Grappige IGM's

Reactiescore
1.018
Dat is maar 2 keer gebeurt op die ong 2000 aanvallen volgens mij:eek: toen was ik nog te laat voor school ook aangezien ik blijkbaar wel imuum ben voor wekkers, maar niet voor schreeuwende moeders:eek:
 

DeletedUser

Guest
Mwah, volgens mij al 5 keer of zo :p

Je bent niet zo fan van schreeuwende moeders?? :p Moet je ook niet zo voor TW blijven hangen en de clears lekker hun gang laten gaan :p
 
Reactiescore
1.018
Dat schreeuwen was omdat ik anders niet wakker werd:eek: dat heeft direct niks met tw te maken toch:?
 

DeletedUser

Guest
Jawel, want je werd waarschijnlijk niet wakker omdat je de dag ervoor lang bent door gegaan en dus een kort nachtje hebt gemaakt :p Heb ik ook wel eens last van :D
 
Reactiescore
1.018
Ik werd niet wakker omdat ik vind dat ze ochtenden af moeten schaffen, maar jammer genoeg is het me nog geen een keer gelukt op een schooldag de ochtend over te slaan:(
 

DeletedUser

Guest
Ochtenden zijn inderdaad kut :p
Mij helaas al wel een paar keer gelukt, maja doe dan ook HBO, dan mag dat wat eerder :p
 
Reactiescore
1.018
Ik heb geen idee hoeveel tijd ik volgend jaar ga krijgen:p
Ik speel trouwens niet (meer) solo he;) dus er is altijd genoeg tijd opgevuld:)
 
Reactiescore
1.018
Welke J:eek: (mijn hersenen lijken een beetje doorweekt vandaag:eek:)
Ik denk niet dat jij mijn co kan kennen, al is het wel een J:p
 
Reactiescore
1.018
Ooh, die J:p
Nee, die is het niet:p
Jij ook een J:eek: dat had ik nu nooit verwacht:p (eigenlijk verwachtte ik helemaal niks, maar het staat er zo leuk bij, alsof iemand het moet onthouden:p)
 
Bovenaan