DeletedUser33715
Guest
die wil ik ook inzitten
Jij staat wss al geblokeerd
lol waarom lachen jullie eigenlijk met iemand die dyslectie heeft ??
eerlijk ik vind dat maar laag hoor >.<
Je typt anders best er van langs... Al die kleine klote spelertjes in dit spel hebben allemaal dislexxxxctxxxite.... ofzo????
Ook niet aardig
veel mensen staan niet meer geblokkeert maar ik ben geen prater dus wie ik niet ken en tegen me spreekt hoef ik niet te spreken je kunt ook op t forum zeggen wat je wilt en nee ik heb geen zin om met iedereen te praten want ik heb genoeg vrienden heb echt geen interesse in nog meer
Je typt anders best er van langs... Al die kleine klote spelertjes in dit spel hebben allemaal dislexxxxctxxxite.... ofzo????
schandalig als jij daar probs mee hebt, er zijn mensen die dat hebben, ze doen dan de moeite iets te typen en dan krijgen ze zo'n reactie, gezellig ventje ben jij
Je bent duidelijk wel klein, klein heeft twee betekenissen...
Lekker belangrijk, het gaat erom dat er te vaak van die kleine pis-ukkies dislexdinges hebben...
veel mensen staan niet meer geblokkeert maar ik ben geen prater dus wie ik niet ken en tegen me spreekt hoef ik niet te spreken je kunt ook op t forum zeggen wat je wilt en nee ik heb geen zin om met iedereen te praten want ik heb genoeg vrienden heb echt geen interesse in nog meer
nee dieter speelt met me mee ik ben niet alleen
nee dieter speelt met me mee ik ben niet alleen