Grappige IGM's

DeletedUser62933

Guest
Stil maar weer ownz :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat lief.
Astra en FUL prezen elkaar naar rang 1.

Ik wacht nog steeds op het moment dat Lil-John de FUL-uitbouw toepast en met 2-3 mil verschil eerste staat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat lief.
Astra en FUL prezen elkaar naar rang 1.

Ik zit eigenlijk op het moment te wachten op het moment dat een Nilva lid online komt, en in het lekkere warme holletje van Lil john kruipt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat lief.
Astra en FUL prezen elkaar naar rang 1.

Ik wacht nog steeds op het moment dat Lil-John de FUL-uitbouw toepast en met 2-3 mil verschil eerste staat.

Nilva staat in collectief sterk, niet individueel. Daarom is het logisch dat er geen Nilvaan staat lijkt me. Dylan mag daar staan van mij puur omdat ik het hem gun. Fido heeft skills en behoort tot de betere spelers van w16. Curam internt alleen maar, Goh is momenteel erg inactief.
 

DeletedUser

Guest
Ja, meest vervelend is, dat wanneer ik op W16 begon, een andere keuze had kunnen maken en dus gewoon mee had kunnen doen met dit gesprek.

Maar helaas koos ik High5 boven Astra.
 

DeletedUser

Guest
Ja, meest vervelend is, dat wanneer ik op W16 begon, een andere keuze had kunnen maken en dus gewoon mee had kunnen doen met dit gesprek.

Maar helaas koos ik High5 boven Astra.

En dat was een foute keuze. Waar staat H5 en waar staat Astra? Oh ja. Grappig dat je terug gaat naar 2 jaar geleden, om iets stoers te kunnen zeggen.
 
Bovenaan