Grappige IGM's

DeletedUser33425

Guest
dubbelpost ik weet het, maar toch...

Als je wilt kan je mijn stats bekijken en zien hoeveel en hoe snel ik dorpen afpakte van chelke. Hij is gewoon op barbaar gegaan na 1 goeie mass. Hij gaf mij nog ff 300 clears te verwerken (thanks voor de award) en drukte toen waarschijnlijk op delete. Fijne teamplayer om in je stam te hebben, lijkt me.

Leeft hij nog op w5? Doe hem dan maar de groeten van Lord Puntennel van w9 ;)

De noob!
 

DeletedUser

Guest
Daarom bestaat er dus twstats, om iets op te zoeken over een speler...
 

DeletedUser33425

Guest
Maar doet iemand hier hem ff pm sturen met de vriendelijke groeten van Lord Puntennel van w9? Alvast bedankt voor de moeite! :D
 

DeletedUser33425

Guest
Ligt misschien aan de titel? Of ik heb onbedoeld ook w5 een plezier gedaan. Grappige is dat de aanvallers op w9 zelfs door zijn bg's bedankt worden voor het goede werk. :D
 

DeletedUser33425

Guest
Je kan kijken op forum w9.

Ga naar Topic "w9 spelerawards" en zoek dan op 8 februari 2011. Om 19:48 uur zie je een post van een lid van een bg-stam van de stam waar hij in zat (Imagic) en om 19:50 uur van een (nu dus ex-)stamgenoot van hem. :D

Hij was blijkbaar niet erg geliefd, ook niet in eigen kring. Maar hij had dan ook 0,0 sociale vaardigheden. :rolleyes:

Enneh... Being001? Is hij nog lekker actief bij jullie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
Je kan kijken op forum w9.

Ga naar Topic "w9 spelerawards" en zoek dan op 8 februari 2011. Om 19:48 uur zie je een post van een lid van een bg-stam van de stam waar hij in zat (Imagic) en om 19:50 uur van een (nu dus ex-)stamgenoot van hem. :D

Hij was blijkbaar niet erg geliefd, ook niet in eigen kring. Maar hij had dan ook 0,0 sociale vaardigheden. :rolleyes:

Enneh... Being001? Is hij nog lekker actief bij jullie?

Wij moeten alleszins niet klagen met hem ;).
Maar ik ontkracht ook niets van jouw verhaal, ik zeg alleen dat Chelke op W9 niet Chelke op W5 is :)
 

DeletedUser33425

Guest
Wij moeten alleszins niet klagen met hem ;).
Maar ik ontkracht ook niets van jouw verhaal, ik zeg alleen dat Chelke op W9 niet Chelke op W5 is :)

Het is een en dezelfde chelke. Dat weet ik zeker (tw stats liegt niet). Hij zal zich misschien anders opstellen dan op w9 (al lijkt dat me sterk), maar goed... hij ontbeert skills. :)

Ik ben weg hier, want ik ga nu op w9 zijn ex-stamgenootjes beuken. :D
 

DeletedUser43670

Guest
Het is een en dezelfde chelke. Dat weet ik zeker (tw stats liegt niet). Hij zal zich misschien anders opstellen dan op w9 (al lijkt dat me sterk), maar goed... hij ontbeert skills. :)

Ik ben weg hier, want ik ga nu op w9 zijn ex-stamgenootjes beuken. :D

Ik zeg ook niet dat het een andere Chelke is ;).
Ik zeg alleen dat je alles moet zien in de context, en die context, ken ik niet.
Daarvoor moet ik 2 verhalen horen, enkel boeit het me niet.
Wij klagen niet met hem, we zien wel wat de toekomst geeft.
Maar voorlopig is hij goed bezig, hij is aardig, alles erop & eraan! :D
 

DeletedUser33425

Guest
Okee, dan ben ik blij voor jullie, maar toch vooral voor mezelf... Het ga jullie allemaal goed op w5!:)
 

DeletedUser

Guest
awardbijgesneden.png


Whaha :p.
 
Bovenaan