Grappige IGM's

DeletedUser26978

Guest
Het verbaast mij echt dat ik hier nu al meerdere berichten over stacks lees, echt waar.
 

DeletedUser

Guest
Even wat anders dan Equi. deze arrogante zak uit TNO wordt op het moment een 'kopje' kleiner gemaakt

Iron-law 23.05.13 18:45
stuur je nou echt serieus zo die edels?
Rofl
M-Iron-law

@lff 23.05.13 18:50
Ja IK zit niet dag en nacht online.........

Iron-law 23.05.13 18:58
Nee, wel dag en bijna nacht. pff-_-
M-Iron-law

Iron-law 26.05.13 10:27
Vreselijk, wat ben jij een naab met je treinen ha-ha-ha.
M-Iron-law

@lff 26.05.13 10:28
Ja hè HAHA

Iron-law 26.05.13 10:30
Wil je wraak op wexzo gaan nemen?
M-Iron-law

@lff 26.05.13 10:31
Inderdaad, en wat leuke dorpen van jou overnemen.

@lff 26.05.13 10:31
En ik heb naab even gegoogled, maar ik kom er niet uit hoor.

Iron-law 26.05.13 10:35
naab is iemand die vrij slecht TW kan spelen
En oké leuk. doe je best maar. 1 prikje terug en jij ligt op je kant net als je andere TNO vriendjes.
M-Iron-law

@lff 26.05.13 10:37
Oh, maar dat is noob hoor. Naab zeggen alleen noobs.

En "slecht"? Ik sta 24e in deze wereld, dus dat valt nogal mee. En jij gaat toch stoppen? Heel handig om dan je dorpen EDELEN te noemen, nog bedankt.

Iron-law 26.05.13 10:39
Stoppen, ik gun onze vriend wexzo ook de kans om jou te gaan edelen.

En ja klopt, dom van me. wel hilarisch dat als er 300 dorpen helemaal leeg staan jij er maar een handvol kan pakken

Je hebt totaal geen troepen opbouw
je edelt met def
je kan geneens fatsoenlijk timen

Wie zal jou nou serieus nemen? die handvol dorpen (wat er 100 hadden kunnen zijn) is om te lachen gewoon.
M-Iron-law

@lff 26.05.13 11:58
Nou ja, ik was een weekje op vakantie, had alleen mijn iPad af en toe. Dan toch nog 40 dorpen innemen en er slechts 3 verliezen, niet slecht.

En JIJ valt me aan met def dorpen, dat gaat ook niet echt lukken hè..... wie is hier nou de naab/noob?? HAHA

Iron-law 26.05.13 13:17
ja ik moet die def toch dood hebben. over een paar weken is mijn cluster weer goed en op orde

stuur eens een trein binnen een sec om te bewijzen dat je niet noob ben
M-Iron-law

@lff 26.05.13 13:50
Haha, zo werkt dat niet hoor -- groeten!

^^:D
 

DeletedUser81928

Guest
Wat nou huilen om stacks als het kan gewoon doen lekker makkelijk :p
 

DeletedUser

Guest
Arrogant of niet, @lff verdient een hoop respect, ik durf zijn stats tegen Break niet echt te posten. Natuurlijk zal hij die voorsprong snel kwijt zijn, maar toch. Petje af voor hem.
 

DeletedUser

Guest
Als ik op een TNO acc 24/7 online ben zonder serieuze tegenstand sta je snel 300 dorpen voor ja, als je maar de inactieve plekken in de rim uit blijft zoeken ^^
 

DeletedUser

Guest
Idd. als jij als een halve kip zonder kop je hele clearvoorraad op 1 dorp gaat droppen, wie zijn wij dan om niet te mogen stacken? jullie stacken zo al als er geneens clears op komen (rofl)
 

DeletedUser

Guest
zou of heb daar zit wel een verschil tussen

en daarbij is er nu onde rjouw leiding blijkbaar nog niks verandert in equi

sterker nog ze zakken verder weg in de ellende

Idioot, eerst ben ik nooit leider geweest :p
En ben nu ondertussen al gestopt.
Verder wegzakken was het niet echt, laatste tijd heb jij dan ook niet zo veel betekend voor equi dus is er nu niet zoveel verschil dan sinds je laatste periode toen je wel nog in equi zat.
Equi zit gwn ff in een slechtere periode maar ik ben er zeker van dat de equi leiding hier een oplossing zal voor vinden :)
 

DeletedUser

Guest
Idioot, eerst ben ik nooit leider geweest :p
En ben nu ondertussen al gestopt.
Verder wegzakken was het niet echt, laatste tijd heb jij dan ook niet zo veel betekend voor equi dus is er nu niet zoveel verschil dan sinds je laatste periode toen je wel nog in equi zat.
Equi zit gwn ff in een slechtere periode maar ik ben er zeker van dat de equi leiding hier een oplossing zal voor vinden :)

lol laat me raden, je gaat 5 dagen offline en stapt dan over naar je maatje bloemkool4live
 
Bovenaan