Grappige IGM's

DeletedUser

Guest
The Catalyst 16.08.13 23:40
hoi buur :)
ik ben nieuwe eigenaar hier en weet niet wat het probleem is, maar goed ik zal er alles aan doen zodat jij niks meer krijgt ieder dorp zal ik voor vechten, ik ben een zeer goede deffer en dat zal je ook ondervinden door naar je laatste 4 aanvallen te kijken zeer sneu :s

ik ben een defensieve speler met een snuifje agressie dus ik weet niet wat we gaan doen maar dan zie je dat als je er klaar voor bent

Met Vriendelijke Groet
TiTuS
Only God Can Judge Me

(verliest dorpen)

The Catalyst 18.08.13 12:51
he iron,

wat dacht je van een NAP tussen ons?
er liggen zoveel spelers rond ons die stoppen waarom pakken we die eerst niet?

het is een serieus voorstel, ik wil geen vijand zijn van je ik ben hier nieuw en heb niks te maken met deze oorlog
doe er mee wat je wil ik hoor het wel!

Met Vriendelijke Groeten
titus
Only God Can judge Me

Iron-law 19.08.13 22:13
Ik loop al bijna 2 dagen tegen deze 2 pm's aan te loeren, en telkens schiet ik in de lach.
 

DeletedUser62889

Guest
Die NAP is natuurlijk zijn manier om te voorkomen dat hij dorpen aan Break verliest wat hij eerst zei :eek:.
Wel een matige tegenreactie vind ik. Had toch wel iets meer spot verwacht :p.
 

DeletedUser

Guest
haha

hij komt nu aan met excuus dat zijn grootouders overleden zijn en hij kan nu dus niet deffen.

trieste gast.
 

DeletedUser37978

Guest
Hee. Dit moet ik dus doen met mijn buren. Even een fucking NAP aanvragen. Altijd leuk! Want stel je voor dat ik ook nog eens dorpen verlies zeg :eek:
 

DeletedUser28445

Guest
Hoop dat jullie hem even in het gareel houden voordat hij meer trieste dingen gaat vertonen. Gelukkig zien jullie ook wel dat het lachwekkend is. Die jongen moet weten dat hij TribalWARS speelt, is wel duidelijk te maken acht ik. :)
 

DeletedUser37978

Guest
Hoop dat jullie hem even in het gareel houden voordat hij meer trieste dingen gaat vertonen. Gelukkig zien jullie ook wel dat het lachwekkend is. Die jongen moet weten dat hij TribalWARS speelt, is wel duidelijk te maken acht ik. :)

Waarom zouden wij het hem duidelijk moeten maken? Hij geeft jullie hier toch leuke informatie? Kunnen jullie leuk gebruiken op het AF om TLS belachelijk te maken ;) Iets wat jullie toch al graag doen.

Maar de oud gedienden zullen jullie echt geen PM sturen voor een NAP. Daar ben ik vrij zeker van. Ik ''persoonlijk'' zet nog liever mijn account op delete, dan dat ik met jullie een NAP aanga ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoop dat jullie hem even in het gareel houden voordat hij meer trieste dingen gaat vertonen. Gelukkig zien jullie ook wel dat het lachwekkend is. Die jongen moet weten dat hij TribalWARS speelt, is wel duidelijk te maken acht ik. :)

Ik weet niet of jij daar als Break-prominent over mag oordelen, weinig oorlogsschuwere stammen dan Break.
 

DeletedUser

Guest
Vandaar dat move. ra. eiland. guard verslagen zijn. oorlog met P aangegaan. equi verslagen en straks tls en tno.
 

DeletedUser28445

Guest
Ik weet niet of jij daar als Break-prominent over mag oordelen, weinig oorlogsschuwere stammen dan Break.

Ik zit niet in de leiding, ik ga niet (meer) over mensen in het gareel houden acht ik zo. Mij valt niks te verwijten behalve dat ik trouw achter mijn stam blijf hoe dan ook. :)
 
Bovenaan