Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
maikelzz.

Met je 2mil punten die je gehaald hebt door ofwel interne of inactieve noobjes aan te vallen heb jij echt heel veel bewezen op deze wereld.

Jij hebt helemaal geen recht op spreken man, je loopt wat achter bona aan. Ik denk wel dat tove meer recht op spreken heeft dan jouw.

Hij heeft teminste iets bewezen op w6, jij hebt nx bewezen.
Alleen dat je zeer zielig bent.

Ik zal niet ontkennen dat hier een kern van waarheid in zit. Echter is dit een beetje 'de pot verwijt de ketel'-verhaal.

Jij loopt namelijk altijd maar wat achter Tove aan....
 

DeletedUser

Guest
Niet speciaal kipje,
Het is gewoon toevallig dat mijn menig meestal samenvalt met die van tove en dan uit ik die ook even.

Btw welkom terug onbanded? :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal niet ontkennen dat hier een kern van waarheid in zit. Echter is dit een beetje 'de pot verwijt de ketel'-verhaal.

Jij loopt namelijk altijd maar wat achter Tove aan....

kip:)

hij is Tove,

Hij is mijn enigste CO!:)
 

DeletedUser

Guest
Ja was al weer een paar dagen unbanned hoor :D
Ik vond alleen de onderwerpen niet zo interessant en ben een beetje moe van altijd dezelfde discussies te voeren.

En ik weet dat het jouw co is Tove, maar ik speel ook samen met mijn co op 1 account en wij zijn het ook niet altijd precies over alles eens...
 

DeletedUser

Guest
maikelzz.

Met je 2mil punten die je gehaald hebt door ofwel interne of inactieve noobjes aan te vallen heb jij echt heel veel bewezen op deze wereld.

Jij hebt helemaal geen recht op spreken man, je loopt wat achter bona aan. Ik denk wel dat tove meer recht op spreken heeft dan jouw.

Hij heeft teminste iets bewezen op w6, jij hebt nx bewezen.
Alleen dat je zeer zielig bent.

uhm menneke jij bent konte likker van tove

en volgens mijn speelt tove actief en uhm ik niet en hij speelt uhm al veel langer dus hoe je mondje gewoon kontelikker van tove ik spreek waneer ik wil hoor
 

DeletedUser

Guest
w6 is niet zoals het geweest was toen tbr er was dat was temmiste leuk kon je mee lachen en nivo was toen ook hoger
 

DeletedUser

Guest
maikelzz leer praten?!

En eum als jij inactief speelt wat zegt dat dan over jouw?
Ow ja noobie :D
 

DeletedUser

Guest
Ja was al weer een paar dagen unbanned hoor :D
Ik vond alleen de onderwerpen niet zo interessant en ben een beetje moe van altijd dezelfde discussies te voeren.

En ik weet dat het jouw co is Tove, maar ik speel ook samen met mijn co op 1 account en wij zijn het ook niet altijd precies over alles eens...

Wij wel:)
 

DeletedUser

Guest
als ik echt zo grote noob zou zijn zou ik nu niet overleven?

omdat de rest ook noob zal zijn zeker rond jou;)


QUOTE=hipdekip;1191908]Hmm. Ik betwijfel de oprechtheid hier van maar ik kan daar niet over oordelen.
Ik ben in ieder geval blij voor jullie. :)[/QUOTE]

jij twijfelt aan alles:) het is jou goed recht;)
 

DeletedUser

Guest
omdat de rest ook noob zal zijn zeker rond jou;)


QUOTE=hipdekip;1191908]Hmm. Ik betwijfel de oprechtheid hier van maar ik kan daar niet over oordelen.
Ik ben in ieder geval blij voor jullie. :)

jij twijfelt aan alles:) het is jou goed recht;)[/QUOTE]

Niet aan alles hoor. Ben zeker over mijn geaardheid. ;)
 

DeletedUser

Guest
als je zeker was, zou ik me hipdehaan hebben genoemt:)

Ja dat snap ik maar jah, ten eerste heb ik mn (game)bijnaam niet zelf bedacht en ten 2e moet je toch toegeven dat Hipdekip een stuk lekkerder klinkt dan Hipdehaan of nie? :)
 
Bovenaan