Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
Hipdekip zou zeggen:
Ik kan teminste me ballen aanraken...wat dodza ni kan zeggen

waar slaat dat op?
En jij zegt dat?
Jij hebt zelf geen eens ballen man. Als je ze hebt laat het dan eens zien en laat eens wat tegen BP|CM zien, want wat ik tot nu toe van je zie is een paar mislukte forumreacties :)

xx, Nico.
 

DeletedUser

Guest
insainebr op 15.02. om 19:21 uur
Zeg ik zit net pizza te eten, Kan nu niet taggen.
Wil je effe 15 minuten wachten.

Dank je.

ellewietje op 15.02. om 19:22 uur
uhmm zal er over denken...

insainebr op 15.02. om 19:22 uur
Ik zal snel dooreten.

ellewietje op 15.02. om 19:23 uur
je doet het al aardig snel.. trouwens dit is niet omdat ik je haat maar ben eenmaal kort af..

insainebr op 15.02. om 19:24 uur
Begrijp ik. heb daar ook geen problemen mee.
Maar zo een teller op zien lopen tijdens het eten is geen prettige maaltijd. vandaar mijn verzoek.
 

DeletedUser

Guest
Is het kinderkwartiertje weer voorbij?
Dit topic heet "Grappige IGM's", niet "Mijn e-Penis is langer dan die van jou en dat moet ik bewijzen op het forum".

Danku.
 

DeletedUser19123

Guest
volgens mij allang dus ik vraag me af onder welke steen jij ineens gekropen komt :O
 

DeletedUser15138

Guest
Je leest wel eens van die vreemde dingen.
Deze dagen kreeg ik wat briljante reacties binnen van iemand, die het allemaal te veel wordt, zo te lezen.
Hij reageerde overigens pas, op het moment dat ik een vijftal aanvalletjes had ingezet.
Ik wist niet dat er op W6 nog van die grappenmakers waren. :rolleyes:

Discus op 04.08. om 16:25 uur
Wat is hier de bedoeling van?
Wat heb je in mijn cluster te zoeken?


romaantje vandaag om 13:28 uur
die aanvallen van mij waren al een paar dagen ik zet geen nieuwe meer maar jij wel, wil je oorlog ofzo?

Discus vandaag om 13:29 uur
Ja kom maar op.
Wat denk jij wel niet?
je geeft me geen antwoord.
ik stelde je een gewone vraag, wil je nog meer?

romaantje vandaag om 13:31 uur
volgens mij kun je niet lezen ofzo, IK ZEG ZIJN AANVALLEN VAN EEN PAAR DAGEN OUD!
Jij valt mij vandaag aan, ik wil geen oorlog ik ben aan het opbouwen en ik adviseer jou dat ook te doen er zijn grotere vijanden!

Discus vandaag om 13:33 uur
Jij hebt mij een te grote waffel, die zullen we eens een kopje kleiner maken. Verder heb ik niets met je domme schreeuwerige argumenten te maken.
Zorg dat je dorpen vol staan.
Profiteer van je moraal loser.

romaantje vandaag om 13:35 uur
hehe ik heb een echte leven LEVENLOZE hoerekind, al pak je al mijn dorpen ik verlies niets,
NIETSNUT

Ik ga ff mijn kinderen verzorgen, weetje echte leven!

Loser is iemand die boos word en ik niet dus JIJ!

Een kamikaze speler :)


romaantje vandaag om 13:41 uur
JE MOEDER ZAL ECHT TROTS OP JE ZIJN , WANT HIJ HEEFT ZOVEEL DORPEN O JEE WAT EEN MACHT, IN HET ECHT MAAK IK JOU ZO AF VRIEND STELT ECHT NIETS VOOR AL DIE AANVALEN.
IS NOG WEINIG DOE NOG MEER IK WIL ALLANG OPNIEUW BEGINNEN, TEVEEL WERK AL DIE DORPEN, HEHEHEHEHE
SUCCES TRIBAL WARS FAN, WIE WEET WORD JE OOIT BEROEMD HEHEHE MAAR NIET HEUS
 

DeletedUser15138

Guest
Wat voor kans zou ik willen maken dan?
Het gaat mij om de absurde krachttermen om het maar zachtjes uit te drukken, of vindt jij dat normaal taalgebruik in een spelletje?
 

DeletedUser

Guest
Nee, die kerel die is gewoon het spoor bijster, je hoort mij zeker niet het tegengestelde zeggen.

Echter vind ik jou opmerkingen als "kopje kleiner maken" redelijk kansloos jegens een spelers met 1 dorpje of iets in die richting (neem ik aan uit die pm), maar oke..
 

DeletedUser15138

Guest
O dat ja, daarmee doel ik puur op de punten.
Ik spreek in speltermen, hij duidelijk niet.

Dit was trouwens de titel van de nieuwe mededeling, als reactie op mijn eerste onbeantwoorde vraag.

niet meer aanvallen he pik

Best wel schokkend voor het andere geslacht.
Ik begon al aan mezelf te twijfelen. :D
 

DeletedUser

Guest
ik wil altijd wel ff komen checken of het gewoon nog allemaal is zoals je dacht dat het was
lol
 

DeletedUser

Guest
Wel leuk dat ik bij elke clinic speler dezelfde pm krijg:
"....... Heeft je geblokkeerd"

Ik ben heel aardig hoor! Miss iets te gezond/goed voor jullie soort. Maar een praatje is toch altijd goed?
 
Bovenaan