Grappige IGM's

DeletedUser3368

Guest
Echter wilde ik kijken of alle vier de stammen er hetzelfde overdenken en de noobs van de pro's onderscheiden kunnen worden. Dorpen plat gooien en dan overnemen kan iedere noob, dus waarom die afspraak niet maken omtrent het kata-gebruik?

De reden zit anders, je wilt je simcity spelletje doorzetten en je houdt er niet van als catastrofes je dorp raken...
Overigens moeten jullie nu niet huilen nu je ervoor gekozen hebt kata's te gooien op GoH XL.
 

DeletedUser

Guest
De reden zit anders, je wilt je simcity spelletje doorzetten en je houdt er niet van als catastrofes je dorp raken...
Overigens moeten jullie nu niet huilen nu je ervoor gekozen hebt kata's te gooien op GoH XL.

Waar heb je het over man? "catastrofes" op mijn dorp geraken?

Daarnaast gooit Curam naar mijn weten helemaal geen kata's op GOH XL. Je wéét hoe fel ik tegen kata's ben - of lees je het algemeen forum niet, want daar lieten mijn CO en ik het toch daadwerkelijk duidelijk merken.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb altijd aangekondigd enkel terug te kata'en. Dus als er geen kata's gebruikt worden, ga ik ze ook niet gebruiken.

Nilva zit blijkbaar anders in mekaar, en gaan dorpjes weg kata'en omdat ze zelf niet kunnen deffen.

Nilva kon Astra* niet uitstaan door hun arrogantie. Maar Nilva is nu nóg arroganter, grotere mond, schelden er op los, kunnen niks. En gaan dorpjes kata'en om hun falen te 'verbergen'.

Nilva zakt dieper en dieper.. :eek:

Waar heb je het over man? "catastrofes" op mijn dorp geraken?

Daarnaast gooit Curam naar mijn weten helemaal geen kata's op GOH XL. Je wéét hoe fel ik tegen kata's ben - of lees je het algemeen forum niet, want daar lieten mijn CO en ik het toch daadwerkelijk duidelijk merken.

Mijn dorpjes zijn toch echt gekata'd door jouw stamgenoot.

PS: je hebt inderdaad gezegd dat je het 'goed' zou maken. Maar op mijn voorstel is vervolgens niet meer gereageerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser41607

Guest
Ik heb persoonlijk naar iedere diplomaat op de wereld (GOH XL, FUL, Nilva) een bericht gestuurd omtrend het kata gebruik waarin ik voorstel om afspraken te maken.

Ik heb helemaal geen bericht van jullie gehad, van FUL trouwens ook niet. Enkel van nilva.

Dus de vraag is, met wie is er nu geen afspraak te maken? Zolang ik geen antwoord van GOH XL/FUL krijg is er n.l. niets af te spreken en zal het zo doorgaan/erger worden, en dat willen we allemaal toch niet? Dus geef die diplomaat van je eens een schop onder z'n hol, wil je? :eek:

We zijn er mee bezig, alleen zijn de meningen verdeeld bij ons.
Het nadeel aan een kata afspraak is ook dat er altijd mensen zich er niet aan gaan houden met als excuus, 'ik heb een nieuwe co' of 'dit heb ik over het hoofd gezien'. Waardoor mensen die zich keurig aan de afspraak houden toch benadeeld worden.
 

DeletedUser3368

Guest
Daarnaast gooit Curam naar mijn weten helemaal geen kata's op GOH XL. Je wéét hoe fel ik tegen kata's ben - of lees je het algemeen forum niet, want daar lieten mijn CO en ik het toch daadwerkelijk duidelijk merken.

Wellicht zou je dan eens je stamgenoten moeten leren kennen en eens wat beter je best doen om een waardig stamleider te zijn die zijn leden onder controle heeft en een boodschap duidelijk kan overbrengen? Want volgens mij zijn ze toch echt gestuurd...

Kortom, ga er of helemaal voor of stop gewoon hiermee en accepteer het als een spelfunctie.
 

DeletedUser

Guest
Wellicht zou je dan eens je stamgenoten moeten leren kennen en eens wat beter je best doen om een waardig stamleider te zijn die zijn leden onder controle heeft en een boodschap duidelijk kan overbrengen? Want volgens mij zijn ze toch echt gestuurd...

Kortom, ga er of helemaal voor of stop gewoon hiermee en accepteer het als een spelfunctie.

Zoals ik zei; je leest inderdaad het algemeen forum niet goed door. Ik zal het uitleggen voor je.

Curam heeft kata's gestuurd. Ja, dat hebben een paar leden gedaan is op één hand te tellen. Waarom? Doordat iemand zich wilde inzetten voor de stam (lees: BG), opzich niets mis mee, integendeel, maar iets te snel gehandelt heeft.

Daarna heb je kunnen lezen dat mijn CO en ik namens Curam onze excuses aangeboden hebben met de mededeling dat we hier de leden over gingen aanspreken. Curam wil namelijk geen kata's gebruiken om hun tegenstanders pijn te doen, of we dat nu wel of niet doen is irrelevant en onze keus.

Daarnaast heb ik nog een pm geschreven aan degene die de kata's overzich heen heeft gekregen - nog een persoonlijke excuusbrief.

Verder heeft Curam zich niet gemengd in het "gooi-een-dorp-plat" actie van de andere stam(men).


Toen heb ik besloten om een pm te sturen naar alle diplomaten van Nilva, GOH XL en FUL. Met de vraag hoe zij tegen het kata gebruik aankeken en of ze er wellicht afspraken over wilde maken (afspraken als welke gebouwen platgegooid mogen worden). We zijn dus met felle afkeer tegen het kata-gebruik.

Hopelijk begrijp je het nu;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik zei; je leest inderdaad het algemeen forum niet goed door. Ik zal het uitleggen voor je.

Curam heeft kata's gestuurd. Ja, dat hebben een paar leden gedaan is op één hand te tellen. Waarom? Doordat iemand zich wilde inzetten voor de stam (lees: BG), opzich niets mis mee, integendeel, maar iets te snel gehandelt heeft.

Daarna heb je kunnen lezen dat mijn CO en ik namens Curam onze excuses aangeboden hebben met de mededeling dat we hier de leden over gingen aanspreken. Curam wil namelijk geen kata's gebruiken om hun tegenstanders pijn te doen, of we dat nu wel of niet doen is irrelevant en onze keus.

Daarnaast heb ik nog een pm geschreven aan degene die de kata's overzich heen heeft gekregen - nog een persoonlijke excuusbrief.

Verder heeft Curam zich niet gemengd in het "gooi-een-dorp-plat" actie van de andere stam(men).


Toen heb ik besloten om een pm te sturen naar alle diplomaten van Nilva, GOH XL en FUL. Met de vraag hoe zij tegen het kata gebruik aankeken en of ze er wellicht afspraken over wilde maken (afspraken als welke gebouwen platgegooid mogen worden). We zijn dus met felle afkeer tegen het kata-gebruik.

Hopelijk begrijp je het nu;)

PM is nooit aangekomen.
 

DeletedUser3368

Guest
Het was via msn, maar dat maakt niet zoveel uit. Als die ook niet is aangekomen dan wil ik alsnog mijn excuses aanbieden namens Curam.

Zal ik er morgen ook maar 300 sturen en daarna mijn excuses aanbieden ? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Zal ik er morgen ook maar 300 sturen en daarna mijn excuses aanbieden ? :cool:
35kk0j.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stuur maar naar Yero FosGate, je mag alles sturen:D Wel naar verschillende dorpen hea xD
 
Bovenaan