niet had hoeven doen.

Misschien wat onvriendelijk om mee te beginnen niet? zeker als je de intentie hebt om een echt gesprek te starten.

Ik heb nog de leeftijd om te mogen studeren en ben nog bezig aan een opleiding. Stiekem doe ik niet aan, ik steek niks onder stoelen of banken. Ik hang de grote meneer uit wanneer dat nodig is maar veel vaker ben ik vriendelijke stamvader die niet te beroerd is om ergens mee te helpen of mee een lolletje te trappen. Onze stam bestaat niet voor niks al sinds ik hier met 195 punten ben begonnen.

Inderdaad elkaar afzeiken kan iedereen en het gebeurd genoeg maar de manier waarop jij dit gesprek inging vroeg gewoon om die manier van communiceren. Als je op deze manier blijft informeren kun je alle stammen afgaan maar weet je na een uitgebreide mededelingen ronde nogsteeds minder als ik.

Dit gesprek was voor mij in ieder geval verhelderend, je hoeft niet terug te mailen. Ik ben niet geinteresseerd in het vervolgen van dit gesprek met jou, mocht iemand anders uit [ally]BWR[/ally] het op een vriendelijkere manier en met een openhouding het nog eens willen proberen dan is die welkom voor een diplomatieke discussie.

Ik wens je verder nog een fijne dag en veel plezier met het rondmailen. Er zijn vast nog wel meer diplomaten waar je bij kunt proberen om ze in de zeik te nemen en onder de tafel te praten. Vergeet je aktetas dit keer niet en misschien is een emmer stront meenemen ook een idee.... Die heeft dan in ieder geval meer inhoud als de "diplomatieke" gesprekken die je wil voeren.

[player]-Turgon-[/player]
 
Bovenaan