Grappige IGM's

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
[...]is een schatje. En [...] ook<3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waren we gezellig aan het PM'en, blokkeert hij me opeens :(

[--] (blaat verhaal, wat hier nog een beetje doorgaat) maar weggehaald ivm 10.000 tekens.
gusten 29.06.12 21:13
hoe gaat het, heb u koffiekoeken gegeven aan mijn troepen

gusten 29.06.12 21:21
en haver aan de paardjes

Palikir 29.06.12 21:30
as I said before.

Ze moeten maar pakken wat ze tegen komen. Helaas wordt mijn bakker gesloopt, dus taarten voor je soldaten heb ik niet :x

gusten 30.06.12 09:48
taartjes zijn niet gezond, gewoon volkorenbrood is genoeg

gusten 30.06.12 14:28
Hopelijk is de beenhouwer niet dood, mijn manschappen hebben wel frietjes met biefstuk verdiend

gusten 30.06.12 14:57
Ik hoor de troepen terugkomen in de verte , vol stoffige kleren van de afgebroken muren en boerderijen, ga u die kleren wassen??

Palikir 30.06.12 15:29
aangezien ze terug komen, nee.

gusten 30.06.12 15:31
anders wel, wil ze gerust voor de fun eens terugsturen

gusten 30.06.12 15:34
wie moet ik nemen zonn, total spies, aragon, krovikan of u. Aan u de keuze

Palikir 30.06.12 15:34
doe maar naar mij. Ik houd wel van wat bezoek :)

gusten 30.06.12 15:36
nee zal krovikan nemen

Palikir 30.06.12 15:36
okee :(

gusten 30.06.12 15:40
verwittigd u hem of ik

gusten 30.06.12 15:42
heb toestemming van palikir

Deze mededelingen werden door gusten doorgestuurd.

gusten 30.06.12 15:43
krokivan is verwittigd

Deze mededelingen werden door gusten doorgestuurd.

gusten 30.06.12 16:01
ben toch een lief mens hé

Palikir 30.06.12 16:04
ik houd van je <3

gusten 30.06.12 16:06
ik niet

Palikir 30.06.12 16:09
je doet me pijn :(

gusten 30.06.12 16:11
die 14 dorpjes wel, maar dat is het einde van de wereld niet

Palikir 01.07.12 13:10
wat lief dat je toch nog langskomt <3

gusten 01.07.12 13:11
ik ga alles platsmijten, u gaat in de toekomst niet meer kunnen edelen

gusten 01.07.12 13:21
Adelhoeves zulle passé zijn, ik hou mijn persoonlijk bezig met uw dorpjes bij veduki, en die 3 dorpjes van krokivan, en het leuke is ik blijf terugkomen

Palikir 01.07.12 13:22
Gezellig :)
Dan zal ik klaar blijven staan om je op te vangen.
Oh, en zolang het bij die 3 dorpjes van krovikan blijven, ga je achter lopen, aangezien het (veduki kennende) er meer gaan worden :x

gusten 01.07.12 13:23
mijn strijders hebben honger en nu de bakker en beenhouwer dood is zullen ze komen naar de kruidenier

Palikir 01.07.12 14:10
ach, zolang ik maar dorpjes blijf edelen van veduki vind ik alles prima.

gusten 01.07.12 14:19
die tijd zal wel eens stoppen

Palikir 01.07.12 14:30
ben ik nog niet zo bang voor.
En bij mansonM ging het ookal niet lekker.
Terwijl jullie maar een klein mini frontje hebben...
Moet pijn doen.

gusten 01.07.12 14:32
ik kijk niet naar anderen, ik bijt mijn vast in jou

Palikir 01.07.12 14:34
je gaat je focussen op ongeveer 20 dorpjes.
Als het goed is, kan je die inderdaad weg krijgen, anders is er iets mis :x

gusten 01.07.12 14:36
die 3 van krokivan en jouw 18 dorpen zal ik weg krijgen en al wat je over neemt blijf ik bestoken

Palikir 01.07.12 14:37
heel goed van je. Verder blijf je gewoon bb's edelen? ^^

gusten 01.07.12 14:37
oei wesba edel gedood

Palikir 01.07.12 14:37
en/of interns uiteraard.
Want daar heeft Nilva er volgens mij wel voldoende van ;)
En gut oh gut, ik zou me bijna zorgen gaan maken. Ik zal mijn mondje maar houden over de tig edels van veduki :x

gusten 01.07.12 14:39
smederijen in de buurt van veduki dorpen zullen laag blijven en boederijen ook

Palikir 01.07.12 14:40
gefeliciteerd dat je met 4 accounts een stuk of 20 dorpjes kan kata'en. Zal 1 van de grootste prestaties van Nilva zijn geweest de afgelopen tijd =D

gusten 01.07.12 14:41
maar u staat geblokkeerd en dat is het belangrijkste

Palikir 01.07.12 14:44
geblokkeerd.. Wat een heldenmoed weer, :)
 
Reactiescore
1.089
Nilva kan het nu krijgen ook, ik kata niks, veduki ook niet bij mij. Krijg van die idioot nu 100 kataclears op me pan. Gericht op smederij en boederij.
 

