Grappige IGM's

DeletedUser22382

Guest
lol waarom lachen jullie eigenlijk met iemand die dyslectie heeft ??

eerlijk ik vind dat maar laag hoor >.<
 

DeletedUser

Guest
Je typt anders best er van langs... Al die kleine klote spelertjes in dit spel hebben allemaal dislexxxxctxxxite.... ofzo???? :)
 

DeletedUser33715

Guest
veel mensen staan niet meer geblokkeert maar ik ben geen prater dus wie ik niet ken en tegen me spreekt hoef ik niet te spreken je kunt ook op t forum zeggen wat je wilt en nee ik heb geen zin om met iedereen te praten want ik heb genoeg vrienden heb echt geen interesse in nog meer
 

DeletedUser

Guest
veel mensen staan niet meer geblokkeert maar ik ben geen prater dus wie ik niet ken en tegen me spreekt hoef ik niet te spreken je kunt ook op t forum zeggen wat je wilt en nee ik heb geen zin om met iedereen te praten want ik heb genoeg vrienden heb echt geen interesse in nog meer

Noob:confused:
 

DeletedUser

Guest
Je typt anders best er van langs... Al die kleine klote spelertjes in dit spel hebben allemaal dislexxxxctxxxite.... ofzo???? :)

nee, ik lees mijn post vaak na en dan zie ik de fouten er in
ik ben niet klein ik ben 1.90m :p
 

DeletedUser

Guest
Je bent duidelijk wel klein, klein heeft twee betekenissen... :)

Lekker belangrijk, het gaat erom dat er te vaak van die kleine pis-ukkies dislexdinges hebben... :)
 

DeletedUser11726

Guest
Je typt anders best er van langs... Al die kleine klote spelertjes in dit spel hebben allemaal dislexxxxctxxxite.... ofzo???? :)

schandalig als jij daar probs mee hebt, er zijn mensen die dat hebben, ze doen dan de moeite iets te typen en dan krijgen ze zo'n reactie, gezellig ventje ben jij :mad:
 

DeletedUser

Guest
schandalig als jij daar probs mee hebt, er zijn mensen die dat hebben, ze doen dan de moeite iets te typen en dan krijgen ze zo'n reactie, gezellig ventje ben jij :mad:

niet op reageren.
zielige ventjes moet je achter laten liggen

Je bent duidelijk wel klein, klein heeft twee betekenissen... :)

Lekker belangrijk, het gaat erom dat er te vaak van die kleine pis-ukkies dislexdinges hebben... :)

dat weet ik ook wel -.-
ik maakte een grapje
zo stom ben ik nou ook niet
maar jij bent wel zo stom dat je niet begrijpt wat ik bedoel

veel mensen staan niet meer geblokkeert maar ik ben geen prater dus wie ik niet ken en tegen me spreekt hoef ik niet te spreken je kunt ook op t forum zeggen wat je wilt en nee ik heb geen zin om met iedereen te praten want ik heb genoeg vrienden heb echt geen interesse in nog meer

een vraagje speel jij nu alleen op snooz of speelt snooz zelf ook nog?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser33715

Guest
die is wel gestopt maar dat is juist beter want anders had ik niets meer te doen
 

DeletedUser

Guest
Graag weer terug on-topic gaan hier!
Dit soort gesprekken houdt je maar buiten het forum.

Grappige igm's!

Mvg,
Wet-NL
Tribalwars Team
 
Bovenaan