Grappige IGM's

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Allereerst, ben jij hier de grote noob. Jij komt hierheen en doet direct stoer en dan val je Abdelya aan en faal je. Oke hun zijn goede spelers maar dan moet je niet gaan zeggen dat anderen noob zijn.

Jij noemt mij dwaas :mad:
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Gek ik dacht echt even dat haat verspreidden tegen anders gelovigen Nilva's ding was en ook eigen stamgenoten dodelijke ziekten toewensen.

Vergissen is menselijk
 

DeletedUser

Guest
Vergissen is menselijk

Ik hoop niet dat je suggereert hier dat ik mij vergis want indien je dit bedoelde zou ik als ik jou was eens in de geschiedenis van Nilva duiken. Zo niet kan ik je altijd nog Hokuz z'n post geven.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik hoop niet dat je suggereert hier dat ik mij vergis want indien je dit bedoelde zou ik als ik jou was eens in de geschiedenis van Nilva duiken. Zo niet kan ik je altijd nog Hokuz z'n post geven.

TOch wel :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest

Ok dan..

Dit is de manier waarop Nilva met zijn leden omgaat:
hokuz die tegen pxzorz schreeuwt:
In volgorde van jouw post dan, aangezien je zon mongool bent die niet kan discussieren doen we het zo. Krijg echt een partij kanker, malloot. Sterf.

Weet ik niet, ja dat heb je gezegd.

Geen interns, nee. Ook geen goede targets.

Grote spelers moet je aanvallen ja, ook buiten je cluster. Stambelang. Een ex-militair zou in ieder geval het begrip teamplay horen te kennen.

Je ligt dicht genoeg bij P.H. én Post. om ze aan te vallen, ja.

Hoe dom ben ik als ik daar over begin? Niet, want ik heb gelijk en jij niet. Hoe dom ben jij dan, idioot.

Je bent bepaald niet de eerste met clears of OS.

Ja, daar weet ik wel over en dus nee, don't even talk.

Modder gooien doe je wel, je begint met schelden nadat ik argumenten met feiten onderbouwd aan je geef. Als je dat geen moddergooien vind, dan heb jij geen gelijk.

En nee, dat zegt niks over -duidelijk betere dan jou- persoonlijkheid.

Long story short, als jij modder gooien wilt doen we dat, kun je het krijgen. Once again, krijg een partij kanker en sterf, sociaal inapte mongool.

Nog meer voorbeelden nodig?
 

DeletedUser35742

Guest
Tja, weet wat je provoceert. Blijf jij vriendelijk en kalm, dan ik ook. Zo niet, ik ook niet. En ik ben niet lief wanneer je me dan wel boos krijgt.

*Edit: oh ja dat was Pxzorz die bijna alles wat ik hier zei, eerst tegen mij gebruikte. Heb hem dan maar de wereld (16, welteverstaan!) af gewerkt.
 

DeletedUser

Guest
Tja, weet wat je provoceert. Blijf jij vriendelijk en kalm, dan ik ook. Zo niet, ik ook niet. En ik ben niet lief wanneer je me dan wel boos krijgt.

*Edit: oh ja dat was Pxzorz die bijna alles wat ik hier zei, eerst tegen mij gebruikte. Heb hem dan maar de wereld (16, welteverstaan!) af gewerkt.

Inderdaad, ik had de VV 60 uit 120 dagen :(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
even off topic, zoals we nu toch bezig zijn, waar zijn die golden awards heen? Dat topic was leuk:(
 

DeletedUser54086

Guest
Nieuw Astra* lid...


tribal-dex vandaag om 14:43 uur
Mag ik weten waarom je me aanvalt?


____________________________

Mvg,

Tomás

munckyboy vandaag om 16:15 uur
beste,

vertel het niet door,

het moest van [player]palikir[/player]

tribal-dex vandaag om 16:18 uur
Palikir :p haha


____________________________

Mvg,

Tomás
 

DeletedUser

Guest
Oh prut!
Je hebt me door :eek:

En ik maar hopen dat ik alles en iedereen kon recruten in de rim, om Astra* weer op #1 te krijgen. Maar helaas.

Ik denk dat ik mijn plan nu maar moet opgeven.

Overigens, ik speel zonder DB'ers of MB'ers. Maar goed, dat heb je blijkbaar nog nooit gemerkt toen je aan mijn grens lag :D
 

DeletedUser54086

Guest
Oh prut!
Je hebt me door :eek:

En ik maar hopen dat ik alles en iedereen kon recruten in de rim, om Astra* weer op #1 te krijgen. Maar helaas.

Ik denk dat ik mijn plan nu maar moet opgeven.

Overigens, ik speel zonder DB'ers of MB'ers. Maar goed, dat heb je blijkbaar nog nooit gemerkt toen je aan mijn grens lag :D

Hmm weet je dat zeker wat is die dan een spion??? :eek:
 
Bovenaan