DeletedUser50831

Guest
haha, gewoon kata'en, ze doen het hoe dan ook toch wel, er valt geen fatsoenlijke afspraak te maken met hen.
 
Reactiescore
1.089
en die mafketel kan me naam niet eens goed spellen, het is krovikan niet krokivan
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
haha, gewoon kata'en, ze doen het hoe dan ook toch wel, er valt geen fatsoenlijke afspraak te maken met hen.

Ik heb persoonlijk naar iedere diplomaat op de wereld (GOH XL, FUL, Nilva) een bericht gestuurd omtrend het kata gebruik waarin ik voorstel om afspraken te maken.

Ik heb helemaal geen bericht van jullie gehad, van FUL trouwens ook niet. Enkel van nilva.

Dus de vraag is, met wie is er nu geen afspraak te maken? Zolang ik geen antwoord van GOH XL/FUL krijg is er n.l. niets af te spreken en zal het zo doorgaan/erger worden, en dat willen we allemaal toch niet? Dus geef die diplomaat van je eens een schop onder z'n hol, wil je? :eek:
 
Reactiescore
1.089
Nee natuurlijk is het dan vrij logisch dat je de enige front speler van veduki die niet kata'd 100 kata clears te gaan toe sturen op 3 dorpen. Daar schiet je namelijk wel wat mee op?

maar goed idee, zal schop onder ze reet geven
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3368

Guest
Ik heb persoonlijk naar iedere diplomaat op de wereld (GOH XL, FUL, Nilva) een bericht gestuurd omtrend het kata gebruik waarin ik voorstel om afspraken te maken.

Ik heb helemaal geen bericht van jullie gehad, van FUL trouwens ook niet. Enkel van nilva.

Dus de vraag is, met wie is er nu geen afspraak te maken? Zolang ik geen antwoord van GOH XL/FUL krijg is er n.l. niets af te spreken en zal het zo doorgaan/erger worden, en dat willen we allemaal toch niet? Dus geef die diplomaat van je eens een schop onder z'n hol, wil je? :eek:

Waarom zouden we erop in willen gaan? Jij gaat niet onze interne regels beslissen, daar hebben we onze eigen leiding voor en daar ben je totaal niet belangrijk genoeg voor aan de andere kant van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden we erop in willen gaan? Jij gaat niet onze interne regels beslissen, daar hebben we onze eigen leiding voor en daar ben je totaal niet belangrijk genoeg voor aan de andere kant van de wereld.

Ik beslis helemaal niets, het is enkel en alleen een voorstel:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb persoonlijk naar iedere diplomaat op de wereld (GOH XL, FUL, Nilva) een bericht gestuurd omtrend het kata gebruik waarin ik voorstel om afspraken te maken.

Ik heb helemaal geen bericht van jullie gehad, van FUL trouwens ook niet. Enkel van nilva.

Dus de vraag is, met wie is er nu geen afspraak te maken? Zolang ik geen antwoord van GOH XL/FUL krijg is er n.l. niets af te spreken en zal het zo doorgaan/erger worden, en dat willen we allemaal toch niet? Dus geef die diplomaat van je eens een schop onder z'n hol, wil je? :eek:

Als ik dan afspraken wil maken met Nilva omtrent kata's, dan benader ik liever Nilva i.p.v. jou. :D Overigens heb ik dat ook gedaan en heb ik (misschien ten nadele van mij) een afspraak tussen MansonM en mijzelf staan dat we de katapulten enkel op muur en verzamelplaats richten. Verder heb ik ze ook ingelicht dat we het niet op stamniveau willen afspreken.
 

DeletedUser

Guest
Als ik dan afspraken wil maken met Nilva omtrent kata's, dan benader ik liever Nilva i.p.v. jou. :D Overigens heb ik dat ook gedaan en heb ik (misschien ten nadele van mij) een afspraak tussen MansonM en mijzelf staan dat we de katapulten enkel op muur en verzamelplaats richten. Verder heb ik ze ook ingelicht dat we het niet op stamniveau willen afspreken.

Dan heb je dat met Nilva, dus dan bombaderen wij je front wel.. dat is namelijk wat mogelijk is op de wijze wat jij ter sprake brengt en ik inderdaad van op de hoogte ben.

Echter wilde ik kijken of alle vier de stammen er hetzelfde overdenken en de noobs van de pro's onderscheiden kunnen worden. Dorpen plat gooien en dan overnemen kan iedere noob, dus waarom die afspraak niet maken omtrent het kata-gebruik?

In het kort: Het ging om wat elke stam graag wilde, kata-gebruik ja/nee, zo ja op welke dorpen wel/niet.
 
Bovenaan