Grappige IGM's

DeletedUser37978

Guest
Vandaar dat move. ra. eiland. guard verslagen zijn. oorlog met P aangegaan. equi verslagen en straks tls en tno.

Lol.. Wat ook weer een werkelijke domme uitspraken van je. Alsof jullie hier de beste stam ooit zijn geweest :eek:

Kom op zeg. Er zijn hier stammen op W18 geweest die wel 5 maatjes beter waren dan jullie. Ook EQUI was in de eerdere tijden actiever dan wat Break was. Jullie spelen hier enkel nog op W18 omdat EQUI jullie erbovenop geholpen heeft. Dus je mag EQUI de grond in boren wat je wilt, maar onthoud wel dat ze jullie een lange tijd hebben geholpen.
 

DeletedUser

Guest
Haha wat een onzin. Als Break niet in de oorlog tegen |P| kwam, lagen jullie ook plat. Dus neen, Break is minstens de 2de beste stam die w18 ooit heeft gehad.
 

DeletedUser

Guest
Haha wat een onzin. Als Break niet in de oorlog tegen |P| kwam, lagen jullie ook plat. Dus neen, Break is minstens de 2de beste stam die w18 ooit heeft gehad.

Break is een miezerige wannabe-topstam vergeleken met Select.
Vandaar dat move. ra. eiland. guard verslagen zijn. oorlog met P aangegaan. equi verslagen en straks tls en tno.
Eén voor één was inderdaad het beleid, jij was nu net zo aardig om dat even definitief uit de boeken te doen. Oorlogsschuw dus.
Ik zit niet in de leiding, ik ga niet (meer) over mensen in het gareel houden acht ik zo. Mij valt niks te verwijten behalve dat ik trouw achter mijn stam blijf hoe dan ook. :)
Daar had ik het niet over en dat is van iedereen met kloten een taak als mensen zichzelf niet in het gareel houden. Jou valt inderdaad te verwijten dat je trouw achter zo'n achterbaks hoopje schroot blijft staan, dat is niets om trots op te zijn AOW, ik dacht dat we saampjes tot die conclusie waren gekomen op wat privatere media?
 
Bovenaan